Siihen mihin viikko sittenkin. Vieläkin on muuten niitä jälkiä muistuttamassa olemassaolostaan. Kaveri alkoi ilmeisesti painimaan kuten usein muulloinkin ja siinä rytäkässä sattui ja tapahtui. Jos juodaan niin sit juodaan. Otan kuitenkin maltillisemmin tällä kertaa. Tekosyy tai ei niin silti elämäni olosuhteet huomioiden tilanteeni on yllättävän hyvässä kontrollissa. Joskus olen miettinyt kuinka olen ylipäätään yhä hengissä. "Mikäs sen pahan tappaisi" 😅? Kyllä, tällainen on huumorini. Olen outolintu. Voisin laittaa kappaleen aina kommenttini päätteeksi. elSKemp - Let's make electro. https://www.youtube.com/watch?v=9yBzcIdy-xY . - 🍄.
Sorruin jälleen
7
292
Vastaukset
- Anonyymi
Olen hengissä. Kaljaa meni vain 7 kpl vaikka kyllä siinä meni kyytipojaksi hieman väkevämpääkin nestettä. Kaverini tykästyi tähän kun kävi viikko sitten ryyppäämässä, kun soitatin tämän. Ai no corrida, by Quincy Jones. https://www.youtube.com/watch?v=NVTVheyDY4s . Yhä tutkailen josko tietyt musiikki-instrumentit olisivat alennuksessa. Kyllä niiden pitäisi olla tässä lähikuukausina.
Muistan kuinka Middle East-soittimien kokoelma oli vain 50 e kun se on nyt 100 e. Tai ehkä minun täytyisi vain aidosti yrittää päästä sinne töihin jotta saisin rahaa niihin musiikkisysteemeihin. Jos kunnon arabimusiikkia ja vastaavaa haluaa tehdä niin taqs im on se juttu. Kerran mainitsin siitä täällä, sillä on omat nettisivut. Hintakin on kohtuullinen. Tuo aiemmin mainitsemani 100 e on eräs toinen instrumentti.
Löysin hienoja vaikkakin kalliita systeemejä bestservice piste comin sivustolla. Jaa, siel on näköjään Spire alennuksessa. Silti lähelle satasen luokkaa. Kaipa se on luotettava sivusto. En ole ostanut sieltä vielä mitään. Tämä on kuin päiväkirjani, itsekseen juttelua. Musiikkia luodaan, kun sen vain päättää omassa päässään. Näillä mennään. Ensi kuussa, kyllä se vain täytyy. - 🍄. - Anonyymi
Palstasedällä on siis juomakaveri, ei menny tästä tiedosta aika palstalla hukkaan
- Anonyymi
Kiva että jotakuta kiinnostaa ;). Teeveestä tulee viihdyttävää snookeria. Niin, ja me nähdään sen kaverini kanssa vain aniharvoin. Asutaan kaukana toisistamme. 200 km kun on vähintään etäisyyttä niin se alkaa olemaan paljon. Jokin kappale pitäisi taas laittaa koska se kuuluu tähän juttuun. Nimen voin laittaa. J. Karjalainen - Mading. Siinäkin lauletaan matkoista ja etäisyyksistä, mittakaavoista. - 🍄.
- Anonyymi
Älä sorru, ole viisas ja vahva eli vappuna vaan kiltisti kotona 😃
- Anonyymi
Hiivaa ja käsidesiä blenderiin ja eikun kurkusta alas. 30 e saattaa saada jonkin aleblenderin hyvässä lykyssä. Yksinäisen elämä olisi kovin tylsää ilman piristeitä, vaikka alko onkin itse asiassa keskushermostoa lamauttava aine. Jonkinasteinen riippuvuus on päässyt jo kehittymään. Keskellä viikkoa en ota pisaraakaan.
Katselin niitä instrumentteja ja verot puskevat päälle jos tuotteet ostaa Euroopan ulkopuolelta. Saksassa on monia nettikauppoja joista saa haluamaansa tavaraa. Pitänee kyhätä tili jos toinenkin kun sieltä voi saada alennuskuponkeja siitä hyvästä. Pummin elämää, ostan aina halvinta pitäen silti hinta-laatusuhteen mielessä. Ai niin, taas yksi kappale. Tämä soi joskus jollain musiikkikanavalla, mahdollisesti mtv top 20:ssä. Just Jack - Starz in their eyes. - 🍄.
- Anonyymi
Simat on juotu (eilen) ja hyvä niin. Tänään olen ollut vesiselvänä, "raivoraittiina". Snooker jatkuu käsittääkseni klo 21. Se oli loppujen lopuksi melkoisen yksipuolista esitystä eilen illalla. Higgins olisi saanut hävitä sen myöhemmän pelin koska en pidä siitä maneerista kuinka sillä on kieli ulkona joka lyöntinsä jälkeen. Kun se vielä mokailikin siinä välillä. Muistan kuinka tämän vuoden alkupuolella Murphy voitti jonkin kisan ja oli täysin ylivoimainen. Eilen illalla selostaja selitti että Brecelillä on jonkinlainen diagnoosi, Asperger tai vastaava. Mietin vain että voisiko olla että Murphylla ja/tai Brecelillä on käytössä jokin lääkitys mikä parantaa suorituskykyä? Mielialalääkkeet turruttavat mielen jolloin paineensietokyky voi kasvaa. Keskittymistä tehostavat lääkkeet voivat myös tarjota apua pelitilanteisiin.
Asiasta viidenteen: Yhden kappaleen nimi voisi olla Retrograde koska se kuulostaa hienolta. Se tarkoittaa takaisin kääntyvää. Ideana tuo Audacityn kanssa kikkailu. Eli ei siis välttämättä mitään 80-luvun retrosoundia vaan että ensin soitan melodiaa normaalisti ja sitten Audacityssä käännän sen soimaan toisinpäin. Sillä saa helposti sisältöä kappaleeseensa mikäli se kuulostaa siedettävältä.
Paitsi että Audacityn sijaan se säätö on syytä tehdä käytännön vuoksi itse musiikkiohjelmistossa. Tein tämän kappaleen suhteen kuitenkin retrogradet Audacityssä. Nhato - Kaede. https://www.youtube.com/watch?v=nzW30AsXDCc . Intron taisin kääntää päälaelleen ja pistää biisin koneelleni. Itse asiassa jokainen instrumentaalikappale kannattaisi kääntää toisinpäin ja kuunnella miltä se kuulostaa. Jos se kuulostaa hyvältä niin sitten sen vain lisää kappaleeseensa. - 🍄. - Anonyymi
Hommasin sen instrumentin minkä mainitsin tuossa ylempänä. Alle satasella lähti alehintaisena ilman ekstraveroja. Olen nohevana. Omalta kannaltani huomenna on huonoa säätä mikä vähentää halua hörhöillä vaikka vapunajat ovatkin. Tuotteen rekisteröiminen oli pienen mutkan takana. Tänään tai huomenna se ale loppuu, luultavasti kuukauden vaihtuessa. Stig - Ryyppy. https://www.youtube.com/watch?v=2XXUKNpXZLs . Tästäkö vapussa on kyse? - 🍄.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595