Mjoo
Jos niin kuin tuota Saipan ekaa matsia finaalissa kukaan tuli seuranneeksi, niin tunne- ja taitotaso on järin korkealla.
Siinä on ongelmansa, mutta kalakukko on hyvää.
(hirn)
https://youtu.be/DPok3C-6NR0?si=qRO1IXaIcHULgZ09
Etelälle
12
203
Vastaukset
- Anonyymi
Numerot tulevat jostain, ja ne eivät vastaa elämän totuuksia.
KalPa voi hyvinkin riistää seuraavan pelin, joten laitan ja panostan KalPan voitolle 100 euroa. Vain sillä että pelaa ja elää omaa elämäänsä epätodennäköisyyksillä, sillä yleensä voi voittaa?!
Elämä on?!
AV- Anonyymi
Mjaa-a
Siis mun kanssa, vai jonkun muun tahon?
Ok
Laitan satasen pöydälle.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa-a
Siis mun kanssa, vai jonkun muun tahon?
Ok
Laitan satasen pöydälle.
(hihitystä)Siis jos tämä veto on hyväksytty, niin se pitää.
Eli jos häviän, tulet hakemaan voittosi. Taas jos sinä häviät, niin tulen hakemaan voittoni.
Ymmärretty
(reps) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis jos tämä veto on hyväksytty, niin se pitää.
Eli jos häviän, tulet hakemaan voittosi. Taas jos sinä häviät, niin tulen hakemaan voittoni.
Ymmärretty
(reps)Pelaan mieluummin tuon satasen parhaan kertoimen omaavaan vedonlyöntitoimistoon.
Lähes jokaisessa vetotoimistossa KalPan voitolle tarjotaan 2.70 kerrointa.
Katsellessa tulee joko 170 euroa voittoa, tai häviää satasen.
Itse toivon SaiPan voittoa, kyllä siitä ilosta voi satasen hävitä.
AV
- Anonyymi
Toivon, että Kalpa voittaa mestaruuden.
- Anonyymi
Kalavalheeseen tungetaan kaikki perkuujätteet ja jo yksistään se asia riittää vastustamaan kalpaa.
- Anonyymi
joku viinamies, viinikeisari lentokoneen puikoissa, lähdetö kyytiini lentomatkalle häh
Päivän visailuna esitän kysymyksenz: Missä kunnassa Saipa eli Saimaan Pallo on perustettu?
Olipa paska kysymys, koska vastaus löytyy heti kun kvg. FC Saipa muuten pelaa Teheranissa jalkapalloa. Jos ette aiemmin tienneet niin nyt tiedätte. Nimi kuvaa jotenkin Iraninilaista autotehdasta. Tärkeä tieto.
- Anonyymi
Päivän naurut
Kyllä tässä palstailutouhussa on puolensa.
(hihitystä)
😁☝️
- Anonyymi
Mjuu
Unohtui heittää pyyhe kehiin.
Stam1na
(hihitystä)
Kuis siul männöö, vaik pää märkänis.
Sattaapi vettä!
Vaan katoppa tätä.
(reps)
https://youtu.be/UTsGFIG2USA?si=dbGlFwTnOekKXzhJ
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657