Forest Finniä tuas hommiin rakentamaan uudenuutukaista konesuojaa, kun alkaa olla pihapiiri täynnänsä kaikenlaista uutta meno- ja kulkupeliä?
On Pontiaccia, Ponssea, monenlaista sähkövempainta.
Pitäisikö Metsa Manin kysellä jo
9
445
Vastaukset
- Anonyymi
Ehtottomasti.
Siinähän jo voi Pontiakki vaurioitua hitsuuhommien huumassa kun Mestari sulattaa puikkoa muihin konneisiin! - Anonyymi
Siellähän jo nyt mietitään RH:lle sijoituspaikkaa!
- Anonyymi
Onpas jöyssillä "puheripuli", pirrekös heruttanut jotain lohikukkelia. Melekonen "mother fucker" koko tapaus.
- Anonyymi
Kosulan kunta vois aarella avustuksen kanssa että laitetaan sinne Metsäman-museo. Pääsylipputuloilla saatasiin rahat äkkiä takas. Ois hyvä olla myös museokahvila ja fanituotemyymälä. Kyllä rahaa tulisi.
- Anonyymi
Te ootte vähän sellaista "vois"-porukkaa..
Ootteko saaneet itse mitään aikaan?
- Anonyymi
Jos nuo romut kyörätään jonnekin uuteen konesuojaan, niin silloin menetetään tuo savolaisen pihapiirin autenttisuus, missä tavarat jäävät pihapiiriin levälleen kuin paska perseestä.
- Anonyymi
Hän saisi vaikka heti oman kylän timperin töihin, jos ymmärtäisi arvostaa kirvesmiestä, eikä käpertyisi omaan nuukuuteensa.
- Anonyymi
Kirves haudataan.
- Anonyymi
Siitäkin soralattia hallista sai kirvesmies yleisöltä haukut palkaksi, kun teettäjä kroisos oli niin nuuka, ettei kunnon lattiaa edes raaskinut. Näin itsekkin kirvesmiehenä huomasin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645