https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/verokortti-ja-veroilmoitus/tulot/ansiotulot/sometulot/
Siis voihan vittu! Persaukinen tubettava somettaja voi vuoden aikana tärvätä kaikki sometulot, myydä sähköskootterit, ryypätä lahjajuomansa ja kääntää vuoden lopussa taskunsa nurin.
Tubettajan tulot
13
263
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.vero.fi/tietoa-verohallinnosta/uutishuone/lehdistötiedotteet/2023/saitko-sosiaalisesta-mediasta-tuloja-tai-tuotteita-viime-vuonna-varmista-etta-sometulot-on-ilmoitettu-verotukseen/
Ilmoittaako Youtube tubettajan saamat kaupallistetun kanavan tulot kuukausittain verottajalle?- Anonyymi
Mikä ilmoitusvelvollinen on ulkomaan some-alusta?
- Anonyymi
Lähde vero.fi
https://www.vero.fi/tietoa-verohallinnosta/uutishuone/lehdistötiedotteet/2023/saitko-sosiaalisesta-mediasta-tuloja-tai-tuotteita-viime-vuonna-varmista-etta-sometulot-on-ilmoitettu-verotukseen/ - Anonyymi
Minkälaiset rahat siellä somessa pyörivät joista verottaja ei tiedä hevon vittua?
Tubettajistakin vaikuttaa valtaosa olevan netti, seksi ja päihderiippuvaisia tai muuten vain pöljiä jotka kissallekin tarjoavat saranapuolta.- Anonyymi
Maksa sinä verosi ja pyöritä sirkusta.
- Anonyymi
Luulisi, että Youtube pidättää tubettajan kanavatuloista 50 prosenttia ja tilittää pidättämänsä summan verottajalle.
Kuka maksaa somettaja tubettajan eläkemaksut?
Luulisi eläkkeen kertyvän myös tubetuloista.- Anonyymi
Kyllä sä oot huolisas muiten asioista
- Anonyymi
Eihän tämä nyt sen ihmeellisempi asia ole kuin muutkaan tulot, ne on ilmoitettava verottajalle itse jos eivät muuten verottajan tietoihin mene.
- Anonyymi
"Kyllä sä oot huolisas muiten asioista"
En muiden vaan omista asioistani joihin etsin vastausta ja joista vastauksista olisi hyötyä kaikille Youtubeen videoitaan lataaville.
Olen ladannut kahden vuoden aikana Youtubeen yli 300 videota mutta euron hyrrää en ole vielä luomuksistani saanut vaikka videoita on katsottu satoja tuhansia kertoja.- Anonyymi
Paskasta ei kukaan maksa.
- Anonyymi
Eikö oikeuden mukaista olisi, että Youtube maksaisi kaikille luomusten tekijöille saman suuruisen tai pienuisen summan/1000 katselukertaa?
- Anonyymi
Mitään vahinkoa ei syntyisi vaikka Youtube bannaisi metsämanin vuodeksi perintömetsiensä hoitajaksi.
Päin vastoin koko some puhdistuisi uusien raikkaiden tuulien puhaltaessa haisevan kusenhajun taivaantuuliin.- Anonyymi
Ei niitä sun videoita kukaan katso.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645