Mutta yksin käy tämä nainen nukkumaan...
Kyllä kaipaisi miehen lämpöä
31
698
Vastaukset
- Anonyymi
Mene baariin hakemaan seuraa
- Anonyymi
En halua baarista seuraa:)
- Anonyymi
Täälläkin yksinäinen keski ikäinen nainen.
- Anonyymi
Miten saisi yhteyden?
- Anonyymi
Kyllä sitä miehen lämpöä olisi yllinkyllin tarjolla mutta ei näy sisäsiisti, fiksu, joustava, kokeilunhaluinen ja kohtelias 48-v mies kelpaavan.
- Anonyymi
Kännikalat kiinnostavat naisia aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännikalat kiinnostavat naisia aina.
Ei kiinnosta kännikalat! Vaan tavan kunnollinen duunari.
- Anonyymi
Paarista!
- Anonyymi
Pakasteesta!
- Anonyymi
Ei taida tyttö tietää että kulman takana olisi patukkaa tarjolla😃
- Anonyymi
Aloittaja ei puhu patukasta vaan lämmöstä!
- Anonyymi
Kyllä pitää olla karmeeta kun kaikki miehet on kaupungista kadonneet.
- Anonyymi
Yhdessä nukkuminen ei tarkoita seksiä. Voi kaivata vaan ihan läheisyyttä!
- Anonyymi
Käytkö aina samaan aikaan pötköllen?
- Anonyymi
Se vähän riippuu.
- Anonyymi
Minä en kuorsaajaa halua nukkumaan viereen. Muuten voidaan hoitaa hommat ja menet kotiisi nukkumaan. Terveisin itsenäinen onnellinen nainen. PS Rahaa kyllä annat,minä en ilmaiseksi touhua.
- Anonyymi
Kukapa se nyt palkatonta työtä alkasi tekemään, ei ainakaan ilman uutta käyttämätöntä tyrvavisiiriä.
- Anonyymi
Miksi kommenttini poistettiin. Mikä vika on sisäiaessä lämmössä?
- Anonyymi
Kävinpähän piruillessani tekemässä laskutoimituksen seksipalstalla. Peräti 41 naista myy maksullista seksiä P-Savossa. Ei tällainen tarjonta synny ilman kysyntää. Mikähän siinä on, että norminaiset pihtaa nykyään?
- Anonyymi
Minulla ei ole siellä ilmoitusta,minulla on vakiintuneet tyypit.
- Anonyymi
Monen kiinteistön sisällä on ovi jossa lukee lämmönjakokeskus. Ei niiden ovien takaa ole kyllä ikinä naista löytynyt. M47
Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635