Kauan sitten kävi niin, että olin lapsi; lapsuus on ihanaa aikaa: kesää ja sen sellaista pidetään kämmenillä muistoina lapsuudestamme. Oi niitä aikoja, on lainaus.
Pelasimme jalkapalloa, jossa ideana oli saattaa peliväline maaliin (tavalla tai toisella).
Veri valui ja vitut lensivät.
Mutta sitten tapahtui jotain täysin käsittämätöntä, ja mimmiliiga pysähtyi.
Kävi nimittäin niin, että pelikenttämme vieressä oli hevoshaka, johon oli teljetty ori.
Loppu on historiaa.
(hirn)
Mieshevonen
5
165
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kommenttini poistettiin?
Ovatko monologit kiellettyjä?
Lopetan tähän, josta voit jatkaa itse.
Piste
(hihitystä)- Anonyymi
Monologit ovat siitä käteviä, että minä päätän, milloin ne alkavat ja milloin ne loppuvat.
Ellei sitten palstan teknologia päätä sitä puolestani.
(hihitystä) - Anonyymi
Ehkä sarantakana maissilapset kiristelevät pikkuhampaitaan pohjattomassa ikävässään.
Ehdin kyllä lukea ja siitä riittää ihan kaikille.
Minä tunnen hyvin tuon tien suunnan,
hänen ikäväkseen hän ei.
:)
- Anonyymi
murtta niin tutuuko hauskalle nukkua jos siis niin pelkästään pikkuhousut jaloissa..
hyvä idea taas tytöilekin kokwilla... - Anonyymi
mutta niin hsulle voi tunuta tytöjenkinmielestä peiton alla pelkästään pikkuhousut jaloissa..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595