Siitä, että kummalta menee kauemmin aikaa siivota pöllyävä hiekoitussepeli tontiltaan pois.
Rahasta ei ole kiinni ainakaan.
Äänekosken tehdas ja ekotori kilpailevat keskenään
Anonyymi-ap
7
349
Vastaukset
- Anonyymi
no kumpi voiti?
- Anonyymi
Ei vielä kumpikaan!!!!! Kilpailu on käynnissä!! Veikkaa ja koita!!
- Anonyymi
Noloa toimintaa Ekotorin kohdalla, ainoa kadunpätkä keskustassa mistä ei heikkoja voida poistaa. Löytyy varmaan talon sisältäkin työntekijöitä noin pikku hommaan, vai eikö millään jaksa
- Anonyymi
Se on täynnä työntekijöitä. Istuvat vaan takahuoneessa suurin osa ja pelaavat korttia.
- Anonyymi
ei kyllä jaksa
- Anonyymi
EKOTORI VOITTI! Tehdas sai putsattua alueensa viime viikolla! On kyllä saamatonta porukkaa ekolla.
- Anonyymi
On kyllä. 10 työntekijätä ja 10m kadun pätkää ei saada siistittyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667