Aamulla töihin mennessä löytyi etuovelta kahvipaketti jossa oli lappu jossa luki "kiitos käynnistä -TS" Eikös tämä ole vähän sen hyypiön temppuja, joka täällä hiippaili taloissa ja talojen lähettyvillä. Liikkunut vitikantien käkikello talojen luonna.
Jälleen Kahvipaketti etuovella
19
779
Vastaukset
- Anonyymi
Näin kanssa jonkun rupusen volkkarin liikkuvan kouvuhaalla eipäyllätäv näköstä toimintaa ajo kävely vauhtia ja katteli taloja eilen illalla
- Anonyymi
Oliko volkkari punainen? Jos oli niin kyseinen auto oli eilen S-marketin pihassa noin 23 aikaan ja kuljettaja istui autossa muina miehinä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko volkkari punainen? Jos oli niin kyseinen auto oli eilen S-marketin pihassa noin 23 aikaan ja kuljettaja istui autossa muina miehinä....
justiisa punanen ja aivan röpelsössä kunnossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
justiisa punanen ja aivan röpelsössä kunnossa
Elikkä sama henkilö kyseessä. aikaisemmin samanlaista toimintaa ollut T.S:ällä.
- Anonyymi
Kahvi on kallista.
- Anonyymi
Heitin menemään ties mitä myrkkyä....
- Anonyymi
Punainen volkkari liikkui eilen yöllä ympäri kylää vältellen keskusta aluetta. Näkyi pariin otteeseen liikkuvan Jukolassa sekä Koivuhaassa päin.
- Anonyymi
Joo mulle oli tuonu joku lavallisen juhlamokkaa oli varmaankin paremmat näkymät kuin naapurilla. Se oli saanut aukastun costarikan vuodelta 76
- Anonyymi
Minä jätin kusiset kalsarit ovenkahvaan josko sais kahvipaketin, on nääs aika hintavaa tavaraa nykyään. Josko tällä tempulla sais ilmasen paketin
- Anonyymi
Totta skitä varttikilon saa
- Anonyymi
Mikä Volkkari malli?
- Anonyymi
Passat CC
- Anonyymi
Tää on satuolento, asuu ihmisten mielissä niinku pikkulapsilla pipsa possu
- Anonyymi
Tumma paahtoinen vai vaalea?
- Anonyymi
mie koetan olla tisut paljaana mut ei kukaan tuo kahvipakettia....
- Anonyymi
sen paketin pitää olla sit sellanen jossa ei oo sammakkomerkkiä.
- Anonyymi
Se riippuu siitä onko pystyt vai riippurinnat.
- Anonyymi
Mie oon saanunna jo 7 pakettia tälle kevättä, iso säästö
- AnonyymiUUSI
hyvä homma.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657