https://youtu.be/Ko2TjU0XjCY?si=IDYbg0ZyB3JVdgna
Siinä oltiin taas kerran ihmiskuntaa askarruttavien kysymysten äärellä, miksi minusta tuli tämmöinen tyhjänpäiväinen höpäkkö.
Tärkeiden kysymysten äärellä
13
228
Vastaukset
- Anonyymi
Viettikö isä liian paljon aikaa lammella ja järvellä kun olin pieni, eikä hänellä riittänyt aikaa viedä minua jalkapallo harjoituksiin?
- Anonyymi
Homojen hommaa sellainen poikapeli.
- Anonyymi
Voisiko kysymyksen asettaa paremmin että miksi jäin tällaiseksi jämäksi?
- Anonyymi
@piriitta 8 min sitten:
"Teeppä kerran video ilman laajakuvaobjektiivia, niin nähdään miten pieneksi piha muuttuu. Nyt se näyttää teksasilaiselta karjatilalta."
Todella hyvä huomio piriitalta.
Metsämanin videoilla kaiken pitää näyttää laajalta kuin Limingan niityillä.
Varmasti kävijöille yllätys kuinka pieni ja ahdas metsän ympäröima pihapiiri todellisuudessa onkaan.
Ahdas piha, ahdas mieli. - Anonyymi
Forest finnikin ihasteli videollaan puiden latvojen tasalle nousevan auringon kajoa.
Meidän kylällä korkeiden mäkien päällä juotiin jo päiväkahvia ennen kuin finni näki auringon nousun korven kätkössä. - Anonyymi
En voinut kasvaa edes kieroon kun olen niin jämä.
- Anonyymi
Vappu anekdokti.
Postilla sillä piti olla apumies joka nosti sitä että yletti laittaa postit loutaan. - Anonyymi
Haistakaa pitkää p. ska. Kaikki työ on arvokasta mitä kukkii on tehnyt.
- Anonyymi
https://youtu.be/icmt8iutI9k?si=t2XcUn6jNGBwaNLL.
Suomen komein polttopuukasa minkä olen koskaan nähnyt.
Katsokaa omakotiasukit ja rankakasa ulkot mallia.
- Anonyymi
Tuo pressujen kanssa näytösluontoisesti vehtaaminen on kyllä jonnin joutavaa.
Ei olis Kummanen homma näpätä vaikka rakoliiteri.
Puut olis katon alla ja loppuisi tuo muovin retaleiden kanssa vehtaus.- Anonyymi
Talossa on isännöinyt kaksi tietävää ja ahkeraa miestä mutta eivät ole saaneet polttopuille katosta aikaan?
Järvellä ja asioillako aika on kulunut? - Anonyymi
Onhan heillä halkoliiteri, minne mahtuu muutama kassillinen, eiköhän se ole ihan tarpeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan heillä halkoliiteri, minne mahtuu muutama kassillinen, eiköhän se ole ihan tarpeeksi.
Onn onn ooonnn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635