Onko kenelläkään kokemuksia Nourix lahdutusvalmisteesta?
Nourix laihdutusvalmiste
29
6693
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole. Mutta kokeile toki kun sulla ei terveellinen ruokavalio ja liikunta ole auttaneet.
- Anonyymi
on muuten vähän huono suomi noilla suomenkielisillä sivustoilla. Puhdistaa maksaa. Voi helvetti. Kyllä se maksa alkaa puhdistuu kun alat syömään terveellisesti ja liikkumaan. No sinähän ostat sen tuotteen joka tapauksessa koska ....????????????????
Ei varmasti toimi. Sisältää erilaisia kasviuutteita.
- Anonyymi
Ei se varmasti ihmeitä tee, mutta voi toki auttaa jonkin verran. Itse olen nyt syönyt ihan kokeeksi 3 kk sellaista luontaistuotepilleriä ihan Tokmannilta, jossa on kurkumaa, inkivääriä ja mustapippuria + C vitamiini. Näiden ainesten nimeen on vannonut moni varsinkin naisten metabolian hankaluudesta laihtumisessa puhuva laihdutus expertti esim. Facebookin mainoksissa jne. Näiden sanotaan tehostavan suoliston toimintaa ja sitä kautta helpottavan laihtumista. En kyllä ole laihtunut, mutta en aio enää jättää tätä tuotetta syömättä, kun vatsan toimintani on tasaantunut todella hyväksi. Ennen oli välillä kovalla ja välillä löysällä ja oli turvotuksia, joita tuli välillä ihan ihmeellisesti, vaikka en ollut syönyt mitään sopimatonta. Nyt ei turvota jos vaan ei syö tiettyjä
minulle sopimattomia ruokia/ainesosia. Mutta ongelmakin on. Uloste ja pierut haisevat aivan kamalille, tuotteessa olevien mausteiden pilaantunutta hajua muistuttaa. Mutta hyödyt tällä n. 8 e putkilla on niin isot minulle, että kestän sen. Nourixia tekisi mieli tästä syystä kokeilla, että siitä voisi jotain apuja olla, mutta noin kallista tuotetta en aio tilata- Anonyymi
sä syöt purkista mausteita ja c vitamiinia. Eikö noita mausteita voi lisätä ruokaan ja syödä ruokia joista saa c vitamiinia. Eihän tollasessa ole mitään järkeä
- Anonyymi
Suomalainen Sari, ruotsalainen Sara ja saksalainen Lisa suosittelevat tätä tuotetta. He ovat hämmästyttävän samannäköisiä. Identtiseen sisarussarjaan kuuluu varmasti muitakin eri kielisiltä sivustoilta.
- Anonyymi
ja jännästi aina ulkomaisen nimen omaavat puhuvat suomea
- Anonyymi
eli eikö kantasuomalaiset käytä näitä näitä tuotteita
- Anonyymi
Samantien kun tein Nourix tilauksen netissä oli tililtä tehty ylimääräisiä katevarauksia 150eur arvosta. Siis huijaus ja petos. Kortti kuoletettu ja uusi kortti tilaukseen..
- Anonyymi
Vanhan korttisi numerotiedot päivitetään automaattisesti Nourixin myyjälle.
- Anonyymi
Mutta ainakin sun kehon rasva ja myrkyt lähtee.
- Anonyymi
Jos tilaa niin kannattaa ottaa koroton maksuaika 30 pv Klarnan kautta. Jää omat korttitiedot turvaan.
- Anonyymi
Laihtumiseen EI ole oikotietä, neuvo: syö kasviksia, vihanneksia, hedelmiä runsaasti, lihaa vähemmän, pienennä annoksia, syö vähän, mutta usein, liiku siis liiku, sokerituotteet minimiin, liiku esim. tunnin kävely päivittäin, tai 2x30 min, mutta liiku ja kasviksia-vihanneksia-hedelmiä jokapäivä, kierrä "mäkkärit KAUKAA!, kyllä se siitä.
- Anonyymi
En kyllä löytänyt sellaista Leijonan luola Suomi jaksoa, jossa tämä Nourix olisi ollut mukana. Vaikka mainostavat osallistumista. Valmistusmaa ei ole Suomi.
- Anonyymi
Löysin youtube videon jossa varoitellaan huijaussivustoista mutta kun tilaa sivustolta joka on videolla niin se on se ainoa ja turvallinen tapa tilata. en tiedä mitä kautta nää tilaa joilta on viety rahaa tililtä.
- Anonyymi
Hujausta on. Ei ole ollut Leijonanluolassa ja he ovat kopioineet kuvan ja logon sivuilleen. Oikealla Leijonanluola fb-sivulla ei mainosteta laihdutuspillereitä vaan editellään tv-sarjaaa.
- Anonyymi
En tiiä tuli ko huijatuksi, mutta ostin sitä nourixia 3prk ku oli tarjous että 3prk 39,95euroo ja sitku maksoin ja tilasin ki tuli ilmotus et korttimaksu epä onnistu nourixin 79,95euroo ja ne 3prk oikeesti oli 75,50e ja se 39,95 kumminki lähti tililtä ni kiva ku nuo vaa yrittää huijata ihmisiä. Joo en vittu usko että ootte ollu leijona luola suomi ohjelmassa. Pittää koittaa saada rahat takas.
- Anonyymi
Mulla kävi sama... ootko saanu rahoja takasin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kävi sama... ootko saanu rahoja takasin?
Myös multa hävis tililtä lähes 170 euroa melkein samantien ku annoin pankkikortin numeroni, mutta mitään seurantanumeroa tms ei kuulu, huijattu on pahasti. Miten pitäis toimia? Nm. Typerys
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös multa hävis tililtä lähes 170 euroa melkein samantien ku annoin pankkikortin numeroni, mutta mitään seurantanumeroa tms ei kuulu, huijattu on pahasti. Miten pitäis toimia? Nm. Typerys
Maksoin ja huomasin että summa oli enemmän kuin olisi pitänyt laitoin viestiä ja ehottivat 40% hyvitusta maksetusta summasta ja lähettäisivät tuotteet silti.
- Anonyymi
Toimiiko 🤔
- Anonyymi
Näihinkin pillereihin pätee se, että jos joku asia tai tuote vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, on se sitä eli valetta. Lisäksi vielä menettää rahansa, joiden takaisin saaminen on hyvin vaikeaa ellei mahdotonta.
- Anonyymi
Vain tyhmä lankeaa tuollaisiin ihmepillereihin.
Nyt naiset, ryhtiliike! Jos olette yhtä älykkäitä kuin miehet, käyttäytykää myös yhtä älykkäästi. Saitte sentään äänioikeuden jo vuonna 1906. Olisi jo aika käyttäytyä luottamuksen arvoisesti. - Anonyymi
Voi helevata, tilasin nourixia kaksi viikkoa sitten ja ei ole vielä tullut, kolme purkkia hintaan 119,85. Eräpäivä klarnan kautta 30.5.2025. Klarnan kautta siksi kun pitäisi olla turvallisempi, jos nyt tämän kuluvan viikon (viikko 20) aikana ei tule niin kärvistelen maksun kanssa ja olen hiljaa, lopetan kaikki nettiostokset kun tuntuu että kaikki huijaa. Aamen, olen puhunut.
- AnonyymiUUSI
Tilasin kans ,maksanut en ole .
Otin Klarnan kautta ja nyt paketti olisi postissa.
Mitä mahtaa tapahtua jos palautan paketin samntein? - AnonyymiUUSI
Tilasin kanssa,ja kysyin palautuksesta palautus maksaisi 29 e tarjosivat 40 % alenusta jos pidän tuoreen,en usko tuohon pillerin,mutta ajattelin pitää tuotteen
- Anonyymi
Minä tilasin netistä näitä, aluksi luki : maksu epäonnistunut/ häiriö... lopuksi onnistui (klarna)
Ja kun menin klarnan sivuille katsomaan, olikin nämä "epäonnistunut/häiriö" koittamisetkin kuitenkin tilauksissa!! Eli n.119, euroa olikin kuittaantunut 5kertaa! Lähetin spostia kyseiselle firmalle. Oli tullut vastaus myöettä spostiläh epäonnistunut. Soitin klarnalle miten toimin, sillä en aio ostaa kuin 1pkt (sis. 3pulloa)..
Etsivät minulle toisen spostin, johon sitten taas lähetin spostia. Vastaus tuli tyyliin seur pvänä,, mutta luki vain että tilaus toimituksessa. Nyt se tilaus saapunut postiin eilen, en oo vielä hakenut, en todella aio pitää niitä kaikkia lootia, joten täytyy uudestaan viestiä ja yrittää infoa saada miten toimia!- Anonyymi
Mulle kävi just samoin.
- AnonyymiUUSI
Älkää ihmeessä menkö tähän lankaan! Tilasin esitteen mukaan kertaostoksena 3 purkkia hintaan 39€, mutta sainkin vain 2 purkkia hintaan 89.90€ ja tilaus on jatkuva!
Kyselyjä tuotteen palauttamiseksi ei tule mitään vastauksia! On pakko vaihtaa luottokortin numero, koska tililtä lähtee jatkossa taatusti 89.90€/kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203123- 162002
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371844Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3571829- 311427
- 301360
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671152- 641019
- 54977
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57951