Mikäli käy kuten vankasti uskon, on keskustasuuntaisen heiniä -taas.
Myös demarit tukee keskustaa, samoin vihreä. Ei tietoa jos menisi tasan 6-6, miten sitten jatketaan ? Purra sanoi, että heidän jokainen 3 valitsijaa tekee itsenäisen päätöksen, puolue ei siihen puutu mitenkään.
Näyttää täälläkin palstalla jokainen olevan Heli Backmanin takana.
Se onkin nyt visaisesti, kun perussuomalaiset olleet poliittisia nimityksiä vastaan, nyt itse päättävät poliittisen viran täytöstä. kaikkien katse nyt kaantyy perussuomalaisiin. Tuleeko esille äidin keskustalainen imetysmaito. Rohkenen ennustaa; Heli tulee 7-5 valittua. Jos näin käy keskustalaisena korkkaan lahja konjamiinipullon ja otan pienen höpsyn sen kunniaksi. Yleensä en alkoholia käytä, mutta "tilaisuus tekee varkaan". Kun itsetunto vankka, sitä ei alkoholilla ole tarve vahvistaa.
Kelan hallitus teki esityksen Kelan pääjohtajasta kokouksessaan 21.3.2025 Kelan valtuutetuille.
Virkaan haki yhteensä 105 henkilöä, joista 15 täytti viran kelpoisuusvaatimukset. Pääjohtajan valintaa valmisteleva Kelan hallituksen jäsenistä ja valtuutetuista nimetty ryhmä piti Heli Backmania, Lasse Lehtosta, Elina Pylkkästä, Annika Saarikkoa ja Arto Satosta ansioituneimpina hakijoina.
Kelan hallitus äänesti pääjohtajan virkaan esitettävästä henkilöstä Heli Backmanin ja Arto Satosen välillä. Äänestyksen lopputuloksena hallitus päätti esittää Heli Backmania äänin 8–1. Kelan valtuutetut käsittelevät pääjohtajan valintaa kokouksessaan 8.4.2025.
Hallitus painotti esityksessään Heli Backmanin monipuolista virkauraa ja laajaa sosiaaliturvan tuntemusta.
Kelan pääjohtaja nimitetään nyt ensimmäistä kertaa seitsemän vuoden määräajaksi virkaan. Virka täytetään kesäkuun alusta.2025 alkaen, kun nykyinen pääjohtaja Outi Antila jää eläkkeelle.
Kohta ratkeaa uusi Kelan pääjohtaja
Anonyymi-ap
4
89
Vastaukset
- Anonyymi
Ei nakkikauppias päässyt kelan johtoon,ei!
- Anonyymi
Ei tullut keskustalaisesta Kelan puheenjohtajaa, mutta ei pääse keskustalainen Ylen toimitusjohtaksikaan. Kyllä se perussuomalainen on, kiitos kokoomuksen.
- Anonyymi
Satonen YLEen! Varma tieto.!
- Anonyymi
Eli kokoomus vetää persuja kölin alta kaikissa tilanteissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408