Kokoomus ja Perussuomaliset sopivat jo maanantaina että kokoomuslainen Lasse Lehtonen valitaan Kelan pääjohtajaksi. Heillä oli 7 ääntä 5 vastaan. Eli,asia oli sillä tputeltu.
Se siinä Lasselle 7 vuoden huki 20000 € kk palkalla. Lassella on meriittiä virkaan, niinkuin muillakin olisi loppupeleissä ollut. Hyvä valinta!
Itse pidin keskustasuunnan Heliä varteenotettavana, mutta kun olivat pääpukarit sopineet sen kokoomukselle, niin se siinä. PULINAT POIS !
Purran sanoma vapaista valinnoista ei pitänyt paikkaansa
7
101
Vastaukset
- Anonyymi
Satoselle kävi kylmät.
- Anonyymi
Poliittinen virkanimitys joka tapauksessa. Onneksi olkoon Anttipetteri Jurpo, olet pilannut maineesi loppuiäksesi.
- Anonyymi
Muutkin teki, ei poikkeus mitenkään. Vihreätkin teki. Demarit, vasurit, keskusta...
Itse keskustalaisena pidän valintaa onnistuneena. En niinkään puoluetaustoja tässä katso, osaamien tulee mieleen. Hyvistä oli hyä valita onnistuneesti. Itse esitin Heliä. En tiennyt Lassen mukana oloa lopussa. Media hämäsi sikäli.
- Anonyymi
Lasse Lehtonen lienee ihan kelvollinen Kelan pääjohtajaksi. Tuossa kokoomuksen ja persujen kaupassa inhottavinta onkin, että siihen sisältyi mitä ilmeisimmin Sebastian Tynkkysen nimittäminen YLE:n toimitusjohtajaksi Merja Ylä-Anttilan jäädessä eläkkeelle.
- Anonyymi
Ei tule. Pitää tuntemusta alaan, homo kontaktit ei anna siihen kokemusta, pitää silloin olla vihreä tai vasuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule. Pitää tuntemusta alaan, homo kontaktit ei anna siihen kokemusta, pitää silloin olla vihreä tai vasuri.
YLE:n toimitusjohtajan nimittää yhtiön hallitus, joka on muodollisesti epäpoliittinen, mutta taustapuolueet senkin jäsenillä. Tuskin vihreillä ja vasureilla on enemmistö Ylen hallituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLE:n toimitusjohtajan nimittää yhtiön hallitus, joka on muodollisesti epäpoliittinen, mutta taustapuolueet senkin jäsenillä. Tuskin vihreillä ja vasureilla on enemmistö Ylen hallituksessa.
näkyy olevan toimittajillakin korvarenkaita miehillä, jos nyt miehiä ovat perssilmän hankaajat. Oikien ällöttää heitä katsoa KLIK. kiinni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723113
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802236
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408