Purran sanoma vapaista valinnoista ei pitänyt paikkaansa

Anonyymi-ap

Kokoomus ja Perussuomaliset sopivat jo maanantaina että kokoomuslainen Lasse Lehtonen valitaan Kelan pääjohtajaksi. Heillä oli 7 ääntä 5 vastaan. Eli,asia oli sillä tputeltu.
Se siinä Lasselle 7 vuoden huki 20000 € kk palkalla. Lassella on meriittiä virkaan, niinkuin muillakin olisi loppupeleissä ollut. Hyvä valinta!

Itse pidin keskustasuunnan Heliä varteenotettavana, mutta kun olivat pääpukarit sopineet sen kokoomukselle, niin se siinä. PULINAT POIS !

7

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Satoselle kävi kylmät.

• Anonyymi

Poliittinen virkanimitys joka tapauksessa. Onneksi olkoon Anttipetteri Jurpo, olet pilannut maineesi loppuiäksesi.

• Anonyymi

Muutkin teki, ei poikkeus mitenkään. Vihreätkin teki. Demarit, vasurit, keskusta...
        Itse keskustalaisena pidän valintaa onnistuneena. En niinkään puoluetaustoja tässä katso, osaamien tulee mieleen. Hyvistä oli hyä valita onnistuneesti. Itse esitin Heliä. En tiennyt Lassen mukana oloa lopussa. Media hämäsi sikäli.

• Anonyymi

Lasse Lehtonen lienee ihan kelvollinen Kelan pääjohtajaksi. Tuossa kokoomuksen ja persujen kaupassa inhottavinta onkin, että siihen sisältyi mitä ilmeisimmin Sebastian Tynkkysen nimittäminen YLE:n toimitusjohtajaksi Merja Ylä-Anttilan jäädessä eläkkeelle.

• Anonyymi

Ei tule. Pitää tuntemusta alaan, homo kontaktit ei anna siihen kokemusta, pitää silloin olla vihreä tai vasuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tule. Pitää tuntemusta alaan, homo kontaktit ei anna siihen kokemusta, pitää silloin olla vihreä tai vasuri.

YLE:n toimitusjohtajan nimittää yhtiön hallitus, joka on muodollisesti epäpoliittinen, mutta taustapuolueet senkin jäsenillä. Tuskin vihreillä ja vasureilla on enemmistö Ylen hallituksessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

YLE:n toimitusjohtajan nimittää yhtiön hallitus, joka on muodollisesti epäpoliittinen, mutta taustapuolueet senkin jäsenillä. Tuskin vihreillä ja vasureilla on enemmistö Ylen hallituksessa.

näkyy olevan toimittajillakin korvarenkaita miehillä, jos nyt miehiä ovat perssilmän hankaajat. Oikien ällöttää heitä katsoa KLIK. kiinni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3113
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2854
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2405
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2236
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2053
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1577
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1420
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe