Ei ole riemulla rajaa, kun uudehkolla bensa-Mersulla ajaa. Mukavaa ja turvallista menoa. Ei pauku alusta, ei tärise jousitus kuin halvoissa patterileluissa.
Bensan hinta laski maaliskuussa 9 % kertoili meille aamun uutiset
Anonyymi-ap
3
51
Vastaukset
- Anonyymi
Miten sähköautossa paukkuu alusta tai jousitus tärisee?
Etkö kuitenkin ole vain kateellinen kun joudut ajamaan kalliilla polttoaineella ja maksamaan päästömaksut jne....
Minäkin ajan vähänajetulla premiun bensaturbolla, mutta ei minulla ole tarvetta kirjoitella tyhmyyksiä sähköautoista tai muuta lapsellista tuubaa. - Anonyymi
Pahus, kun en päässyt nauttimaan tuosta alennuksesta. Tankkasin viimeisen kerran syksyllä, sen jälkeen olen ajanut vain halvalla pörssisähköllä.
- Anonyymi
Ostithan myös sammuttimen viime viikonloppuna paloi " vain"4 Mersua, no vanhoja paskoja uudet kohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645