SEKSIELÄMÄN AKTIIVISUUS/PUMPATTAVA BARBARA VS VAIMO

Anonyymi-ap

Kumpi voittaisi pitkässä suhteessa, oikea iho vai kuminen Barbara?

AV

34

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se Barbara olisi varmaan itsekäs, koska se ei hankkiutuisi raskaaksi. 🤔

🦄

• Anonyymi

Suhde olisi kai sama sinun kanssa? Joten en huomaa eroa kumpi olisi parempi.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suhde olisi kai sama sinun kanssa? Joten en huomaa eroa kumpi olisi parempi.

AV

Sinulla ei valitettavasti ole käytettävissä sitä vaihtoehtoa, että voisit valita minut tai barbaran.

Minä päätin eräänä päivänä, että tapailen vain miehiä, jotka kohtelevat minua hyvin. Se oli hyvä päätös. ☺️

🦄

• Anonyymi

Kyllikki puuttuu listasta?

• Vaimo tietenkin. En tollasia barbaroita harrasta. Vaikka oli mulla töissä timanttoporan mukana sellanen pumpattava vesikannu, johon joku oli kirjottanu Barbara.

• Anonyymi

Kokemuksen rintaääntä en huomaa, onko ollut vaimoa tai Barbaraa?

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Kokemuksen rintaääntä en huomaa, onko ollut vaimoa tai Barbaraa?

AV

Ei oo. Töissä vaan kuunnellut sitä ongelmapuolta, siis vaimoista ja ainakin ite kuvittelin että oisin vastaavassa tilanteessa ratkaisu. Mutta eihän sitä tiedä miten tositilanteessa ois menetelly. No ei tietenkään kukaan mistään Barbarassa kertonu. Mutta ainakin mulle, kun oon sen verran tunneihminen, niin ei.

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Ei oo. Töissä vaan kuunnellut sitä ongelmapuolta, siis vaimoista ja ainakin ite kuvittelin että oisin vastaavassa tilanteessa ratkaisu. Mutta eihän sitä tiedä miten tositilanteessa ois menetelly. No ei tietenkään kukaan mistään Barbarassa kertonu. Mutta ainakin mulle, kun oon sen verran tunneihminen, niin ei.

Tunteista puhuttaessa, Barbara voittaa vaimon 100/0?
        Erotilastosta huomataan jo se miten suhteiden dynamiikka ei tuo etua nsuhteessa naiseen?
        Tosin kokemuksien kannalta nainen on ylivoimainen, lopputulos voi olla tosin miehen mielentilaa järkyttävä. Barabara ei siihen sortuisi:)

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Tunteista puhuttaessa, Barbara voittaa vaimon 100/0?
        Erotilastosta huomataan jo se miten suhteiden dynamiikka ei tuo etua nsuhteessa naiseen?
        Tosin kokemuksien kannalta nainen on ylivoimainen, lopputulos voi olla tosin miehen mielentilaa järkyttävä. Barabara ei siihen sortuisi:)

AV

Ompas surullista. Poksahtaa multakin nää yliromattiset kuvitelmat.

• Anonyymi

Akka lähtisi ja barbara poksahtaisi. Kukaan tuollaista alanarikan älypäätä jaksaisi🤷‍♀️

• Anonyymi

Seksuaalisesti ja kuvitteellisesti Barbara voi hyvinkin voittaa naisen joka ei halua lisääntyä?

AV

• Anonyymi

En koskaan ole kokeillut, miten vain olisiko muuttunut ihmisenä ja mihin suuntaan jos en olisi kokenut kolmea naista ja lapsia heidän kanssaan...
        Nyt on oiva tilaisuus palstalla ammentaa tilannetta Barbaran voitoksi, itse kyllä pidän elämän monimuotoisuuksia ja parisuhdeongelmia ihan kokemuksien arvoisina.

Sillä ilman niitä ihminen yksilönä ei kehity.

Ihaninta on ollut huomtana se että jokainen nainen on ollut ihana, elämä ei siis ole ollut siitä kiinni. Tai se mitä on tapahtunut sen jälkeen, ei ole ollut riippuvainen heistä, tai heidän olemuksisaan.

Outoa kyllä, rakastan enemmän naisia, mitä jotain kuviteltua kohdetta:)

AV

• Anonyymi

Te kaikki barbara' miehet' miksi täällä määytte /rääytte naisten perään kun voitte ostaa sen barbaranne tai vuolla vaikka puusta. Luuletteko että se on meiltä naisilta jotenkin pois? Mistäkähän tähtitieteellisestä utopiasta tuollainen luulo kumpuaa? Kun meillä ei ole mitään käyttöä teille joitka käytätte meitä makualustoina tai lisääntymisrobotteina. Kehittäkää ne ihan itse. Me emme suostu. Ansaitsemme jotain paljon parempaa,ja te ette ole sitä.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksuaalisesti ja kuvitteellisesti Barbara voi hyvinkin voittaa naisen joka ei halua lisääntyä?

AV

Ikävä puhkaista kuplasi, mutta maailmassa on monia miehiä, jotka varta vasten haluavat naisen, joka ei halua lisääntyä.

Sinun mieltymyksesi eivät tietenkään minulle kuulu.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä puhkaista kuplasi, mutta maailmassa on monia miehiä, jotka varta vasten haluavat naisen, joka ei halua lisääntyä.

🦄

Kuplaon omasi, en voi kommentoida.
        Seksi tarkoittaa yleensä lisääntymishalukkutta, riskiä siihen. Se toinen osapuoli pitää sinua muuten kätenä runkkaamiseen, ilman ...mutta olethan ilmaa minullekin?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🦄

Barbara voi jopa ominaisuuksissaan voittaa sinut?
        Kumpikaan ei lisäänny, mutta mies voi saada ehdoitta seksiä?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksi tarkoittaa yleensä lisääntymishalukkutta, riskiä siihen. Se toinen osapuoli pitää sinua muuten kätenä runkkaamiseen, ilman ...mutta olethan ilmaa minullekin?

AV

Sinä taas olet ollut pelkkä rahasampo. On ollut varaa lapsi kustantaa mutta mieheksi/puolisoksi et ole kelvannut.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taas olet ollut pelkkä rahasampo. On ollut varaa lapsi kustantaa mutta mieheksi/puolisoksi et ole kelvannut.🤷‍♀️

Enkäpä muuten ihmettele mikset.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enkäpä muuten ihmettele mikset.🤷‍♀️

Kommenntisi jätän omaan arvoon joka on vain sinulla.

Mutta, mitei sitä miksi ihmisille on luotu seksuaalinen halukkuus?
        Pitäen vastapuolta runkkaavansa kohteena, vai olisiko sillä jokin jatkuvuutta merkitsevä rooli?

En koe itse mitään ongelmia suhteessa seksuaalisuus ja minä itse.
        Elämä kun on jana kohtaamisia, ongelmia ja sitä oikeaa elämää.
        Tunnen vastuuni, ja vastapuolet ovat olleet enemmän kuin tyytyväisiä siitä mitä itse siitä tunnen.

Huomennakin, vastuu on vain minun.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Sivusta totean, että se kupla todellakin on sinun. Maailmasta ei montaa miestä (sinun lisäksesi) löydy, jotka haluavat lisääntymistä joka kerrasta. Noistakin miehistä valtaosa on kiihkouskovaisia, sinusta en tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommenntisi jätän omaan arvoon joka on vain sinulla.

Mutta, mitei sitä miksi ihmisille on luotu seksuaalinen halukkuus?
        Pitäen vastapuolta runkkaavansa kohteena, vai olisiko sillä jokin jatkuvuutta merkitsevä rooli?

En koe itse mitään ongelmia suhteessa seksuaalisuus ja minä itse.
        Elämä kun on jana kohtaamisia, ongelmia ja sitä oikeaa elämää.
        Tunnen vastuuni, ja vastapuolet ovat olleet enemmän kuin tyytyväisiä siitä mitä itse siitä tunnen.

Huomennakin, vastuu on vain minun.

AV

Kanna vastuusi myös sisällöstä mitä tänne lataat. Kannusta lyttäämisen sijasta,jos suinkin sellaiseen kykenet. Hyvää yötä.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta totean, että se kupla todellakin on sinun. Maailmasta ei montaa miestä (sinun lisäksesi) löydy, jotka haluavat lisääntymistä joka kerrasta. Noistakin miehistä valtaosa on kiihkouskovaisia, sinusta en tiedä.

En lisääntymistä ole edes ajatellut. Kohtaamiset ovat olleet yleensä todella tunteellisia ja sitä kautta seksuaalisesti aktiivisia.
        Se, jos noista kohtaamisista on jotain jälkikasvua syntynyt, se on minun vastuulla, aina nyt ja tulevaisuudessa.
        Ovathan äidit jo valittuja, he jotka kuuluvat pään sisäiseen perheeseen.

Heillä ja lapsilla ei ole ongelmia, se on se vastuu joka minulla on.
        Tulevaisuus ja huominen on tärkeämpää mitä menneisyys.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En lisääntymistä ole edes ajatellut. Kohtaamiset ovat olleet yleensä todella tunteellisia ja sitä kautta seksuaalisesti aktiivisia.
        Se, jos noista kohtaamisista on jotain jälkikasvua syntynyt, se on minun vastuulla, aina nyt ja tulevaisuudessa.

AV

Ps. Mitä jos lapsesi aikanaan ei tahdo lisääntyä?? Jos hän ei koe samoja arvoja omaksi,mitä hänenkin päähän itsekeskeisesti taot. Kunhan varoitin.🤷‍♀️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Sen on jutuistasi huomannut, että et tosiaan ole edes ajatellut. Suurin osa miehistä kuitenkin nykyään ajattelee, eikä ole yhtään innostunut holtittomasta lisääntymisestä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Toinen osapuoli rakastaa minua syvästi, ja huomaan sen erityisesti seksin aikana.

Olen nimittäin kokeillut seksiä myös sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät rakastaneet minua.

Koko tässä keskustelussa ihmetyttää edelleen se, miten eri tavoin näet lisääntymishaluttomat miehet ja lisääntymishaluttomat naiset. Jostain syystä vaikutat ajattelevan, että lisääntymättömyydestä olisi haittaa vain naisille tai että se olisi paheksuttavaa vain naisille.

Kaikessa, mistä olet minua tänään syyttänyt, olet "sujuvasti" jättänyt huomiotta, että taloudessani asuu kaksi lisääntymishalutonta.

Silti kohdistat kaikki sanasi vain minulle.

Huomioikaa, kaikki lukijat: tämä on naisvihaa. Ei siis vain se, mitä naisista sanotaan, vaan myös se, mitä miehistä jätetään sanomatta.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ps. Mitä jos lapsesi aikanaan ei tahdo lisääntyä?? Jos hän ei koe samoja arvoja omaksi,mitä hänenkin päähän itsekeskeisesti taot. Kunhan varoitin.🤷‍♀️

Ei hän ymmärrä sellaisen olevan edes mahdollista. Hän kuvittelee, että lapset vain kasvatetaan ja sitten heistä tulee tulee just tasan sitä mitä vanhemmat tahtovat. Realismi ja todellisuudentaju eivät ole AV: n vahvoja puolia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, mitä itsekeskeityyttä näet eläässäni jossa jaan heille lähes 50 % ansioistani vain siksi että heillä menisi hyvin?

Yhteiskunta ei todellakaan tee lapsista viisaita, tarvitaan rahoitusta ohi normaalien valtion tai kuntien rahoittamien ns. vapaiden koulutusteiden.
        Kolutus on jo Suomessa surkeaa, melkein jokaisella sektorilla.

Se, jos tuotan tähän maahan ihmisiä jotka saavat normaalia korkeampaa koulutusta koska nykyisellä tasolla ei yksikään laspi maailmatalouden paineessa ole kilpailukykyisiä. Siitäkä sinä olet nyt minua syyllistämässä, vai mistä`?

Kyllä, itse joskus syyllistyn ajatukseen jossa ihmiset toimisivat rehellisesti ja siihen joskus voi jopa pettyä.

Mutta, raha tulevaisuuteen on aina parempi kohde mitä raha nykyisyyteen tai ajatellen menneisyyttä.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen osapuoli rakastaa minua syvästi, ja huomaan sen erityisesti seksin aikana.

Olen nimittäin kokeillut seksiä myös sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät rakastaneet minua.

Koko tässä keskustelussa ihmetyttää edelleen se, miten eri tavoin näet lisääntymishaluttomat miehet ja lisääntymishaluttomat naiset. Jostain syystä vaikutat ajattelevan, että lisääntymättömyydestä olisi haittaa vain naisille tai että se olisi paheksuttavaa vain naisille.

Kaikessa, mistä olet minua tänään syyttänyt, olet "sujuvasti" jättänyt huomiotta, että taloudessani asuu kaksi lisääntymishalutonta.

Silti kohdistat kaikki sanasi vain minulle.

Huomioikaa, kaikki lukijat: tämä on naisvihaa. Ei siis vain se, mitä naisista sanotaan, vaan myös se, mitä miehistä jätetään sanomatta.

🦄

Edelleen, taidat vain vihata vain itseäsi, ulkoistat sen toisille joka on aika ikävä merkki siitä mitä tunnet suhteessa itseesi?

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleen, taidat vain vihata vain itseäsi, ulkoistat sen toisille joka on aika ikävä merkki siitä mitä tunnet suhteessa itseesi?

AV

Minulla on heikkouteni mutta pääosin pidän itsestäni. En siis vihaa itseäni, kuten väität.

Et valitettavasti saa tehtyä minusta onnetonta, vaikka kovasti yrität. Olen erittäin tyytyväinen elämääni ja myös siihen, että olen saanut elää ilman omia lapsia.

Minulla on tärkeitä ihmisiä elämässäni ja koen rakkautta heitä kohtaan. Geneettiset yhtäläisyydet eivät vain minulle ole edellytys rakkauden ja välittämisen tuntemiseen.

Toivoisin että sinäkin voisit joskus olla onnellinen, eikä sinun tarvitsisi kuvitella onnettomiksi sellaisia ihmisiä, jotka eivät onnettomia ole. ☺️

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on heikkouteni mutta pääosin pidän itsestäni. En siis vihaa itseäni, kuten väität.

Et valitettavasti saa tehtyä minusta onnetonta, vaikka kovasti yrität. Olen erittäin tyytyväinen elämääni ja myös siihen, että olen saanut elää ilman omia lapsia.

Minulla on tärkeitä ihmisiä elämässäni ja koen rakkautta heitä kohtaan. Geneettiset yhtäläisyydet eivät vain minulle ole edellytys rakkauden ja välittämisen tuntemiseen.

Toivoisin että sinäkin voisit joskus olla onnellinen, eikä sinun tarvitsisi kuvitella onnettomiksi sellaisia ihmisiä, jotka eivät onnettomia ole. ☺️

🦄

Ainut eroavaisuus meissä taitaa olla se että annan ihmisille mahdollisuuden tehdä sen mitä itse haluavat heitä siitä syyttämättä.
        Sinä syyllistit miestä jolla on lapsia 3 naisen kanssa ja suhteita lähes 200 neisen kanssa naisvihasta? Millä perusteella voit noin tehdä?
        Huomennakin kun äiti on töissä, isä vastaa lapsen päivärytmistä.

Mitä edes tiedät lapsiperheiden arjesta, kun nojn kova olet negatiivisesti valmis sellaisesta kommentoimaan?

Oletko koskaan ollut vastuussa edes muusta koin vain itsestäsi, jos noin olisi jätä kommentointi toisille. Itsekkyys paistaisi läpi ja tyhmyys.

Kiitos.

AV

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Niinpä juuri!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainut eroavaisuus meissä taitaa olla se että annan ihmisille mahdollisuuden tehdä sen mitä itse haluavat heitä siitä syyttämättä.
        Sinä syyllistit miestä jolla on lapsia 3 naisen kanssa ja suhteita lähes 200 neisen kanssa naisvihasta? Millä perusteella voit noin tehdä?
        Huomennakin kun äiti on töissä, isä vastaa lapsen päivärytmistä.

Mitä edes tiedät lapsiperheiden arjesta, kun nojn kova olet negatiivisesti valmis sellaisesta kommentoimaan?

Oletko koskaan ollut vastuussa edes muusta koin vain itsestäsi, jos noin olisi jätä kommentointi toisille. Itsekkyys paistaisi läpi ja tyhmyys.

Kiitos.

AV

"Ainut eroavaisuus meissä taitaa olla se että annan ihmisille mahdollisuuden tehdä sen mitä itse haluavat heitä siitä syyttämättä."

En ole koskaan syyttänyt ketään lisääntymisestä. Pidän positiivisena sitä, että joku haluaa lisääntyä.

Olen vain sitä mieltä, ettei ketään saa pakottaa lisääntymään.

Syyllistän sinua naisvihasta, koska kommentoit ikävästi naisia, jotka eivät halua lisääntyä.

En ole itse koskaan kommentoinut ikävästi kenenkään miehen enkä naisen lisääntymistä. En myöskään sinun.

🦄

• Anonyymi

Ihan mielenkiinnosta ... lähteekö aloitus olettamasta, että vaimo ei ole aktiivinen?

• Anonyymi

No kertokaa miehet se itse. Eikö vaimokin muutu pitkässä suhteessa vain barbaraksi? Moni hylkää parisuhteensa, niin eikö se kerro siitä iho voittaa barbaran muuttuakseen vain barbaraksi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60