Osaako jo selittää, mistä se johtuu, että amerikkalaiset on niin paljon fiksumpia ja parempia ihmisiä kuin muut ihmiset missään päin muualla maailmassa? Onko se geeneissä vai johtuuko se siitä, että amerikkalaiset ovat eurooppalaisten ja afrikkalaisten ihmisten jälkeläisiä? Miten me muutkin voisimmekaan olla kuin täydelliset amerikkalaiset?
Miksi amerikkalaiset ovat maailman parhaita?
14
168
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän ne edes tiedä missä on Meksiko 😅. Se niiden älykkyys on puhdas illuusio. Yltiöitsevarmoja narsisteja ketkä tuovat itseään esille että "kyllä minä osaan". Todellisuus voikin olla sitten jotain aivan muuta. Suomen ne osoittaisivat luultavasti jonnekin Keski-Aasiaan maailmankartalla, saattaisi olla jopa Pohjois-Afrikkaan.
- Anonyymi
Amerikka on siksi paras, koska siellä osataan kannustaa ja synnyttää sitä me- henkeä? Tällaiset asiat ku on aina takaraivossa valmiina niin lähtökohdat ovat aivan toisenlaiset kuin jos oma kansa olisi alistettuja uskomaan valheita, joita johdetaan ylhäältä "alempiarvoisille" eli omalle kansalleen.
Jotka eivät halua haastaa Kremlin väkeä, koska sillä saisi vaan lisää kärsimystä ja ongelmia omaan arkeensa ja läheisilleen? Autoritaariset maat ovat alistavia kansalleen. Länsi voisi ottaa oppia amerikkalaisista tämän me- hengen luonnissa, joka puuttuu vielä varhaiskasvatuksesta meillä Euroopassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Amerikka on siksi paras, koska siellä osataan kannustaa ja synnyttää sitä me- henkeä? Tällaiset asiat ku on aina takaraivossa valmiina niin lähtökohdat ovat aivan toisenlaiset kuin jos oma kansa olisi alistettuja uskomaan valheita, joita johdetaan ylhäältä "alempiarvoisille" eli omalle kansalleen.
Jotka eivät halua haastaa Kremlin väkeä, koska sillä saisi vaan lisää kärsimystä ja ongelmia omaan arkeensa ja läheisilleen? Autoritaariset maat ovat alistavia kansalleen. Länsi voisi ottaa oppia amerikkalaisista tämän me- hengen luonnissa, joka puuttuu vielä varhaiskasvatuksesta meillä Euroopassa.Loistavaa sarkasmia.
- Anonyymi
Amerikka on iso manner, tai oikeastaan kaksi mannerta. Kyllähän siihen jo fiksua sakkia mahtuu. Jos taas puhut usalaisista, niin nehän ovat aikalailla tyhmintä sakkia tällä pallolla. Luulevat jopa olevansa koko Amerikka.
- Anonyymi
Kanadalaiset pitävät itseään bättre folkina usalaisiin nähden, aivan kuten suomenruotsalaiset suomenkielisiin nähden. Kanadalaiset eivät suoraan ilmaise sitä usalaisille ja suomenruotsalaisten ylimielisyys näkyy vain silloin kun heidän suhteellinen osuutensa on riittävän suuri, eli ainakin enemmän kuin vain muutama prosentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanadalaiset pitävät itseään bättre folkina usalaisiin nähden, aivan kuten suomenruotsalaiset suomenkielisiin nähden. Kanadalaiset eivät suoraan ilmaise sitä usalaisille ja suomenruotsalaisten ylimielisyys näkyy vain silloin kun heidän suhteellinen osuutensa on riittävän suuri, eli ainakin enemmän kuin vain muutama prosentti.
Hehän ovatkin kaikin tavoin parempaa porukkaa kuin valtaosa usaianeista. Usaianit ovat mitä ylimielisintä porukkaa, vaikka on sielläkin ihan ok porukkaa olemassa. Keskimääräisesti voi sanoa, että mitä vähemmän aikaa kyseisen henkilön sukujuuret ovat usa:n rajojen sisäpuolella olemaan, niin sitä täysijärkisemmästä henkilöstä on kyse. Alkuperäisasukkaat voidaan toki laskea tuosta pois, sillä eiväthän he ole tuota rakentaneet ja ovat kärsineet koko systeemistä kaikkein eniten.
Ei ole mitenkään väärin kutsua itseään maailman parhaaksi jossain tai vaikka useammassakin asiassa. Toki on sitten eri asia mitä korrelaatiota väittämällä on todellisuuden suhteen, mutta sekin asia tuppaa usein selviämään omia aikojaan.
Ja näin asiaan syvemmin perehtymättä uskallan väittää, että ainakin yhteiskunnan polarisoitumisessa jenkit on maailman parhaita järisyttävällä etumatkalla mihinkään toiseen kansakuntaan verrattuna, mahdollisesti jopa verrattuna mihinkään kansakuntaan ikinä. Kova suoritus.- Anonyymi
Tää on jo mun kolmas viesti tähän ketjuun :). Mä oon käynyt USA:ssa. New Jersey oli oikea "hellhole". Siitä kai se New Jersey Devils on saanut nimensäkin. NYC:hen verrattuna siellä oli köyhempää ja jotenkin teollisuuskompleksin omainen maisema. Hyvin mahdollisesti se kuhisi kodittomia sekä narkkeja ja tuo oli 2000-luvulla. Nykyään meno lienee vielä hurjempaa.
Anonyymi kirjoitti:
Tää on jo mun kolmas viesti tähän ketjuun :). Mä oon käynyt USA:ssa. New Jersey oli oikea "hellhole". Siitä kai se New Jersey Devils on saanut nimensäkin. NYC:hen verrattuna siellä oli köyhempää ja jotenkin teollisuuskompleksin omainen maisema. Hyvin mahdollisesti se kuhisi kodittomia sekä narkkeja ja tuo oli 2000-luvulla. Nykyään meno lienee vielä hurjempaa.
New Jerseyllä on vahva teollinen historiansa, niin se saattaa selittää tuntumasi teollisuuskompleksin kaltaisuudesta.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
New Jerseyllä on vahva teollinen historiansa, niin se saattaa selittää tuntumasi teollisuuskompleksin kaltaisuudesta.
Lähetäänkö myymään itseämme Philadelphiaan Kensington Avenuelle jolla sitten rahoitamme narkkibisneksemme ;D? Pahvilaatikot ovat kotimme eli ne eivät saa päästä kastumaan. Sehän on kivenheiton päässä New York-New Jerseyn konurbaatiosta.
Anonyymi kirjoitti:
Lähetäänkö myymään itseämme Philadelphiaan Kensington Avenuelle jolla sitten rahoitamme narkkibisneksemme ;D? Pahvilaatikot ovat kotimme eli ne eivät saa päästä kastumaan. Sehän on kivenheiton päässä New York-New Jerseyn konurbaatiosta.
Mun markkina-arvo on sen verran köykäinen, että lopputuloksena saan maksaa saadakseni asiakkaita ja näin pöljänäkin ymmärrän, että se ei ole kovin hyvää bisnestä pidemmän päälle.
- Anonyymi
Kyse on motivaatiosta menestyä ja saada rahaa. Amerikassa on niin huonot suojaverkot et ihmisten on jo heti syntymästä ajateltava pitää itsestään huolta myös taloudellisesti ja vaikka moni taloudellisesti onnistuu, ei se heistä kuitenkaan parempia ihmisiä tee, vaikka osaavatkin ammattimaisesti hymyillä kuin parhaatkin business-ihmiset.
- Anonyymi
Voi hyvät hyttyset ja muut öttiäiset!
Vilma USA on taantuva supervalta, tulette huomaamaan sen viimeistään 2030-luvulla. Jotkut kaupungit autioituvat, teollisuutta ajettu alas, rikollisuus rehottaa. Köyhät elävät telttakylissä, kaduilla on ihmisten ulostetta ja zombeja. Eikä ainoastaan köyhissä osavaltioissa, vaan ongelmia on myös isoissa kaupungeissa, kuten Los Angelesissa, New Yorkissa, jne.
https://m.youtube.com/watch?v=ZYSo2eG6oas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645