Kuka valehtelee eniten tässä Kanervan hoitokoti selkkauksessa?

Anonyymi-ap

Kuka valehtelee eniten tässä Kanervan hoitokoti selkkauksessa?

6

352

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on vaan persuhuumoria , äl oo tosikko !

• Anonyymi

Selvitä asia itte äläkä täällä itke

• Anonyymi

Pimitetään tieto ja sit lätkäistään tieto sähköposteilla.
      Siinä on kaikkien ikäihmisten omaisilla kova huoli läheisistään.
      Taas kerran voi todeta että isopalkkaiset herrat ja narrit voivat tehdä päätöksiä jotka vievät kaikkein surkeimmassa olevien elämän raiteiltaan.
      hävetköön taas päättäjät huolehtivat vain omista palkoistaan ,palkkioistaan ja muista eduistaan ,
      Jukisia menoja tuottavat itse raakasti eikä yhtään huolta siitä että ovat hemmetinmoinen menoerä mutta kaikkein surkeimmilta voidaan poistaa elämän viimeisiltä metreiltä raakasti oma koti.

• Anonyymi

Hallituksen puheenjohtajana näytti olevan säätiössä Anssi Joutsenlahti. Melko erikoista että tällaisesta tilanteesta ei oltu jo varhaisemmassa vaiheessa tietoisia ja siihen olisi pitänyt reagoida. Tässä tulee jälleen kerran todistettua se tosiasia että on näitä tyyppejä jotka haluavat kaikkiin eri tehtäviin vaikka ovat ihan kuutamolla kunhan vaan saavat nimensä johonki ansioluetteloon. Sitten vielä Anssi valehteli että oli muka soittanut Seudun toimittajalle takaisin kun olisi pyydetty haastattelua. Onkohan valehtelu syntiä?

• Anonyymi

Anssi istui soten valituslautakunnassa hetken. Meni julkisesti tunnustamaan, että valituksia epäonnistuneesta sotesta pohjoisen Satakunnan alueella tulee. Lopuksi oli mielissään ja iloinen, ettei sentään tämän enempää. Ihmiset eivät vain uskoneet siihen valituslautakuntaan, kun joka päätös vain tuki Varilan tekemää linjausta.

• Anonyymi

Anssi vanhusneuvostoon se on jo vanha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33