Stadissa määritellään idiootiksi länkyttäjä; samaa toistava taho, joka valovoimaisena runkkaa muita, kuvitellen että näin hän tekee.
Idiootin määritelmä on laajempi,
Kun idiotismi ilmestyi planeetallemme, niin se oli jo vanhempi kuin planeettamme itse.
Sellaista on idiotismi.
(naurua)
Idiootti
8
145
Vastaukset
- Anonyymi
dooti.. hmm nopeusrokki Iron Mainen Holy smoke
- pyhä pieru
mutta jooh paranteluaikaa on silmien knaa kyllä ävn
´sellaiasta.- Anonyymi
Mjoo
Sun jatkuvat kommunikointiongelmasi vituttavat siinä määrin, että en jaksa enää (ikääni suhteutettuna) vastailla kumpaankaan kysymykseesi siitä että oletko vai etkö ole.
Ole tai et
(naurua)
- Anonyymi
niin vähän kalliits tuollaiset silmäleikkaukset... jooh mutta joku nopeus-rokki-juttu musiikinksi
Judas Prirst - Ram It Down- Anonyymi
Judas Priest
Mielestäni tarkoitushakuisilla ohiheitoilla viitataan linjauksiin, kuten on….
(hirn)
https://youtu.be/d4-1ASpdT1Y?si=LaMZFqIvR5amC4Fo
- Anonyymi
Jaahas, kuuluisan stadin täytyy olla aika vanha galaktisen idiotismin mittapuulla mitattuna 🎈, ilmankos laji on niin suosittu 😂 ja laajalle levinnyt
- Anonyymi
Mjoo
En ole kotoisin Helsingistä, vaan käpylästä.
Kun ensimmäisen kerran päädyin ytimeen, niin en tuntenut kaupunkiani, sillä niin pitkällä se oli.
(hihotystä)
- Anonyymi
vähän samankaltainen juttu kuin joku lempimusiikki kuin tehdä tytöille jotain peliä, jos eivät itsekään oikein tiedä minkälainen olisi mukavas tuttu
- Anonyymi
Sehän se on, että joskus on vaikea huolehtia siitä, ettei keskustellessa tee samoin.
Aivotonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595