Immu ei uskaltanut tulla edes pressiin:
https://www.is.fi/nyrkkeily/art-2000011206229.html
Huomenna liivisetä saa turpaansa :D
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraavaksi Jali-Petteri vs Takala.
- Anonyymi
Miksi Suomessa ihaillaan kovan luokan rikollisia? Mikä se Ranta-Nikokin oli kun oikein leveili kameralle vankilasta ja ihmiset ihailee. Sitten tämä murhamies NBK-mies joka tuli uskoon niin kaikki on ihan että ooh kuinka hieno mies. On juu hieno mies. Sitten tämä vapaaottelija on telkkarissa entisen poliisin kanssa. POLIISI tekee rikollisen kanssa yhteistyötä. Olen kyllä aina tiennyt että poliisikin on rikollisjärjestö.
Huumeita ja aseita myyvät ja murhia tekevät motoristijengit saa suurta ihailua osakseen. Niiden illanviettoihin on ihan tunkua jopa.
Ei ole tervettä. - Anonyymi
Tyrmättiin sekunneissa tämä kaikkien motoristien kovin jätkä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820