Olin parvekkeella kännitupakoimassa ja tien vierustaan purjehti uusi BMW-merkkinen auto.
Sisältä tuli muuten pukuun sonnustautunut, mutta sinisiin farkkuihin sonnaustunut ihminen. Hän ensin ihaili hetken autoaan. Sitten otti takapenkiltä Lidl:n ostoskassin.
Hetken vielä ihaili autoaan ja lähti lompsimaan asuntoonsa. Siinä sadan metrin matkalla pysähtyi 3 kertaa ja katseli autoaan.
Nyt oikeesti! On mullakin ollut viritetty Aero joka oli Tallinnassa diplomaatin käytössä. Pikkuinen ja elähtänyt Skoda, vanha työjuhta hiace mönkkärin kuskaamiseen ja vaikka mitä.
Kaikki ne ovat mulle ihan sama, kunhan liikkuu niin se riittää.
Mitäs mieltä palstan väkevät ihmispolot ovat kulkuneuvoista? Oma suosikkini oli sähkömopedi jolla kuljin työmatkat ja latasin firman piikkiin töissä ollessani.
>simiti<
Pukumies ostanut uuden bemarin.
6
121
Vastaukset
- Anonyymi
Per pedes
Helsinkiläisissä on se erityispiirre, että kaikki lähiliikenne hoidetaan ilman jalkoja: kukaan ei kävele minnekään, kun muulla pääsee.
Illalla mennään lenkille, salille tai museoon.
(naurua) - Anonyymi
ootas laitan linkin johonkin uutiseen miten katsastuts insinööri tuho BMW-auton kardaadi-akselin kuvakin.
https://www.ksml.fi/paikalliset/8482219 - Anonyymi
Jaa. No kyllä mä olen joskus saattanut autoani vähän katsellekin, kun se oli uusi, vaikka se ei edes ollut mikään erityisen kallis. Inko siinä nyt sitten jotain väärää, jos kokee vähän hyvää mieltä, jos on saanut vaikka hankittua jotain mitä on halunnut?
- Anonyymi
autojen kardaaniakselit, minulla oli aika pitkä markakin katastuts asemalle kunnostin Volvo Amazonin... unohtuut vähän kardaanin ristinivelen pultit löysälle, katsatuksessa, pitäisi kiristää niitä matkan varrellakin vähän..
- Anonyymi
Ei ollut mikään pukumies jos oli farmarit jalassa.
- Anonyymi
Zetieutr hakiussa au -nassey.-Ferejysibutr jyub hijy igheknajub buub hijy farnaru.nues '
Zetirur hakiussa jyub hijy buub,, farnaruvööoeku,
Oeikaisti niin niin, pitää levätä kun sitten asiakirja-hommeleita olisi jo sunnuntaina.
Zetorit jaloissa joku maaseudun-pehtoooei vinkewyttäää hoh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595