Unicefin kerääjät maleksivat taas kaupoissa, älä anna rahaa niille.
Älä anna rahaa Unicefille
6
214
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on kyllä aika uskomatonta touhua. Suomi työntää edelleen kehitysapuna ja kotouttamisena n. 1mrd eur ulkomaiden hyväksi ja sitten nämä "hyväntekeväisyysjärjestöt" kehtaavat kerätä vielä loputkin roposet mummoilta taas kertaalleen ulkomaiden hyväksi. Tuolla naiiviudella ei oikeasti ole mitään rajaa. Itse en ole laittanut enää yli kymmeneen vuoteen senttiäkään noille. Laitan vain keräyksiin, jotka menevät kotimaan hyväksi ja niitä ei valitettavasti montaa ole. Se kun on mennyt läpi yhteiskunnan tämä sosialistinen sepite, että oma-kansa-ensin-ajattelu on vahingollista. Afrikan ihmisten etu menee omien köyhien edelle.
- Anonyymi
Wää
- Anonyymi
Wöö
- Anonyymi
En anna rahaa minkään lipun alla kerjääville, enkä tee muitakaan kauppoja kaduilla.
Ihan turha on feissareiden perässä juosta.
Hyvää ei tarvitse tyrkyttää, se löytää kannattajansa muutenkin.- Anonyymi
Kulla ny ukrainan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulla ny ukrainan.
Totta. Ukraina on eri asemassa. He ovat rikoksen uhreja ja heitä autan, mutta en punaisen ristin enkä uniseffin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645