Tutkimusten mukaan ateistit käyttävät enemmän alkoholia kuin teistit. Esimerkiksi muslimit eivät käytä sitä lainkaan.
Ateistit käyttävät enemmän alkoholia
24
153
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl ne muslimit käyttää viinaa , jotka ovat oppineet Suomen tavoille .
- Anonyymi
Kristityt ovat niin persoja viinalle, että se korvaa muslimien raittiuden reilusti.
Jeesus-uskoiset eivät malta pitää edes jumalanpalveluksia ilman että välillä vähän naukkaillaan.- Anonyymi
jeesusksen verta vain 🤮 asti
Laskin taas piruuttani kirkollisverosäästöt. 2025 säästän 1185€. Sillä saa 69 pulloa Koskenkorvan viinaa.
Toisekseen en ole kuullut Jumalan kieltävän minulta viinanjuontia. Jumala ei ole kyllä puhunut yhtään mitään muutakaan vaan piileksii minulta. Ehkäpä Jumala pelkää minua.- Anonyymi
maissaa jossa ei ole viinaveroa saa vielä enempi
- Anonyymi
"Ateistit käyttävät enemmän alkoholia"
Ei sitä voi sanoa varmuudella, koska teistit ryyppäävät salaa. Kirkollisviintä kuluu rekkalasteittain ehtoollisilla. Kanttorit juovat varastot tyhjiksi. Se on palkanlisää. - Anonyymi
Avaaja lisää: Tutkimukseni aikaan ,vedin itse PH:ta,
Palli Hikeä niiskaisin nenänpäähäni ja luin Raamattua<! - Anonyymi
Korkki kiinni kokonaan
Jos ongelma addiktio
Riippuvuus
Ahjo
AA
Haima
Next Maksa
Kaikki rahat menee
Mielenterveys ongelmat
Hiipivä turhautuminen rikollisuus- Anonyymi
voi olla myös hyviä työntekijöitä , silloin kun eivät juo niin paiskivat hommia
riippuu aina viimekädessä ihmisestä ei voi yleistää
- Anonyymi
Käykää keräämässä tyhjät pullot suviseuroilta.
- Anonyymi
ja kattia kanssa 🤣
- Anonyymi
h siitä puuttui
- Anonyymi
ateistit ovat järkeä vailla
- Anonyymi
ai minä olen järkeä vailla 🤔käytän vain kahvia
- Anonyymi
Missäs se sinun järkesi on :O
- Anonyymi
Olen matkustellut paljon muslimimaissa. Kyllä sieltä aina löytyy viinaa tiskin alta.
- Anonyymi
Eksyttäjiä ovat myös
- Anonyymi
Onko sama tutkimuslähde jonka mukaan on yli 700 toteutunutta profetiaa raamatussa. Profetioita joita ei suostuta paljastamaan ja ne tietää ainoastaan apukoululainen?
- Anonyymi
Ja taas unohtui aloittajalta ne lähdetiedot pois...miksi useimmiten pääsee näin käymään?
- Anonyymi
Kyselin baarissa ja näin he vastasivat.
- Anonyymi
Sanoisin vaan, että so what? Jos olis jossain ees tutkittu. Kenellä riittäisi rahoitusta tuollaiseen tutkimukseen, kun tärkeimmilläkin lääketieteellisillä tutkimuksilla on tiukkaa rahoituksen kanssa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339