Taloyhtiön palovaroitin ei reagoi tupakansavuun

Anonyymi-ap

Nuo itse ostamani kyllä reagoivat siihenkin. Kuitenkin polttelin tupakan ja puhaltelin savua tuohon taloyhtiön varoittimeen. Ei mitään reaktiota.

Onkohan siinä tekoäly vai onkohan se vain koriste?

>simiti<

9

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teidän taloyhtiössä saa asunnossa polttaa. ja sitten teidän talouhtiön muissa tiloissa saa polttaa.

• Anonyymi

vähän kuin joku siiderin tai shamppanjan lemu niin palohälytin lähettäisi palomestaein paikallwe

Siiderin lemu, on kyllä aika ärsyttäväää

• Anonyymi

täällä sataa vettä kyllä aika paljonkin..

9.2 plussaa ja cettä ropisee ulkona, sisälämpöjutut aika stabiilia täällä kun kaumungin kaukolämpöjurtuissaa

• Luulisin että yhtiökokouksessa on yksimielisesti päätetty asentaa tiettyyn asuntoon placebo-varoitin ettei pöljä herätä koko taloa joka toinen viikko.

• Anonyymi

Tämä kuulostaa oikealta vaihtoehdolta.

• Anonyymi

Tämä! Tokikin vähättelit kirjoittamalla joka toinen viikko. Harva se päivä aiheutan suurhälytyksen ja evakuoinnit pelkästään pieraisemalla.

HK:n teurasjätepullista lähtee mahtavat kaasut. Joskus joudun jopa itsekin laittamaan hengityssuojaimen päähän ja toki aktiivihiilisuotimilla varustettuna. Edes ammoniakki ei haise niiden läpi.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä! Tokikin vähättelit kirjoittamalla joka toinen viikko. Harva se päivä aiheutan suurhälytyksen ja evakuoinnit pelkästään pieraisemalla.

HK:n teurasjätepullista lähtee mahtavat kaasut. Joskus joudun jopa itsekin laittamaan hengityssuojaimen päähän ja toki aktiivihiilisuotimilla varustettuna. Edes ammoniakki ei haise niiden läpi.

>simiti<

mulla olis ylimääräisiö maskeja . haluatko

• Anonyymi

jotenkin huvittaa jutut ... olin kai jotenkin ihastunut joihinkin lähikaupan myyjiin annoin jonkinkin llahjankin.

Vettä tulee nnyt ropisemalla ttäällä ja ulkolämpö 8.8

Itsellä niin kun vieläkin pitäisi varoa viikko koskettamasta omilla sormilla silmiä kun leikkaus,

• Anonyymi

voi liittyä asunnonhaltijan oikeuksiin ja lainsäädäntöönkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe