Nuo itse ostamani kyllä reagoivat siihenkin. Kuitenkin polttelin tupakan ja puhaltelin savua tuohon taloyhtiön varoittimeen. Ei mitään reaktiota.
Onkohan siinä tekoäly vai onkohan se vain koriste?
>simiti<
Taloyhtiön palovaroitin ei reagoi tupakansavuun
9
125
Vastaukset
- Anonyymi
Teidän taloyhtiössä saa asunnossa polttaa. ja sitten teidän talouhtiön muissa tiloissa saa polttaa.
- Anonyymi
vähän kuin joku siiderin tai shamppanjan lemu niin palohälytin lähettäisi palomestaein paikallwe
Siiderin lemu, on kyllä aika ärsyttäväää - Anonyymi
täällä sataa vettä kyllä aika paljonkin..
9.2 plussaa ja cettä ropisee ulkona, sisälämpöjutut aika stabiilia täällä kun kaumungin kaukolämpöjurtuissaa Luulisin että yhtiökokouksessa on yksimielisesti päätetty asentaa tiettyyn asuntoon placebo-varoitin ettei pöljä herätä koko taloa joka toinen viikko.
- Anonyymi
Tämä kuulostaa oikealta vaihtoehdolta.
- Anonyymi
Tämä! Tokikin vähättelit kirjoittamalla joka toinen viikko. Harva se päivä aiheutan suurhälytyksen ja evakuoinnit pelkästään pieraisemalla.
HK:n teurasjätepullista lähtee mahtavat kaasut. Joskus joudun jopa itsekin laittamaan hengityssuojaimen päähän ja toki aktiivihiilisuotimilla varustettuna. Edes ammoniakki ei haise niiden läpi.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä! Tokikin vähättelit kirjoittamalla joka toinen viikko. Harva se päivä aiheutan suurhälytyksen ja evakuoinnit pelkästään pieraisemalla.
HK:n teurasjätepullista lähtee mahtavat kaasut. Joskus joudun jopa itsekin laittamaan hengityssuojaimen päähän ja toki aktiivihiilisuotimilla varustettuna. Edes ammoniakki ei haise niiden läpi.
>simiti<mulla olis ylimääräisiö maskeja . haluatko
- Anonyymi
jotenkin huvittaa jutut ... olin kai jotenkin ihastunut joihinkin lähikaupan myyjiin annoin jonkinkin llahjankin.
Vettä tulee nnyt ropisemalla ttäällä ja ulkolämpö 8.8
Itsellä niin kun vieläkin pitäisi varoa viikko koskettamasta omilla sormilla silmiä kun leikkaus, - Anonyymi
voi liittyä asunnonhaltijan oikeuksiin ja lainsäädäntöönkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605