Luin lehdiistön artikkelista ettei monikaan enää tee itse etanolipohjaista virkistysjuomaa.
Minä teen ihan protestina koko ajan nousevalle verotukselle. Kerran huvikseni tislasin ihan normikattilalla, alumiinifoliolla ja kupariputkella pontikkaa kotiliedellä lasillisen.
Herranen aika siitä tuli väkevä lasillinen ihan tuollaisesta hassuttelusta.
Jos laki sallisi, niin ihan varmana tekisin oikean pontikkapannun. Tietenkin jos joku lähtisi kimppaan voisin vuodattaa korpikuusen kyyneleitä.
Osaamista ja tietoa löytyy entisellä voimano... kemian prosessinhoitajalla.
>simiti<
Tekeekö kukaan muu enää kotiviiniä?
6
99
Vastaukset
- Anonyymi
monikin gekee jos alkomahooli-kaupasta ei saa eiittävän hyvän makuista.
kason liv-kanavalla snookswr-biljardi pelijutua miten tuokin lyöntinsä suunnitelisi- Anonyymi
Tokikin uljaana, komeana ja viisaana ihmispolona olen myös pelannut snooceria. En ollut hyvä siinä ja jäin paitsioon katsomaan lahjakkaampia.
Kasipallo muuten on hiukka rasistinen peli. Musta on pakko laittaa lopulta pois pöydältä ja valkoinen jää. 🤣
>simiti<
- Anonyymi
Tiedätkö mikä olisi parempi nimi meterologille kuin Pekka Pouta, Aino Tornado olisi hyvä
- Anonyymi
Mutta niin voi kokeilla tehdä pontikkaa itse minun pontikkaa oli joskus peräti Lontoossakin pullo testimaistina, sen nimi oli Dragon, juoman nimi joskus vuonna 2007
- Anonyymi
pontikka-hommelin lopetin itse kun huomasin että mistään hommastakan ei tule mitään jos on aina melkein ääretön määrä voimakasta alkoholia..
- Anonyymi
en usko että poliisikaan puutuisi tuollaiseen harrastejuttun, vaikka olisikin laitonta, voisi ajatella vaikka kuin ysiikan kemian pitkän oppimäärän oppituntina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635