30.4 postilaatikkoon tipahti kirje, jossa TE toimisto kertoi minulla olevan 29.4 soitto-aika.TE täti soittaa silloin ja on oltava kuulolla muuten voi tulla korvausten maksuun ongelmia.
Kirjeen lähetys oli päivätty noin 1 viikko ennen 29.4.Eli lähettäjän vika se ei ollut.
Missä/kenen vitussa kirjeeni muhi viikon ennenkuin postin laiskamato toi sen perille?
Onneksi TE täti pisti tekstarin, muuten olisi voinut tulla isot ongelmat postin lusmuilun takia.Kuka näistä kantaa vastuun kun posti sitä ei tee?
Mahtava, mahtava postimme
6
155
Vastaukset
- Anonyymi
Koitapa kysyä postista töitä.
- Anonyymi
Sekin on joskus tullut tehtyä.Eivät edes vaivaudu vastaamaan hakijoille mitään.Mitkä helvetin mikki hiiret siellä johtaa toimintaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on joskus tullut tehtyä.Eivät edes vaivaudu vastaamaan hakijoille mitään.Mitkä helvetin mikki hiiret siellä johtaa toimintaa?
Harva vaivautuu vastaamaan hakijoille. Usein ei vastata muutenkaan ellei hyöty ole välitön. Finnish way.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Posti on voimakkaasti korruptoitunut, joten työnjohto on mitä sattuu.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16927602/kuukauden-odotellut-postin-pakettia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Posti on voimakkaasti korruptoitunut, joten työnjohto on mitä sattuu.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16927602/kuukauden-odotellut-postin-pakettiaPostissa on paljon varkaita ja kiusaamista
- Anonyymi
Lisää maahanmuuttoa ja lukutaidottomia postinjakelijoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647