Ukrainan ulkoministeri Andri Sybiha toisti perjantaina maansa parlamentissa, että mahdollisessa rauhansopimuksessa Venäjälle ei saa antaa veto-oikeutta estää Ukrainan Nato-jäsenyyttä.
Sybiha huomautti, että Ukraina ei suostu ehdottomaan rauhaan ja linjasi jälleen Ukrainan "punaiset linjat", joiden ylittämiseen maa ei suostu.
- Ensinnäkään emme tunnusta Venäjän väliaikaisesti miehittämiä Ukrainan alueita.
Ulkoministerin mukaan Ukraina ei myöskään hyväksy mitään rajoituksia maansa asevoimien, puolustusteollisuuden tai liittolaisilta saatavan sotilaallisen avun suhteen.
- Kolmanneksi. Emme hyväksy mitään rajoituksia Ukrainan suverenitteettia tai ulkopolitiikkaa, mukaan lukien kansainvälisisiin liittoumiin liittymistä vastaan.
Putin pieree verta koko viikon....
Ukrainan ulkoministeri: Venäjä veto-oikeus Nato-jäsenyydestä estäisi rauhansopimuksen
Anonyymi-ap
4
92
Vastaukset
- Anonyymi
Siispä sota jatkuu...
- Anonyymi
VENÄJÄ ON TAPPAJA KANSA JA AINA SITÄ OLLUT
VENÄJÄ PITÄÄ ERISTÄÄ MAAILMASTA - Anonyymi
USA ja Unkari ovat jo selkeäsanaisesti Ukrainalle kertoneet, että Ukrainasta ei tule koskaan Naton jäsenmaata.
The Trump administration has also said that it does not support NATO membership for Ukraine - Anonyymi
Sota jatkukoon. Asia pitää ratkaista sotimalla, ei kerjäämällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733121
- 602854
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322405- 802246
- 602063
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408