Otin muutaman tölkillisen korjaussarjaa. Nyt elo voittaa. Laitoinkin sipuliperuna-sieniseoksen uuniin ja sen kanssa sinappisilliä.
Kyllä se tästä lutviutuu. Tekisi mieli valehdella, etten enää ikinä juo etanolipohjaista virkistysjuomaa noin hirmuisesti.
Kaikki toki tietää, ettei se koskaan pidä paikkaansa kenenkään kohdalla. Tai no silloin onnettomuuden jälkeen olin lähes vuoden ilman alkoa. Tokikin lekuri antoi hirmuna kaikkia kivoja pillereitä, mutta niitä ei lasketa.
>simiti<
Nyt tulette kateelliseksi!
Anonyymi-ap
2
78
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pahoillani, mutta jo tuo ensimmäinen virkkeesi aiheutti sen, etten ole yhtään kateellinen, pikemmin päinvastoin. Ruoka kuitenkin kuulostaa ihan hyvältä.
- Anonyymi
Ei sinun tarvitse olla pahoillasi. Sinä elät sinun elämääsi ja minä omaani.
Kuulostaa varmaan uskomattomalta, mutta ihmisiä on erilaisia.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605