Karvainen käppyrä

Anonyymi-ap

Karvainen käppyrä heilahtelee kesäisen kevät tuulen heiluttamana pururadan kuusen oksalla ja paikalle hölkkäilee nainen pisamanaamainen.
Karvainen käppyrä heilahtaa, naisen naamalle läpsähtää, nainen hirnahtaa, mikä naamalleni läsähti.
Lähistöllä löntystelee myöskin miäs viininpunaisissa trikoissa tutti suussa lintuja bongaten videokamera kädessä zoomi tapissa kohti naista.
Nainen toteaa, tuolla onkin vallan mainio jännämiäs ja nainen alkaa lähestymään miästä ja matkalla putoavat naisen housut ja puserot ja kameran edessa on Eeva asusteinen nainen ja miäs puhisee ja suu on ammollaan auki miäs toteaa untako näen ja sen jälkeen miäs ja nainen rakastelevat pensaassa ja vuoden kuluttua syntyy kaksoset miäs ja nainen pururadalla.

11

171

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jopas oli tarina. Ainakin saivat syntyvyyden nousuun.
      Minusta on mukava lukea tällaisia tarinoita, joissa kirjoittajan pitää käyttää mielikuvitustaan👌
      >simiti<

• Anonyymi

Melkoinen pitkä lyriikka sopisi vaarmnkin johonkin lauluun..

kalajutuista ja soutelusta jäi mieleen niin hauskaa lähteä soutelemaan veneen hiljaista ja eväsrä vähäm mukaan jkokeilemaan onkia tuleekohan kaloja vai tiikerihaita koukkuun.

Accept - Fast as a shark

• Anonyymi

karvainen meteorologi jotain pelottaaa

ei ole laskuvarjojääkäri ei mies ollenkaan ole, avun jos ravinnoksi ei riitä yli kypsyttämätön sgetti-pötköä pakko riittä vuodeksi proiinit ihmiselle yhderä

muuren on luuseei

• Anonyymi

pitää leikata yhdestä spgein jutusta päivittäiset annokset ettämonakohan millimetriä tänään

• Anonyymi

Jotenkin puuttuivat täysin soidinmenot, mikä teki aloituksesta jotenkin nopeutetun
      kehitystarinan. Esimerkiksi olisi tarvittu taustatietoa, onko suvuissa ollut useita kaksosia.
      Ja mikä osuus karvaisella käppyrällä on lopputulemaan.
      Jään miettimään...pyrsk.
      Vilma

• Anonyymi

Kuin joku Karvanen Meteorologi

mutta niin täällä alkaa viehertämään maasto aika hyvin jo.. minua hhuvvavat motoorisistitkin täällä huvittavaakin äänetkin niillä

toiset muuttavat poiskkin ja sellaisia ääniäkin... ravallisia kjayoybgin ääniä ellei asu yksin mummonmökkissä konnevedellä.. heh

• Anonyymi

Mjaa

No mitä tähän nyt sanos?

Simmottiis mää sanosi, et paku peräl paremp, ku ei ötökät oo pöksys.

(tämmöttiis)

• Anonyymi

Etsivä ei löydä minä etsin jotain juttua sohvatyynyjenkin välistä löytyi salmiakkikarkkeja, suolapähkinöitä, kerran bluray-kaukosääninkin oli mennyt noin piiloutunut sohvatyynyjen väliin, löytyi myöskin joku patteripaketti suolatikun pätkiä jne...

• Anonyymi

😁🤣

• Anonyymi

Tapahtuuko tämä Punkalaitumella? 😄

xLiner

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33