Aloitan… Eli yli vuosi sitten kohtasin sattumalta baarissa mukavan tuntuisen henkilön joka sai minut aidosti nauramaan. Siihen tuli sitten häiriötekijä keskeyttämään keskustelun (tiesin myös etten ollut sillä hetkellä valmis mihinkään vakavaan) niinpä lähdin melkein heti tämän jälkeen jatkamaan matkaa. Vaikka jollakin tapaa olisin halunnut jäädä ottamaan selvää tästä henkilöstä.🤔 Tämä kohtaaminen jäi myös kummittelemaan mieleeni.. Kunnes löysin hänet deitti sovelluksesta… Ollaan käyty pari kertaa treffeillä. Hän on hauska, huomaavainen, herrasmies jonka kanssa on helppo olla.
Minkälaisia kohtaamisia sinulla on ollut elämäsi aikana? Onko niistä jokin jäänyt erityisesti mieleesi, minkä haluaisit meidän muiden kanssa jakaa?
Mieleenpainuvat kohtaamiset
6
165
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mikään
- Anonyymi
Noinhan siinä käy, kun nainen kohtaa ravintolassa huomaavaisen herrasmiehen, että naisen puolirikollinen fb tulee siihen uhoamaan ja vahtimaan reviiriään. Onko herrasmies sitten valmis enää panostamaan välikohtauksen jälkeen, on sitten aina asia erikseen. Ehkä vuodessa asia on jo painunut taka-alalle.
- Anonyymi
se kun isäni piiskasi mininua vyöllä sanoin olevani syytön ja veli joka oli syyllinen nauroi ja katsoi vierestä viimein paljasti se olin minä hähäää
- Anonyymi
Onhan niitä elämän varrella ollut.
Yksi hyvin mieleenpainuneista kohtaamisista tapahtui junassa, kun eräs herrasmies auttoi nostamaan laukkuni ylähyllyltä, kun en itse meinannut sitä ilmeisesti riittävän näppärästi sieltä saada. Kiitin ja kävelimme siinä sitten yhtä matkaa asemalle jutustellen niitä näitä. Lopuksi hän kysyi mihin suuntaan jatkan asemalta, eli millä bussilla jatkan. Meillä oli ihan eri matka, enkä minä hämmennyksissäni tajunnut ehdottaa tapaamista. Hän varmaan ajatteli, etten ollut kiinnostunut. Tai voihan se olla, että olin hänestä yksinkertaisesti vain vähän liian nuori.
Toinen, jonka voisin mainita tapahtui bussipysäkillä, kun odotettu vuoro ei tullutkaan ajallaan. Odottelin siinä samalla pysäkillä herrahenkilön kanssa ja bussin viipyessä aloimme sitä keskenämme ääneen ihmetellä. Itse olin itselleni vähän vieraalla alueella ja seuraavaan vuoroon oli aikaa, joten hän sitten totesi, että jonkin matkan päässä on pysäkki, johon tulee seuraava bussi nopeammin ja niinhän se tulikin. Hän pyysi minua kahville, kun saavuimme keskustaan, mutta minulla oli pakollinen meno ja vähän hirvitti tuollainen kohtaaminen. Jälkikäteen on käynyt mielessä, että olisi pitänyt uskaltautua sinne kahville, mutta sopia joku toinen päivä. - Anonyymi
Mjaa
En deittaile.
Olen yhden asian komeetta.
(hirn) - Anonyymi
No jaa baari kohtaamisia niitä ny on nuoruudesta varmaan vähintäänkin satoja erityisesti ole mikään mieleen jääny kun yleensä itte menny baariin aikaa kuluttaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615