Kertokaa fanit millaisen keikan mestari vetäisi Kärkkäisellä.Oliko monipuolinen keikkaohjelma?Itse ei pääse koskaan mestarin keikalle kun jonkun täytyy tehdä töitäkin.
Mestarin keikka Oulussa
32
602
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä se taustalla luimisteli vähän aikaa,näytti pelkäävän ihmisiä
- Anonyymi
Vieläkin yrjöttää?
- Anonyymi
Hyvää settiä metsämanin tyylillä, laatutavaraa.
- Anonyymi
Kauppa kävi kuin siimaa olisvat myyneet!
- Anonyymi
Ei kuulema näyttänyt persevakoa...olis pitänyt maksaa enempi
- Anonyymi
Oliko ne Kärkkäisen sikapäivät?
- Anonyymi
Kosulan sika ainakin kävi näytillä siellä
- Anonyymi
Lupsakkoo ja mukavata oli. Mestari laulaa luikautti.
- Anonyymi
Väänteli naamaa ja kieltä näytti...kehoitti tilmaan kanavan
- Anonyymi
Monipuolinen ohjelmisto. Monilahjakkuus on. Ohittaa jopa Feskun monella osa-alueella. Esimerkiksi Fesku ei osannut lipoa kieltä metsämanin tapaan.
- Anonyymi
Tuumasiko että ,aijjaaa.
- Anonyymi
Teki hyvän videon hotelli huoneen katosta..oli tosi mielenkiintoista katsottavaa
- Anonyymi
Mihis sinä kuvaat jos kainalossa pyörii nuorta lihaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihis sinä kuvaat jos kainalossa pyörii nuorta lihaa?
Onmanne jo täysi ikäisiä miehiä siellä kainalossa.
- Anonyymi
Juuri tätä olen kysynyt että millainen ohjelmanumero ja mitä maksaisi onko soittoa tanssia ja komiikkaa ja tosiaan mikä taksa
- Anonyymi
3000 e sai keikasta. Lisäksi kulut maksoi Kärkkäinen ja kaikki meni vähennyksiin
- Anonyymi
Näkyykö uimarantavideolla fritsuja?
- Anonyymi
Mestari ei kaikkea näytä spurguille.
- Anonyymi
Olikos taas susikeikka, kun ei tule kuvitusta yleisöstä ja koneista. Ressikalta tuli taas hyvä video yleisön seasta omissa geimeissään. Näkyi pääasiat, autot yms.
- Anonyymi
Jaahas
- Anonyymi
Ei se uskalla kuvata ihmisiä voisi joku vetäistä mestaria pataan
- Anonyymi
Esitti useamman biisin. Aina kun ei muistanut sanoja , laittoi siihen kohtaan sanan"seiväskanki". Ja tuulipuku-kansa ulvoi onnesta
- Anonyymi
Millaisia Biisejä esittää kovin laulaa tubevideoillaan eli varmaan samankaltaista mutta toki varmaan paremmin yleisön edessä onko soitinta mukana hänellähän on urut
- Anonyymi
Tikku pelimanni oli säestämässä mestaria
- Anonyymi
Osaako tikku-janne vetää reggaeta soittolaudalla??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osaako tikku-janne vetää reggaeta soittolaudalla??
Kyllä kun vaihtaa vaan tikun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kun vaihtaa vaan tikun
Aivan kone soittaa mitä vain muistitikulta
- Anonyymi
Oulun keikka oli JYMY MENESTYS. Tästä alkaa todellinen maailman valloitus. Koko maailma saa kuulla haistavittu-laulua ja kyrpäsereijässäoon-laulua. Myös suistohuorat ja pillulimat ovat pian kaikkien huulilla.
- Anonyymi
Ei tainnut olla mestarin mielestä hyvä tämä Oulun keikka joku taisi nauraa sille
- Anonyymi
Eihän sitä partaa tarvitse ajaa kun sitten lähdetään ihmisten ilmoille?
- Anonyymi
"Itse ei pääse koskaan mestarin keikalle kun jonkun täytyy tehdä töitäkin."
- mitä töitä teet? - Anonyymi
😂😂😂
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645