Satakunnassa maan ylipainoisimmat alkaen 1 vuotiaista. Onko vanhemmille hukassa ravintotiedot ja perusruoan valmistustaidot. Ei ole kahta viikkoa kun n30 pari keskusteli kaupassa että ostetaanko tänään viikon einekset. Kumpikin todella ylipainoisia. Samoin kun katselee tv tai lukee Satakunnan Kansaa niin kuvissa lähes kaikki kuvissa ylipainoisia. Turha puhua ettei syynä olisi väärät ruokailut ja liian vähäinen liikunta.
Ylipaino taas nostettu esiin
15
201
Vastaukset
- Anonyymi
Mallina porsasteluun on kaikenlaiset kristat jne jotka ahtavat kakkuja kaksin käsin ja varmaan jalatkin apuna kitaansa.Sitten ollaan ilmapallona lehtien sivuilla puhumassa pehmoisia.
- Anonyymi
"ahtavat kakkuja kaksin käsin ja varmaan jalatkin apuna kitaansa.Sitten ollaan ilmapallona lehtien sivuilla"
kiitos tästä, repesin täysin :D - Anonyymi
Paksukin psykopaatti pääsee lehtikuvaan kun tarpeeksi psykoilee
- Anonyymi
Demarit ainakin voi paksusti.
Nuorena piti venyttää pikkareita jotta näki perseen,
nykyään pitää venyttää persettä jotta löytää pikkarit. - Anonyymi
Ai että alkaen 1vee? No kyllä nuo +1veet alkaa laihtumaan, kyn keksivät, miten ne tolpat, jotka on persuksissa kiinni, toimii.
- Anonyymi
Rento elämä kerryttää kiloja
https://i.ylilauta.org/0e/55/0e55a82634feacbc.avif - Anonyymi
Kuulin, ett Eerikan kannikat piti peittää. Oli niin paljon aknepaiseita näkyvissä.
- Anonyymi
sitä kakkanyppyä tulee suolinesteestä johtuen, kun pylly on kovassa käytössä niin sitten on nyppylöitä :D
joskus se vaan on parempi tarjota kakkosta kuin messuhallia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitä kakkanyppyä tulee suolinesteestä johtuen, kun pylly on kovassa käytössä niin sitten on nyppylöitä :D
joskus se vaan on parempi tarjota kakkosta kuin messuhalliaPuhut selvästi kokemuksen syvällä rinta-äänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhut selvästi kokemuksen syvällä rinta-äänellä.
Kyllä, vaimon saviruukku on tullut tutuksi
- Anonyymi
En minä ainakaan ole ylipainoinen. On vaan vähän raskaat luut.
- Anonyymi
En minäkään ole ylipainoinen , olen vaan liian lyhyt.
- Anonyymi
Mannisilla on työsarkaa laihduttaa porilaisia.😊
- Anonyymi
homma poju tulot ja elämä ittelles :D
- Anonyymi
18 ikävuoteen asti ihminen kasvaa.Kaikki energia menee siihen että eikun ruokaa huuleen vaan lisää mutta vähempi sitä sokeria.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657