Kesälinnut laulavat kevään illassa, myös pensaikon pöheiköstä kuuluu naisen ääni.
"Täällä tuuhea puutarhani odottaa kylväjää, tule mies tänne, täällä on Eeva asuinen nainen, tule mun pöheikköön"
Lähellä tallustelee kiltti mies ja kuulee naisen kutsun. Sen kuultuaan ottaa mies jalat alleen ja pakenee paikalta.
Tuollainen naisen kutsuilu ei ole normaalia naisen toimintaa.
Nainen normaalisti huutaa, mene pois, et kyllä kajoa pöheikkööni, hus, hus..!!!!
Pensaikosta kuulluu ääntelyä....
Anonyymi-ap
5
143
Vastaukset
- Anonyymi
karhu siellä mörise KAJ kaikuu
hassu juu kun silmäleikkausjuttu oli.. nukkuessa mustat aueinkolasir jorain niin jorra et vahingossa nukkuesssi koske silmiin
kosketin siltikin silmään toiseen silmän vahingossa nukkueassani. Mooses kohtasi palavan pensaan, joka puhui hänelle.
Tämmösiä ihme juttuja on ollut kautta aikojen.- Anonyymi
🤭😂👍
Noin siinä käy kun nainen lähestyy miestä,
kuten mies toivonutkin 🤣 - Anonyymi
jännitys elokuca juru nyr mgtv subb- nicholaslas cge, etttä seiilsga porukkaa joo runisin pistoolinkin joku Colin automaatti
- Anonyymi
Kevät on saapunut Punkalaitumelle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670