Kevät tuo mopot, moottoripyörät, akuutit katukuvaan. Miten sais ajajat ymmärtämään että heidän kuuluu noudattaa liikennesääntöjä ja ovat vastuullisia omasta ja lähimmäisensä hengestä. Esimerkki Myyrmäen tapaus, kolme saman akuutin päällä ja autoon päin täysillä ja jo muita jalankulkijoita oli väärässä. Henki lähti ja tuli loukkaantuneita ja auton kuljettaja ei ollut se syyllinen. Joka päivä näkee lapsia kännykät käsissä pyörän päällä ylittämässä suojatiellä ja jos ei ole autolle asetettu varoituskolmiota silloinkaan autoilija ei ole syyllinen jos tulee kolari ja vaikka tulisi uhri.
Nuorten ralli
Anonyymi-ap
3
142
Vastaukset
- Anonyymi
On sulla isot ongelmat
- Anonyymi
Mutta, tuosta nyt EI kukaan opi mitään, kun katselee noita skuteja, mennään tukkahulmuten Nenä kiinni kännys, pää ei käänny senttiäkään katsomaan ympärilleen
- Anonyymi
Voi herranen aika, ei vaikuta sun eikä mun elämään millään tavalla. Joten jatka omaa elämääs äläkä puutu muitten elämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670