Urheilusta. Viime peli eilen ja tämän päivän peli kun lasketaan niin lätkässä Suomen maaliero Sveitsiä vastaan on tällä hetkellä 2-15. Tahallaanko ne häviää murskalukemin jos haluavatkin päästä valmentajatiimistään eroon 🤔? Olisiko tuonne pitänyt pistää joku SM-liigajoukkue tuon Suomen joukkueen sijaan? Jotenkin löysän näköistä menoa. Luisteluvoimaa saisi olla enemmän. Suomen jalkapallokin on taantumisvaiheessa. Voidaanko tästä suosta enää nousta?
Tilannekatsausta
4
89
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo onkin revanssi eiliseltä eli kyseessä on yksi ja sama peli. Ei käynyt mielessänikään että tuollainen ottelu tuloksineen näytettäisiin jopa uusintana tv:stä. Siltikin aika kaamea juttu kuinka paljon maaleja meni omiin. - AP.
Sveitsiä vastaan? No mulle riittää ihan nää paikallispelit. En muutenkaan tykkää juustoista tai kelloista mitä siellä Sveitsissä on. Yks työkaveri oli sveitsiläinen. Joi kahvinkin suoraan termoksesta. Mulla palais suu noin. Ja oli sitä mieltä, että suomalaiset on mukavampia, kun sveitsiläiset. Ei näin äkkiseltään kyllä uskois?
Toi ruotsalaisten Elitserien vois olla kans mielenkiintoinen? Mä oon jossain nähny sm liigan ja elitserien joukkueiden välisiä otteluita. Ootteko te kuulleet?- Anonyymi
Pakko sanoa että kun olin yhdellä korkeakoulun kurssilla niin siellä oli paljon vaihto-opiskelijoita ketkä olivat eurooppalaista alkuperää. Luultavasti lähinnä Keski-Euroopasta. Sitä vaan että ne olivat jotenkin todella vmäisen oloisia. Olivat käsittääkseni eri tieteenalan opiskelijoita kuin minä itse. Ne vaihtarit ketkä olivat samaa tieteenalaa kuin minä olivat kuitenkin mukavia. Yhden sveitsiläisen kanssa olen porissut. Oli jotenkin omituisen oloinen tyyppi vaikkakin harmiton. Pystyi tulemaan juttuun jne.
Ulkomaiset liigat ovat lähtökohtaisesti kovatasoisempia kuin mitä meillä. Se perustuu kuitenkin valheeseen mikäli siellä on pelaajia ties mistä maista. Saksan liigassa on luultavasti paljon pelaajia Saksan ulkopuolelta. Saksan maajoukkue on tosin ollut melko hyvä viime vuosina. Ihmettelen miksi Norja ja Islanti ovat niin heikkoja lätkässä. Norjassa meri lämmittää niin paljon talvisin mikä voi haitata jääkiekkokulttuurin kehittymistä. Siellähän on melkeinpä paremmat olosuhteet pelata jalkapalloa kuin jääkiekkoa. - Aloittaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko sanoa että kun olin yhdellä korkeakoulun kurssilla niin siellä oli paljon vaihto-opiskelijoita ketkä olivat eurooppalaista alkuperää. Luultavasti lähinnä Keski-Euroopasta. Sitä vaan että ne olivat jotenkin todella vmäisen oloisia. Olivat käsittääkseni eri tieteenalan opiskelijoita kuin minä itse. Ne vaihtarit ketkä olivat samaa tieteenalaa kuin minä olivat kuitenkin mukavia. Yhden sveitsiläisen kanssa olen porissut. Oli jotenkin omituisen oloinen tyyppi vaikkakin harmiton. Pystyi tulemaan juttuun jne.
Ulkomaiset liigat ovat lähtökohtaisesti kovatasoisempia kuin mitä meillä. Se perustuu kuitenkin valheeseen mikäli siellä on pelaajia ties mistä maista. Saksan liigassa on luultavasti paljon pelaajia Saksan ulkopuolelta. Saksan maajoukkue on tosin ollut melko hyvä viime vuosina. Ihmettelen miksi Norja ja Islanti ovat niin heikkoja lätkässä. Norjassa meri lämmittää niin paljon talvisin mikä voi haitata jääkiekkokulttuurin kehittymistä. Siellähän on melkeinpä paremmat olosuhteet pelata jalkapalloa kuin jääkiekkoa. - Aloittaja.Jatketaan. Suomen jääkiekko ja jalkapallo saattavat olla liian urautuneita. Pelisysteemi voisi olla dynaamisempi vuosien välillä. Vastustajat pystyvät mukautumaan siihen jos joukkue pelaa samantyylisesti liian kauan aikaa. Jääkiekossa maajoukkueessa on ollut nähtävissä ns. Kärppävaikutus eli Suomen maajoukkueeseen on sekoitettu paljon Kärppien pelityyliä. Kärpät jäivät välitilaan nyt menneellä SM-liigakaudella. Se systeemi toimi jonkin aikaa Suomella muttei enää.
Sama juttu jalkapallossa eli yksittäiset valmentajat pelityyleineen kun ovat vallinneet liian kauan aikaa joukkueessa, niin lopulta se johtaa taantumiseen. Kanerva oli hyvä valmennuksensa alku-, ja keskivaiheilla mutta lopussa homma k*si. Ja tietysti kun Pukille ja Hradeckylle on kertynyt ikää niin pelissä on entistä vaikeampaa pysyä mukana. Heidän roolinsa on kumminkin ollut supertärkeä muutaman viime vuoden aikana. - Aloittaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667