Ihmettelen minäkin entisenä pesujen äänestäjänä. Tosin ihmettelen purran vaaleihin huutamista ettei Löyhilä saa eikä voi leikata.! No köyhiltä leikataan ja rikkaille verohelpoituksia eli tämä Valheella valtaan ämmä! Kusee kaikki lupaukset .petos on suurin mitä Suomen historiassa on koskaan nähty!
Purra ihmettelee
15
186
Vastaukset
- Anonyymi
Riikka vaikuttaa hyvin typerältä.
- Anonyymi
lasten tappaja
- Anonyymi
"Ihmettelen minäkin entisenä pesujen äänestäjänä."
No sulla sitä näkäöjään riittää sitten ihmeteltävää, ihan joka päivälle.... kohta jo kaksi vuotta olet täällä jo tuhansissa viesteissäsi ihmetellyt, mikä meni suosikkipuolueesi Demareiden vaalivilpissä pieleen, kun eivät päässeetkään tyttöjen kesken jatkokaudelle!!!??? Muhkeat palkankorotuksetkin oli jo sovittu valmiiksi!!!
ET kait ihan aikuisten oikeasti luullut, että sinua kukaan Perussuomalaisten kannattajaksi voisi edes kuvitella... niin pimeetä juttua kirjoitat....- Anonyymi
Kerrohan petospersu, mikä oli se demarien vaalivilppi, josta toistuvasti täällä öyhötät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrohan petospersu, mikä oli se demarien vaalivilppi, josta toistuvasti täällä öyhötät?
"mikä oli se demarien vaalivilppi"
Etkö sinä pikkumussukka edes tiedä, mitä puolueesi on touhunnut yhdessä sisar-puolueidensa vihreät ja vasemmistoliitto kanssa mm. 2019 eduskuntavaaleissa, 2023 eduskuntavaaleissa ja 2024 EU- ja Pressanvaaleissa!!!??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko SINÄ AINOA joka akuisten oikeasti ei tiedä, miksi viime Gallupit heitti 100%!
Miksi SDP "menestyi" 2023 eduskuntavaaleissa, kun taasen siskot, eli vihreät ja vasurit kokivat murskatappion... Lillukkaa vtutti kuin pientä oravaa, kun hieno suunnitelma jatkokaudesta menikin kiville.
Miksi puolestaam Lillukka sai murskavoiton EU-vaaleissa ja SDP ja Vihreät murskatappion!!
Miksi puolestaan pressanvaaleissa vihreiden Pekka-poika sai valtavan äänivyöryn, kun taasen SDP ja Vasemmisto kokivat murskatappion!!!!
Toivottavasti osaat laskea 1+1+1 ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä pikkumussukka edes tiedä, mitä puolueesi on touhunnut yhdessä sisar-puolueidensa vihreät ja vasemmistoliitto kanssa mm. 2019 eduskuntavaaleissa, 2023 eduskuntavaaleissa ja 2024 EU- ja Pressanvaaleissa!!!???Minä kaipaan sitä hallitusta, se oli tasapulinen hallitus. Orpo-Purra ottaa enemmän velkaa, jakaa rahaa hyvätuloislle ja pankeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä pikkumussukka edes tiedä, mitä puolueesi on touhunnut yhdessä sisar-puolueidensa vihreät ja vasemmistoliitto kanssa mm. 2019 eduskuntavaaleissa, 2023 eduskuntavaaleissa ja 2024 EU- ja Pressanvaaleissa!!!???No siinäpä se tulikin persupropagandistin tyhjän öyhötys todistetuksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä pikkumussukka edes tiedä, mitä puolueesi on touhunnut yhdessä sisar-puolueidensa vihreät ja vasemmistoliitto kanssa mm. 2019 eduskuntavaaleissa, 2023 eduskuntavaaleissa ja 2024 EU- ja Pressanvaaleissa!!!???Jos puolueet eivät itse kehottaneet äänestämään demareita, niin mikä ihmeen petos se oli, tai olisiko se edes petos, jos puolueet kehottaisivat äänestämään toista puoluetta?
Kyllä äänestäjät itse tajusivat mitä tuleman pitää, jos Kokoomus saisi pääministeripaikan. Sen verran hyvin oli muistissa Kataisen ja Sipilän tulonsiirto duunareilta suuryrityksille.
- Anonyymi
ei valtio voi verottaa 60%
- Anonyymi
"ei valtio voi verottaa 60%"
Kyllä Demarijohdossa voi tuon ylikin!!!!! odotas vaan kun Antti I suuri päässee joskus valtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ei valtio voi verottaa 60%"
Kyllä Demarijohdossa voi tuon ylikin!!!!! odotas vaan kun Antti I suuri päässee joskus valtaan.Miksi persu joutuu aina turvautumaan valehteluun?
- Anonyymi
Aloittajan kaltaisen ääntä ei kukaan tarvitse, joten hiljaa vaan nyt!
- Anonyymi
Jo Alkio sanoi aikanaan, että veroja maksetaan kunkin maksukyvyn mukaan.
- Anonyymi
Eläkeläiset eivät pääse mukaan tähän verohelpotukseen (paitsi jättieläkkeet) joita jaellaan helvetisti tienaaville.
Purran mielestä persujen kannatuksen romahtaminen johtuu tiedottamisen väärästä tulkinnasta...
Voi vittu, mitä epäselvää tiedotuksessa on jos faktat ovat luettavissa vaikka Iltasanomista eli kuka saa kevennyksiä verotukseen ja kuka ei?!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351