JÄÄKIEKKO...

Anonyymi-ap

On todella ikävää katsella Suomen peliä. Maalivahdit voisi ottaa muualta kun rapakon takaa. En todellakaan ymmärrä mistä nämä seurat oikein maksavat näille rapakon takaisille maalivahdeille.

21

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Esimerkiksi Saros, ei voi kun nauraa imurin peliä.

• Anonyymi

Pelaajille maksetaan pelaamisesta ja muustakin.

• Anonyymi

Ihanko totta. Onko kaikki tallella?

• Anonyymi

Ei avaajalla ole pahoittelut puolestaan.

• Anonyymi

Viimetalvi oli hyvä hiihtokausi, ja hyvä että jääkiekkoilutkin jatkuu, ihmiset liikkuvat, ja se säästää terveydenhoidon kuluja, ihan turhaan iso äässikin rakennettiin.

• Anonyymi

Jos sinä vaan saisit sieltä huoneen ja pääsisit pois avohoidosta niin ei ole ollut turha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinä vaan saisit sieltä huoneen ja pääsisit pois avohoidosta niin ei ole ollut turha.

Puhut taas itsestäsi.

• Anonyymi

Olisko kannattanut miettiä maalivahtien valintaa?

• Anonyymi

Ei sitä miettiä kannata. Hyväkin molari voi imeä ja huonompi ottaa kaikki kiinni jos sattuu sille päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä miettiä kannata. Hyväkin molari voi imeä ja huonompi ottaa kaikki kiinni jos sattuu sille päälle.

Hienoa filosofiaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa filosofiaa

Opin Pennaselta.

• Anonyymi

Kanadalla ainakin vihdoin parempi joukkue tulossa ja voidaan melkein puhua A joukkueesta etenkin jos Makar liittyy Crosbyn Mckinnonin ja muitten joukkoon.

3 kenttä tulee olemaan sama tyyliin mikä 2019 oli 1 kenttä

• Anonyymi

Kole luukulle.

• Anonyymi

Ilmeisesti paikallista huumoria?
        Okei olen kuullut että täällä oli joku Kuivan vetäjät niminen lätkäjengi joka pelasi Kuivan sillan kohottajia vastaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei olen kuullut että täällä oli joku Kuivan vetäjät niminen lätkäjengi joka pelasi Kuivan sillan kohottajia vastaan.

Oli myös kutalan sorsat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kole oli tiikereissä luukulla.

• Anonyymi

Toivotaan että ei tänään ole imuri maalivahtina.

• Anonyymi

Juuse on yksi parhaita maalivahteja. HPK:ssa viimeisenä Suomen kautenaan piti koko joukkuetta pystyssä joulutaukoon asti ja kun lähti rapakon taakse, HPK oli sillassa koko kevään

• Anonyymi

Tarkoitit varmaankin että oli.

• Anonyymi

Suomi -Ruotsi 2-5

• Anonyymi

Kiitos vihjeestä sijoitan kympin tuolle. Eka piti laittaa 2-1 Suomi voittaa mutta luotankin sinuun. Ei ole itsellä oikein koskaan osunut arvaukset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      198
      1572
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      127
      1314
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1113
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      72
      985
    5. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      46
      909
    6. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      58
      903
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      52
      893
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      106
      892
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      850
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      820
    Aihe