On todella ikävää katsella Suomen peliä. Maalivahdit voisi ottaa muualta kun rapakon takaa. En todellakaan ymmärrä mistä nämä seurat oikein maksavat näille rapakon takaisille maalivahdeille.
JÄÄKIEKKO...
21
243
Vastaukset
- Anonyymi
Esimerkiksi Saros, ei voi kun nauraa imurin peliä.
- Anonyymi
Pelaajille maksetaan pelaamisesta ja muustakin.
- Anonyymi
Ihanko totta. Onko kaikki tallella?
- Anonyymi
Ei avaajalla ole pahoittelut puolestaan.
- Anonyymi
Viimetalvi oli hyvä hiihtokausi, ja hyvä että jääkiekkoilutkin jatkuu, ihmiset liikkuvat, ja se säästää terveydenhoidon kuluja, ihan turhaan iso äässikin rakennettiin.
- Anonyymi
Jos sinä vaan saisit sieltä huoneen ja pääsisit pois avohoidosta niin ei ole ollut turha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sinä vaan saisit sieltä huoneen ja pääsisit pois avohoidosta niin ei ole ollut turha.
Puhut taas itsestäsi.
- Anonyymi
Olisko kannattanut miettiä maalivahtien valintaa?
- Anonyymi
Ei sitä miettiä kannata. Hyväkin molari voi imeä ja huonompi ottaa kaikki kiinni jos sattuu sille päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä miettiä kannata. Hyväkin molari voi imeä ja huonompi ottaa kaikki kiinni jos sattuu sille päälle.
Hienoa filosofiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa filosofiaa
Opin Pennaselta.
- Anonyymi
Kanadalla ainakin vihdoin parempi joukkue tulossa ja voidaan melkein puhua A joukkueesta etenkin jos Makar liittyy Crosbyn Mckinnonin ja muitten joukkoon.
3 kenttä tulee olemaan sama tyyliin mikä 2019 oli 1 kenttä - Anonyymi
Kole luukulle.
- Anonyymi
Ilmeisesti paikallista huumoria?
Okei olen kuullut että täällä oli joku Kuivan vetäjät niminen lätkäjengi joka pelasi Kuivan sillan kohottajia vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei olen kuullut että täällä oli joku Kuivan vetäjät niminen lätkäjengi joka pelasi Kuivan sillan kohottajia vastaan.Oli myös kutalan sorsat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei olen kuullut että täällä oli joku Kuivan vetäjät niminen lätkäjengi joka pelasi Kuivan sillan kohottajia vastaan.Kole oli tiikereissä luukulla.
- Anonyymi
Toivotaan että ei tänään ole imuri maalivahtina.
- Anonyymi
Juuse on yksi parhaita maalivahteja. HPK:ssa viimeisenä Suomen kautenaan piti koko joukkuetta pystyssä joulutaukoon asti ja kun lähti rapakon taakse, HPK oli sillassa koko kevään
- Anonyymi
Tarkoitit varmaankin että oli.
- Anonyymi
Suomi -Ruotsi 2-5
- Anonyymi
Kiitos vihjeestä sijoitan kympin tuolle. Eka piti laittaa 2-1 Suomi voittaa mutta luotankin sinuun. Ei ole itsellä oikein koskaan osunut arvaukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981572Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1271314- 541113
- 72985
- 46909
- 58903
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 106892
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820