Karvaisia pallejani pitkästä aikaa
Tuntea kuinka se jäykistää kullin
Mutta vielä ihanammalta tuntuis jonkun naisen siro käsi palleissa
Voisin puristella
8
193
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä nuori blondi ,joka katselit suoraan halukkaisiin silmiini,tule ja tartu kiinni kyrpääni ja palleihin.
Carvajal af - Anonyymi
En tiedä ketä blondia tarkoitat. Mutta jos sinulla paljonkin ikää niin kiinnostaisi tällästä brunettea. Voisin pikku kätöseni asettaa kausi varteen. Vaan missä ja millane olet? N28
- Anonyymi
Vantaalla asun, reilu kuuskymppinen mies.
Ihana olisi tuntea pieni kätösesi kullin ympärillä
Carvajal af
- Anonyymi
Ok. Harmi kaukana kyllä nyt. Kivaa se ois liikuttaa käsiä sun kullin varressa. N28
- Anonyymi
Mistä päin sinä olisi kokemus oon Turun läheltä.Mies 65v.
- Anonyymi
Moi. Tykkään ottaa vanhemman miehen elimen suuhuni. Samalla toinen käteni hyvälee palleja ja toinen työntyy peräaukkoon. Minulle saat tottakai tehdä ihan mitä haluat kunhan ei jää arpia. Pääasia että pullini räjähtää käsittelyssäsi. Mustelmat ei haittaa. ;P
N25- Anonyymi
Mistä päin olet.Mies 65v. Onko sulla kik
. - Anonyymi
Vai N25he he he
Ja pulli räjähtää
Vittu näitä transuja
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981562Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 531077
- 72975
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 58893
- 106882
- 45879
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820