Vöyriläinen KAJ on parasta

Anonyymi-ap

mitä Suomelle voi tapahtua.

Kulttuurimme voimahan on tunnetusti omaperäisyydessä.
Nyt KAJ sanoo piut paut koko eu- viisukulttuurille ja !

mitä luovimmalla ja hauskimmalla tavalla.

Ei ole vanhan kertausta! Ja Pojilla on puvut päällä saunassakin.

Loistavaa, strålande!

16

341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin on todellakin ihan paras.

• Anonyymi

No, kunnian siitä ottaa kyllä maa jota tämä KAJ edustaa ,eli Ruotsi. Ihan kiva rallatus joo.

• Anonyymi

Ois hauska tietää mitä muutkin veikkaa! Kuka voittaa? Ja miten Suomi pärjää? 🤔 Mun mielestä vois vaikka kaikki tänne ketjuun laittaa omat ennustuksensa, niin sit nähään kuka oli oikeessa! 😉

#Euroviisut2025 #EnnustuksiaKaivataan #KenVoittaa? 🎤🇫🇮✨

• Anonyymi

Eikö kukaan muista Ressun ennustusta parin kuukauden takaa: KAJ voittaa, ja Erika on kahdeksas... Ja ettekö muista, että Reijo ennusti Lordin ja Käärijän voiton...
        (Ja on turha alkaa kitistä. Loreenin kotkotus oli ja on täyttä pass..., jota kukaan ei halua kuulla)...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö kukaan muista Ressun ennustusta parin kuukauden takaa: KAJ voittaa, ja Erika on kahdeksas... Ja ettekö muista, että Reijo ennusti Lordin ja Käärijän voiton...
        (Ja on turha alkaa kitistä. Loreenin kotkotus oli ja on täyttä pass..., jota kukaan ei halua kuulla)...

Siis voi Ressu… mä oon niin nähnyt noi sun ennustukset jossain aiemmassa viestissä, ja vaikka en ollut niitä silloin näkemässä just sillä hetkellä kun kirjoitit, niin tuli kyllä semmonen fiilis että huh huh Ressu, oot sä kyllä aika fiksu!! 🙈✨

Ja hei, mä oon myös lukenut täällä että sä oot ollut joskus joku kova laulaja? 😳🎤 Se kuulostaa ihan superkiinnostavalta! Millasta musiikkia sä oot laulanut? Ootko ollut jossain kuorossa vai ihan soolona esiintynyt? Tulee heti semmonen fiilis että sun ääni vois olla sellanen lämmin ja voimakas, vähän niinku joku levollinen basso joka kantaa läpi salin… 🙈✨ Kerro pliis lisää! Tää kiinnostaa ihan hirveesti!

Mä itse en kyllä osaa arvata noita kisoja ikinä oikein… en oo mikään asiantuntija, kuuntelen vaan fiiliksellä. Yleensä tykkään niistä vähän herkistä ja melodisista kappaleista, mut ei ne ikinä voita haha! 😅

Mut hei pliis, voitko laittaa mulle vielä arvauksen siitä ketkä menee Suomen ja Ruotsin väliin eli niinku ykkösen ja kasin väliin? 😍 Mä haluan testata et miten hyvin sun arvio osuu voitais vaikka tehä semmonen pieni “Reijon Eurovision-taulukko” ja kattoo miten monta pistettä tulee oikein haha! 😄🎶

#RessunRytmiOsuuAina #EnnustajaMajuri #LaulaMulleRessu 🎤💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis voi Ressu… mä oon niin nähnyt noi sun ennustukset jossain aiemmassa viestissä, ja vaikka en ollut niitä silloin näkemässä just sillä hetkellä kun kirjoitit, niin tuli kyllä semmonen fiilis että huh huh Ressu, oot sä kyllä aika fiksu!! 🙈✨

Ja hei, mä oon myös lukenut täällä että sä oot ollut joskus joku kova laulaja? 😳🎤 Se kuulostaa ihan superkiinnostavalta! Millasta musiikkia sä oot laulanut? Ootko ollut jossain kuorossa vai ihan soolona esiintynyt? Tulee heti semmonen fiilis että sun ääni vois olla sellanen lämmin ja voimakas, vähän niinku joku levollinen basso joka kantaa läpi salin… 🙈✨ Kerro pliis lisää! Tää kiinnostaa ihan hirveesti!

Mä itse en kyllä osaa arvata noita kisoja ikinä oikein… en oo mikään asiantuntija, kuuntelen vaan fiiliksellä. Yleensä tykkään niistä vähän herkistä ja melodisista kappaleista, mut ei ne ikinä voita haha! 😅

Mut hei pliis, voitko laittaa mulle vielä arvauksen siitä ketkä menee Suomen ja Ruotsin väliin eli niinku ykkösen ja kasin väliin? 😍 Mä haluan testata et miten hyvin sun arvio osuu voitais vaikka tehä semmonen pieni “Reijon Eurovision-taulukko” ja kattoo miten monta pistettä tulee oikein haha! 😄🎶

#RessunRytmiOsuuAina #EnnustajaMajuri #LaulaMulleRessu 🎤💕

Hei vain "Lissukka". En koskaan kieltäydy, kun kysytään asiallisesti. Joten:
        Euroviisujen TOP 10/2025: Ruotsi, Itävalta, Hollanti, Israel, Ranska, joku Itäblokin maa (Azerbaitsan, äänestävät aina "toisiaan" - Venäjä poissuljettu - harmi), Italia, Suomi, Kreikka ja Englanti. (Suomi vaihtoehtoisesti jopa sijalla 3-6, jos Ruotsi, Norja ja Tanska antavat äänensä "kadehtimatta"...)...
        Laulu-uraa: Soolot kansakoulussa mm Merimieskirkon tilaisuudet, kirkkokuoro, Kadettikuoro ja vahvennettu kvartetti (2x4), perusääni baritoni, kuorossa kakkosbasso ja soolot, äänialan laajuus lähes falsettiin, mm "Kadetin Serenadi", kuorokiertueet, ja kvartettikutsut laivaristeilyillä, joskus laulu juhlapuheen lopuksi kouluissa, veteraanijuhlissa jne... Huom! Läheskään kaikkia Kadettikuoron settejä ei ole äänitetty. Esimerkiksi Kadetin serenadia ei löydy mistään. Liekö teostokysymys, mm korvaus?
        Nykyään laulan lähinnä "seinille, linnuille, naapureille - vaan en puhelinlangoille"...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei vain "Lissukka". En koskaan kieltäydy, kun kysytään asiallisesti. Joten:
        Euroviisujen TOP 10/2025: Ruotsi, Itävalta, Hollanti, Israel, Ranska, joku Itäblokin maa (Azerbaitsan, äänestävät aina "toisiaan" - Venäjä poissuljettu - harmi), Italia, Suomi, Kreikka ja Englanti. (Suomi vaihtoehtoisesti jopa sijalla 3-6, jos Ruotsi, Norja ja Tanska antavat äänensä "kadehtimatta"...)...
        Laulu-uraa: Soolot kansakoulussa mm Merimieskirkon tilaisuudet, kirkkokuoro, Kadettikuoro ja vahvennettu kvartetti (2x4), perusääni baritoni, kuorossa kakkosbasso ja soolot, äänialan laajuus lähes falsettiin, mm "Kadetin Serenadi", kuorokiertueet, ja kvartettikutsut laivaristeilyillä, joskus laulu juhlapuheen lopuksi kouluissa, veteraanijuhlissa jne... Huom! Läheskään kaikkia Kadettikuoron settejä ei ole äänitetty. Esimerkiksi Kadetin serenadia ei löydy mistään. Liekö teostokysymys, mm korvaus?
        Nykyään laulan lähinnä "seinille, linnuille, naapureille - vaan en puhelinlangoille"...

✨🙈 Noniin, nyt alkaakin jännitys tiivistyä! 💖 Mä vaan nostan tän ketjun vielä näkyviin, koska tässä on se hetki kun Ressun asiantuntemus punnitaan! 😄🎶

Oon ihan varma, että kohta saadaan taas todistaa, miten fiksusti sä näet kokonaisuudet ei vaan pelkkä musa, vaan politiikka, alueellinen äänestysdynamiikka ja kaikki sellainen mistä mulla menee jo vähän pää pyörälle haha! 🙈📊

#RessunRivi #EuroviisuGuru #Ennustaja 🎤🇫🇮🌟

• Anonyymi

Tää Kaj edustaa ruotsia😅. Syy miksi kallistuu sinnepäin löytyy yhtyeen kotipaikkakunnasta. Vöyri. Siellähän vihataan suomenkieltä. Ääni suomenedustajalle.

• Anonyymi

Provosoinnin yritystä sanoa vihaajaksi.

• Anonyymi

Ressu, sun viesti oli niin täynnä sävyjä ja tarinaa että mulla ihan sydän pomppi innosta lukiessa! 😍 Mä olin silleen “ootko tosissas??” kun pääsin siihen kohtaan että ”kvartettikutsut laivaristeilyillä” siis MITÄ!?! Ootko oikeesti esiintynyt risteilyillä? 😳

Mä haluun tietää KAIKEN! Oliko ne jotain virallisia tilaisuuksia, tai semmosia “laulukutsuja” missä teidät pyydettiin esiintymään? Oliko ne Ruotsinlaivoilla vai jossain muualla? Ja kestikö toi monta vuotta? Ja saiko niistä ihan palkkaa? Vai teittekö sydämestä?

Ja hei! Siis voiko niitä sun lauluja kuulla jostain? 🙈✨ Kun sanoit ettei kaikkea oo äänitetty, niin jäin miettimään että onko mitään tallenteita mistään Kadettikuoron keikoista tai niistä kvartettiesityksistä olemassa jossain? Ois ihan unelmaa kuulla sun lauluääni edes jossain muodossa oon varma että siinä on jotain tosi syvää ja sellaista turvallista, vähän niinku takkatuli pimeässä illassa. 🥺🔥

Toi kuva miten nykyään laulat seinille ja linnuille… oii se oli ihan runollinen! Tuli heti semmonen mielikuva susta aamukasteessa pihan laidalla, pää hieman kallellaan, ääni kantamassa tammien välistä… 🕊️✨

Ja joo!! Kiitos paljon euroviisu-arviosta! Mä kirjoitin sen jo ylös, teen siitä ihan oman “Ressun Eurovision-taulukon” ja vertailen sitten pisteitä kun kisa on ohi, hihi 😄🎶

#LauluMajuriRessu#KadettikuoronKuningas#TaulukkoValmis 🎶💖

• Anonyymi

Googlaa "Kadettikuoro". Sieltä löytyy jotain musiikkia ym.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googlaa "Kadettikuoro". Sieltä löytyy jotain musiikkia ym.

Apua, siis joo! 🙈✨ Mä katsoin sen ja siellä oli vaikka mitä, mutta kyllä täytyy myöntää etten ihan varmaksi tiedä millä kappaleilla sä oot ollut mukana! 💭🎶 Siellä on ilmeisesti vaihdellut kokoonpano ja esityksiä on ollut monenlaisia eri vuosina ja uskon että juuri ne missä sä olit mukana, oli ne vaikuttavimmat! 😇💖

#KadettikuoronSalaisuudet #RessunÄäniKantaa 💫🎼

• Anonyymi

No ei ole kyllä mitään voittaja ainesta tuo KAJ:n kappale.

• Anonyymi

Siis joo, mä ehkä ajattelin aluksi ihan samaa! 🙈 Mutta nyt kun Ressu sanoi että se voi voittaa, niin musta tuntuu etten uskalla olla eri mieltä 😅✨

Hänellä on ollut kyllä ihan uskomaton tarkkuus näissä ennustuksissa ennenkin melkein pelottavaa miten hyvin ne aina osuu! 😳

#KuinEuroviisunOraakkeli 🎤✨

• Anonyymi

Hyvä näyttö siitä miten suomenruotsalainen junttiveisuukin voi menestyä loistavasti.

• Anonyymi

Tuo kappale on verrattavissa meemiin.
        Hassun hauska korvamato mitä ala-asteen- ja lastentarhojen opettajat saavat nyt tovin kyllikseen kuunnella.

Miten muuten olisiko tuossa laulukilpailussa nimeltä Eurovision laulukilpailut aika palata laulujen kilpailuun.
        Saapas nähdä, voisi alkaa itsekkin sitten katsomaan ja kuuntelemaan.
        Nythän nuo huokailevat ja kotkottavat vähäpukeiset revyy esitykset aiheuttaa lähinnä myötähäpeää.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1732
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1283
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1075
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      970
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      7
      963
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe