Äänekosken valtuuston kannattaa valita Martins kaupunginhallituksen johtoon. Hoitaa asiat varmasti paremmin kun Kiiskinen ja saadaan tuulivoimaa Äänekoskelle.
Hallituksen johtoon.
34
998
Vastaukset
- Anonyymi
vakauksellinen kommunisti.
- Anonyymi
kannatan,ehdottomasti vaihdettava jo viimein
- Anonyymi
Vaihdettava mutta ei suolahtelaiseen vasuriin, haloo
- Anonyymi
Samaa mieltä. Vain sirppi ja vasara voivat tuoda vaurauden kapitalistisikojen pilaamaan kaupunkiimme. Pyydetään vielä Li konsultoimaan talous kuntoon niin harashoo veljet ja siskot!
- Anonyymi
Laxista Kuninkas.
- Anonyymi
vaihdettava kuitenkin,tuota pokkurointia jokasuuntaan ei jaksa enää kukaan
- Anonyymi
Kivimäen Ville.
- Anonyymi
Haltija mielellään löksyttäisi tasajalkaa mennä korokkeella villapaidassaan ja paimentolaishuivissaan.
- Anonyymi
Mistä haisee mätä lohi?
- Anonyymi
Haltija kehui keskustaa ääriliikkeeksi. Vihapuhetta, monoa.
- Anonyymi
Pätevä haltijatar tämä, jos tykkää vanhasta jyrästä.
- Anonyymi
Haltiatar tai Valtiatar hallituksen johtoon.
- Anonyymi
Kyllä siellä Kiiskinen jatkaa sanokaapa mitä sanotte
- Anonyymi
Uskomatonta jos ei voida eikä haluta uudistua.
- Anonyymi
Taantunut demarikylä, veljekset suhmuroi, päällikkö ja apupoika
- Anonyymi
Kiiskinen vaihtoon, Lindell tilalle. Olisi vihdoinkin jämäkkä ja asioihin perustellisesti paneutuva ihminen puheenjohtajana.
- Anonyymi
Miten meno muuttus jos siihen valittas joku muu demari. Ruotsalainen ei osaa puhua , naise saisivat pakan täysin sekaisin
- Anonyymi
Lindell olisi hyvä valinta. Ei pokkuroi ja niiaa jokasuuntaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Leila olisi paras.
- Anonyymi
Kuka vaan käy kunhan ei ole Tuonosen kaveri. Mielellään joku vatipää että Tuonosella nousee savu korvista ja ottaa loppatilin ja siirtyy peilin eteen kehumaan itseään.
- Anonyymi
Tuonen on demari niin on nyt omiensa parissa.Kohta nostetaan palkkaa ja tehdään vielä parempi johtajasopimus ,pahan päivän varalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuonen on demari niin on nyt omiensa parissa.Kohta nostetaan palkkaa ja tehdään vielä parempi johtajasopimus ,pahan päivän varalle.
Kyllähän siinä niin käy. Semmonen pölähtää jostain ja kupeessa leima #avoin hallinto
- Anonyymi
Oisko siellä joku ripeäliikkeinen 2012 todettu ja 2025 alkaa toimenpiteet. https://web28.aanekoski.fi/dynasty10/cgi/DREQUEST.PHP?page=meetingitem&id=2025598-4
Kukas näistä asuu tuolla alueella kun pitää saada taas äkkiä nyt hups 13 vuoden jälkeen vauhtiin? - Anonyymi
3 eri kaavoittajaa tekee työtä arvoalueella muuttaen kaavaa.
Ei tarvitse ihmetellä mihin kaupungin rahat menevät.
Suolahden Nakertaja arvoaluetta!
Anna mun kaikki kestää ,varmaan persut esittävät näkötorniin panostamista kun ei sitä Katvelaan entiselle vesitornille saaneet.
Joko ne painitilat Suojarinteen homepesään on rakennettu valtuutettu Peltomäelle!- Anonyymi
Voisivat inventoida koko suolahden ja purattaa rakennukset jotka ovat tontin rajojen ulkopuolella. Päästäisiin siitäkin. Tottakai nakertaja on arvoaluetta, kumma juttu jos siellä käy niin tulee mieleen slummi. Toinen arvoalue on alkula, siellä asuu kultivoitunut vasemmistojohtaja, sekin pitänee inventoida ja kaava uusia historiallisen jumalalliseksi suojelluksi alueeksi.
- Anonyymi
Vai 12 kerrostaloa suolahteen,anna mun kaikki kestää!
- Anonyymi
Siis mitä ihmeen kerrostaloja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mitä ihmeen kerrostaloja?
Nakertajan alueelle suurimmaksi osaksi osoitettu asuinkerrostalojen korttelialuetta, yhteensä 12 kerrostalotonttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nakertajan alueelle suurimmaksi osaksi osoitettu asuinkerrostalojen korttelialuetta, yhteensä 12 kerrostalotonttia.
Sinne on saatava sosialistinen vasemmistotorni jolloin Äänekosken kaupungintalo voidaan purkaa ja valaa monttu täyteen betonia itä-saksan malliin. Johtajamme isäaurinkoinen ylimpään kerrokseen uuteen mahtavaan Nakertajan sosialistitorniin. Alamaiset voivat asettua alempiin kerroksiin palvomaan johtajaa ja käyskennellä pihamaalla kultturelleissä kokoontumisissa. Putki voidaan asentaa myöhemmin, piikkiin toki.
- Anonyymi
Suolahteen rakennetaan kuulema uusi k-kauppa siihen hiekkakentälle.Kukahan pöllö sellaisenkin huhun on laittanut liikkeelle.Kesko ei rakenna sinne mitään.
- Anonyymi
Prisma siihen rakennetaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450