Suosittelen kiertämään kaukaa, on nimittäin tämä uusi yrittäjä hieman erikoinen. Konkkaan menee !
Joenvarren seurahuone
13
1253
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä helkkarin joenvarsi ja seurahuone? Siitä on kauan jo kukkineet omenapuut, kun viimeksi paikkakunnalla gäppäilin.
- Anonyymi
Joenvarren Seurahuone on matkailuyritys Rapakkojoen vanhalla koululla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joenvarren Seurahuone on matkailuyritys Rapakkojoen vanhalla koululla.
Rapakkojoki?
Niin niin, joo, se on se nimi,
joka ainakin pieniä lapsia Kiuruvedellä
lomalla käydessä nauratti niin mahdottomasti, hehe...
Varsinkin Rapakkojoen Torvisoitokunta, hehe... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rapakkojoki?
Niin niin, joo, se on se nimi,
joka ainakin pieniä lapsia Kiuruvedellä
lomalla käydessä nauratti niin mahdottomasti, hehe...
Varsinkin Rapakkojoen Torvisoitokunta, hehe...No kuulitkos Rapakkojoen soittokunnan soittavan? Minä kuulin useinkin, ja olin monesti harjoituksissakin kuuntelemassa. Kyllä oli vappunakin tunnelmaa, kun Rapakkojoen torvisoittokunta soitti torilla kuorma-auton lavalta työväenmarsseja. Kiinteää esiintymislavaa ei siihen aikaan torilla ollut.
- Anonyymi
Mitenkä erikoinen ?
- Anonyymi
Erittäin töykeää käytöstä, yritin ostaa lämminvesivaraaja katrilta. Ei saanut kunnolla selvää oliko sitä varajaa vai ei ?
- Anonyymi
Aika köyhää arvostella yhden pieleen mennen kaupan takia yrittäjää. Olitko itse selvin päin, liian pihi vai muuten mulkku kuten nyt kun tänne mollaat??
- Anonyymi
Jännä näissä vinkujissa kun tuntuu riittävän. Heitä pitäisi palvella 24/7 ja olla näyränä kun ollaan ostamassa jotain puoli-ilmaista. En tunne henkilöä mutta tätä valittajaa on huoltoaseman kahvipöydän täynnä. Jännä kun samoilla tyypeillä kaikkeni kanssa ongelmia.
- Anonyymi
Juurikin näin! Sitten tämä tai puskaratiossa nämä kateelliset mollaa ja antaa palautetta. Tämän innoittamana taidankin asioikseen käydä kannattamassa uutta yrittäjää, hienoa että tässäkin tuppukylässä joku uskaltaa yrittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin! Sitten tämä tai puskaratiossa nämä kateelliset mollaa ja antaa palautetta. Tämän innoittamana taidankin asioikseen käydä kannattamassa uutta yrittäjää, hienoa että tässäkin tuppukylässä joku uskaltaa yrittää.
Voivoivoivoi...
Eikö kommentoija tiedä, että vielä tänäkin päivänä joidenkin mielestä yrittäjä on riistäjä, kapitalisti...?
Voivoivoivoi...
- Anonyymi
Pittääköse mennä semmosii paikkoihin tai ees soitella missä sulle tullee paha mieli?
- Anonyymi
Eikös ensivaikutelma yrittäjästä ole se tärkein.....
Rakennuksen tiedän ainakin. Ja kätensä paskaan on lyönyt - Anonyymi
Hieno paikka ja mahtava palvelu!!
Suosittelen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595