Kruunukuppilassa liikkui huhu että Koskenniemen omistaja olisi ostamassa Linnahotellia? Täytyy varmistaa tieto Jari-Pekassa.
Linna Hotelli kaupan
10
168
Vastaukset
- Anonyymi
Hauskaa päivänjatkoa
- Anonyymi
Samaa juttua olen itsekkin kuullut
- Anonyymi
Jos ei se selviä Jari-Pekassa, niin kannattaa kysellä Joutsan apsilla. Kyllähän kylällä hotelli kuuluu olla.
- Anonyymi
Onkse duunarin vihollinen Koponen vasta 60! Näyttäs ysikymppiseltä.
- Anonyymi
Onks Jari-Pekassa pakollinen ruokarukous?
- Anonyymi
Varakas ja ahkera mies kuulemma, mutta ottaisiko toisen työmaan riesakseen? Parhaitenhan sillä hankkisi jos perustaisi siitä vastaanottokeskuksen paperittomille ja ja muille alikehittyneille maahantunkeutujille.
- Anonyymi
Kumpi?
- Anonyymi
Paikallinen
- Anonyymi
Työmiehen riistäjä taas oli juhlimassa Jyväskylässä oikein kirkossa!
- AnonyymiUUSI
Heinolan apsilla rekkakuski kertoi että Koskenniemi olisi myynnissä. Pyynti kuulemma 14 miljoonaa €uroa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647