Anteeksi kun ökyilin. Lisäsin siihen äsken Grandiosan BBQ kanapizzan.
Olen pahoillani ja lupaan sen jälkeen syödä loppuvuoden pelkkää kaurapuuroa halvimmalla margariininokareella.
>simiti<
Huomenna tulee ruokatilaus
7
127
Vastaukset
Minä taas köyhäilin tänään, kun söin Atrian mikropitsan (Kinkku-ananas). =D =D
- Anonyymi
Atrian mikropitsa on yhtä hyvää kuumana ja kylmänä. Ei siis ollenkaan huono vaihtoehto.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Atrian mikropitsa on yhtä hyvää kuumana ja kylmänä. Ei siis ollenkaan huono vaihtoehto.
>simiti<Saarioisen mikropitsat ovat vähän parempia. Atrian pitsoista saa välillä hakemalla hakea missä ne päällysteet on, varsinkin ananas.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Saarioisen mikropitsat ovat vähän parempia. Atrian pitsoista saa välillä hakemalla hakea missä ne päällysteet on, varsinkin ananas.
Kyllä ne siellä jossakin on. Ehkä. 🤔
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
>simiti<Ei vaan mene alas ilman ketsuppia ja sinappia nämä roiskeläpät.
Omatekoiseen pizzaan ei ketsuppia ja sinappia edes tarvi, menee maku pilalle, jos
omatekoiseen pizzaan sellaisia lisäisi. Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan mene alas ilman ketsuppia ja sinappia nämä roiskeläpät.
Omatekoiseen pizzaan ei ketsuppia ja sinappia edes tarvi, menee maku pilalle, jos
omatekoiseen pizzaan sellaisia lisäisi.Yhtenä päivänä ostin Saarioisten juusto-tomaattipitsan (mikropitsa). Ei olis kannattanu. Oli kuin pelkkää pohjaa olis syönny. Ihmettelin missä kuvan tomaatit oli. No, olihan siinä tomaattipyreetä juuston alla, mutta ei yhtään murskaamatonta tomaattia niin kuin paketin päällä olevassa kuvassa. Pitsä käy pohjaksi, jos lisää kotona täytteitä ja pistää uuniin.
- Anonyymi
🥳🥳🥰🥰😇😇🏰🏰⛱️⛱️🥇🥇🏆🏆🖐️😼🤪🤪🥳🥳☺️☺️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595