Naiset vihaavat kilttejä ja kunnollisia miehiä

Anonyymi-ap

Niin, ei naisille kelpaa kiltti ja kunnollinen mies.. mieluummin otetaan jännämieheltä turpaan kun edes harkitaan kiltin miehen pelastamista rakkaudettomuuden helvetiltä.

41

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki kiltit miehet on varattuja. Ei löydy semmoista.

• Anonyymi

löytyy sellaisiakin 😥💔

• Eiks meidän kannattas aluks tehdä jotakin tolle naisiin kohdistuvalle väkivallalle, kun vaan täällä päivitellä.

Osa kovasti naisia puolustavista miehistä on sitten itse osoittautinut väkivaltaisiksi. Niin kuin muistatte Halme.

• Anonyymi

Eikös nimenomaan tuossa syyttelyssä seksuaalisesta häirinnästä olla menty jo "vähän liian pitkälle"?

Todellavaikeeta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös nimenomaan tuossa syyttelyssä seksuaalisesta häirinnästä olla menty jo "vähän liian pitkälle"?

Todellavaikeeta

Tuossa huomaa taas miten hyväosainen lopulta olet. Ihmisen, joka ei ole koskaan kokenut esim seksuaalista häirintää, on niin kovin helppo jollotella, että siitä syytetään liian helposti.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellavaikeeta

Nyt se vasta on sillä tasolla kuin pitääkin. Koskemattomuuden rikkomisen täytyy olla rangaistavaa aina. Seksuaalisista puheista ja teoista ei saa joutua kärsimään jos ei niitä halua vastaanottaa.

En suoraan sanoen ymmärrä, minkä tason hulluudella voi perustella sitä, että jonkun pitäisi vastaanottaa seksuaalisia sanoja tai tekoja ilman että haluaa niitä! Sellainenhan on aivan päätöntä.

Ja on tekijöiden vastuulla opetella käyttäytymään niin, että muiden koskemattomuutta ja vapaata tahtoa kunnioitetaan. Asiallinen juttelu ei koskaan ole ollut kiellettyä.

🦄

• Anonyymi kirjoitti:

Tuore? Nyt en kyllä katso!

Kannattaa kattoo, Kekkonen haastattelee ja onpa sielä sibeliuskin katsomossa.

• JeroP kirjoitti:

Kannattaa kattoo, Kekkonen haastattelee ja onpa sielä sibeliuskin katsomossa.

Kuten tunnari vähän vihjailee, niin ehkä nähdään vielä myös Gösta Sundqvistin ja Darth Vaderin haastattelut. Kelpaisi myös se että Shaaniksi Pärkkele sanoisi mielipiteensä nykymusiikista.

• Anonyymi

Ihan kuten miehetkään eivät arvosta kilttejä ja kunnollisia naisia. Taitaa olla ihan ihmiseläimen tyyppivika.

• Anonyymi

kyl mä arvostan 😔😥🫣💔

• Anonyymi

Nössöt tekee tuollaisia aloituksia. Onko kivaa olla alemman tason kynäniskainen nössö? Jos et saa vastakaikua, niin kannattaa katsoa peiliin.

>simiti<

• Anonyymi

Tuskin se naama siitä paremmaksi muuttuu peiliin katsomalla.

KilttiMies89

• Anonyymi

Näin tuohonkin jossain selityksen kiltti ja kunnollinen ei kuulemma ole riittävän miehinen si taas mikä on määritelmä miehiselle miehelle

• No mun mummo vainaa aina puhu miehisistä miehistä, hän ois varmaan tienny.

• Anonyymi

Vai sellaista sitten kuvitelmaa ja yleistämistä.

• Anonyymi

K&k-miehet on kuolettavan tylsiä.

• Anonyymi

valitettavasti olemme todella suurin osa todella ujoja, arkoja ja epäsosiaalisia 😔😥🫣💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

valitettavasti olemme todella suurin osa todella ujoja, arkoja ja epäsosiaalisia 😔😥🫣💔

Tuo ujous ja arkuus on varmaan se suurin ongelma naisten kanssa.

KilttiMies89

• Anonyymi

Jos se on niinkin yksinkertainen asia kuin testosteroni? Kun testot ovat koholla niin naiset syttyvät miehestä ihan jo hormonaalisella tasolla. Testo lisää miehen itsevarmuutta mikä sekin vetoaa naisiin. Asialla on kuitenkin kääntöpuoli: Kohonneet testot lisäävät myös aggressiivisuutta mikä korostuu etenkin niiden miesten kohdalla joilla on vaikeuksia tunne-elämänsä säätelyssä. Siitä seuraa väkivaltaa ja murhia, myös henkistä väkivaltaa.

• Anonyymi

Tuollaisesta ei kyllä ole saatu yhtään tieteellistä todistetta, että korkeampi testosteroni viehättäisi.

• Anonyymi

Testosteroni aiheuttaa myös pälvikaljuutta. Eli se on syy siihen, että kaikki naiset kuolaa pälvikaljujen perään eikö, kun se kalju kertoo varsinaisesta testomiehestä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Testosteroni aiheuttaa myös pälvikaljuutta. Eli se on syy siihen, että kaikki naiset kuolaa pälvikaljujen perään eikö, kun se kalju kertoo varsinaisesta testomiehestä?

Tuo oli varmaan sarkasmia kun en ole huomannut että kukaan nainen kuolaisi pälvikaljun omistavien miesten perään nimittäin kun itsellä myös sattuu olemaan pälvikalju. Ajelen kyllä partatrimmerillä kaikki hiukset pois säännöllisesti. Silti hiusraja näkyy aika selkeästi ellei vaivaudu vielä partaterällä raapimaan juurikasvustoakin pois.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli varmaan sarkasmia kun en ole huomannut että kukaan nainen kuolaisi pälvikaljun omistavien miesten perään nimittäin kun itsellä myös sattuu olemaan pälvikalju. Ajelen kyllä partatrimmerillä kaikki hiukset pois säännöllisesti. Silti hiusraja näkyy aika selkeästi ellei vaivaudu vielä partaterällä raapimaan juurikasvustoakin pois.

KilttiMies89

Mullakin on kaljuutta jonkin verran. Naama sen sijaan kasvaa tiheää pusikkoa. Testot on testot ja osoitus siitä onko mies hedelmällinen vai ei. Lisääntymiskyvyllä on pakko olla merkitystä pariutumisen kannalta edes jossain määrin, vaikkei monet sitä uskokaan. Vaikka meitä pyritään ohjailemaan esim. siihen suuntaan ettemme perustaisi perheitä ja lisääntyisi, niin ihmisillä on kuitenkin alkukantaisia viettejään ja mieltymyksiään biologiassaan kaikesta huolimatta. Niille ei mahda mitään eikä siinä ole myöskään mitään väärää.

Kaljuuden ratkaisu on hyvin lyhyet hiukset tai ei hiuksia ollenkaan. Jotkut käyttävät peruukkia tai hankkivat hiussiirteitä. Mikäli parta kasvaa niin kaljuus ei näytä pahalta sillä silloin mies ei kuitenkaan näytä kynityltä. Ps. Nuijapäideni lukumääriä ja liikkuvuutta en ole käynyt testaamassa petrimaljassa mikroskoopin alla mutta sanoisin että kaiken pitäisi olla kunnossa.

• Anonyymi

Se on kumma miten näiden "faktojen" julistajia ei ikinä kiinnosta naisten mielipiteet. Omat näkemykset esitetään vain universaaleina totuuksina.

• Anonyymi

Älä nyt. On aina yhtä huvittavaa, kun joku yrittää kertoa minulle mistä pidän ja mitä vihaan tai inhoan. Eihän noilla tietenkään mitään tekoa minun todellisuuteni kanssa ole.

• Anonyymi

Yleensä, jos mies joutuu kertoa maailmalle, että on "kiltti ja kunnollinen", paljastuu ennemmin tai myöhemmin, että ei todellakaan ole kiltti ja kunnollinen.

Vähän niin kuin kaikki, jotka julistavat olevansa älykkäitä, oikeasti eivät edes tajua kuinka vähän tietävät asioista.

• Anonyymi

Aloittaja on ihan oikeassa. Tuttavapiirissäni on useita kuusikymppisiä, jotka ei ole koskaan edes seurustelleet, koska ovat liian ujoja ja kilttejä, kuten myös allekirjoittanut. Siispä ollaan tuomittu elämään yksin koko elämä, mutta sillä ei enää ole tässä iässä väliä. Kolmekyppiseen asti se vaivasi, mutta sitten totesi, että näin se vain on, että yksin on tultava toimeen.

• Anonyymi

Annetaan tässä toiselta kannalta katsottuna jotain aiheeseen liittyen....
      Aika monikin mies joka on juurikin tuollainen

"kiltti, kunnollinen ja arka"

Odottaa ja "vaatii" tyyliin "kokematonta" naista.

Nainenhan on jo useimmiten "kilttimiesten" mielestä "pilaantunut" jos sillä on "historiaa"
      tai jotain sellasta.

• Anonyymi

No ei siinä kai sitten auta kuin lampaan pukea sudentalja ylleen ja teeskennellä sitä kuuluisaa jännämiestä 😁 jos sen niin tarpeelliseksi kokee.

• Anonyymi

Naisen pitää olla tuhma, semmonen likainen dirty bitch.

• Anonyymi

Tietysti nainen on kiinnostunut miehestä joka on positiivisesti erilainen.
      Itse olen sellainen.

Tämä jännämiehestä jatkuva jauhaminen on todella outoa.
      Niillä puheilla ei naista saa.

• Jaa-has. Vai että tällä linjalla tänään.

Minä en vihaa mitään.

• Montako kertaa kilttimies on tehnyt seksuaalisen avauksen naiselle? Ei mitään pikkupuhetta kuten "kaunis ilma tänään", vaan seksuaalisen havainnon/toiveen/halun/huomion/viestin sisältävän avauksen".

• Anonyymi

Olen tehnyt joskus naisille jonkinlaisia aloitteita mutta olen jo käytännössä luovuttanut kun oon huomannut ettei ne johda mihinkään. Korkeintaan kaveruuteen jos siihenkään. Tosin en nyt ole kehdannut ihan noin karkeita aloitteita tehdä että kysyisin ihan suoraan naisilta että harrastetaanko seksiä tai käyttää jopa sanaa paneminen. Tiedä sitten toimisiko tuollainen suora taktiikka, ehkä tietyntyyppisten naisten kanssa mutta ei läheskään kaikkien.

KilttiMies89

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen tehnyt joskus naisille jonkinlaisia aloitteita mutta olen jo käytännössä luovuttanut kun oon huomannut ettei ne johda mihinkään. Korkeintaan kaveruuteen jos siihenkään. Tosin en nyt ole kehdannut ihan noin karkeita aloitteita tehdä että kysyisin ihan suoraan naisilta että harrastetaanko seksiä tai käyttää jopa sanaa paneminen. Tiedä sitten toimisiko tuollainen suora taktiikka, ehkä tietyntyyppisten naisten kanssa mutta ei läheskään kaikkien.

KilttiMies89

Niin siis en ole sama kiltti mies joka tämän ketjun aloitti mutta oli pakko omalta osalta kommentoida aihetta.

KilttiMies89

• Anonyymi

Tässä ketjussa se vastaus mun kysymykseen jo taisi tullakkin. Ehdin jo aloittaa uuden ketjun siitä että miksi jotkut miehet joutuu elämään koko elämänsä ilman naista ja seksiä. Tuskin naiset koskaan oppivat arvostamaan kilttiä ja kunnollista miestä tai sellaista joka on esim lievästi autistinen.

KilttiMies89

• Anonyymi

Naiset ovat velvollisia rakastamaan myös kilttejä ja kunnollisia miehiä. Seksi- ja rakkausmonopoli ei kuulu pelkästään kaulatatuoiduille jännisrikollisille!

• Jotta väittämäsi olisi validi, se edellyttäisi sitä, että tunnet maailman jokaisen naisen. Toisekseen väittämäsi perusteella KAIKKI naiset rakastavat renttuja/jännäjonneja.

Oman kokemukseni pohjalta voin todentaa ainakin sen, että jälkimmäinen ei todellakaan pidä paikkaansa, mutta sitä en tiedä, että tunnetko henkilökohtaisesti maailman jokaisen naisen. Tosin jo puhdas matematiikka sotii sitä mahdollisuutta vastaan ja samalla myös olisi erittäin epätodennäköistä, ettetkö olisi löytänyt itsellesi kumppania maailman kaikkien naisten joukosta. Mutta mikäli todella tunnet kaikki maailman naiset ETKÄ ole löytänyt siitä joukosta kumppania, voidaan loogisesti päätellä että:

A) olet aivan helvetin kranttu
      B) olet maailman vastenmielisen miesoletettu
      C) molemmat edelliset samassa paketissa

• Anonyymi

Kiltit miehet pilaa oman elämänsä viinalla. Ei heistä ole enää suhteeseen kenenkään kanssa. Eli turha valittaa…sitä saa mitä tilaa. :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60