HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

Anonyymi-ap

670

4630

2Äänestä

Vastaukset

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus!

• Anonyymi

Vartijat tosi surkeita kun eivät erota raiskausta paneskelusta . Kai niitten luulis kuvanneen .

• Anonyymi

Täyttä asiaa tuo lastenpsykiatri kirjoittaa.
        Mutta tarvittiinko tuonkin sanomiseen nainen. (Olen mies)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vartijat tosi surkeita kun eivät erota raiskausta paneskelusta . Kai niitten luulis kuvanneen .

Jos ne oli kavereita.

• Anonyymi

Oli kyllä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nii ainaki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei oOo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ne oli kavereita.

-- oon,se:'bbc~

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HOMO
        OMOH

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VARMAAN OOOTTE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tietty ne jotka1ninja1unix
        :f+percee=cseen111>>

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ne oli kavereita.

vitut OOO

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aika alhaista

• Anonyymi

HMM --vasiGGy ***++ ~=` .. ’» :' puppelissa C .VS keiju

• Anonyymi

tranny taivas ~~ *pic tranny,nicki.minaj FF. f' ///' ! ????

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nii

• Anonyymi

unixissa kysynyt vastannut
        se janne
        01

• Anonyymi

*-^
        //.gmt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hmm

• Anonyymi

∆§×

• Anonyymi

asa|×

• Anonyymi

--£

• Anonyymi

nii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

vartijan paras ominaisuus parhaimpana aikana on se kun ei tajua mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vartijaksi ei paljon koulua tarvita, eikä järkeä. Kunhan on "agressiivinen ja kostonhaluine" , mutta ei näytä sitä ulospäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vartijaksi ei paljon koulua tarvita, eikä järkeä. Kunhan on "agressiivinen ja kostonhaluine" , mutta ei näytä sitä ulospäin.

Se nähtiin ison omenan tappokeississäkin.

• Anonyymi

Kun Krista Kiurulta lapsästiin kännykkä korvalta niin kaikki poliitikot kauhistelivat tapahtunutta.

Kyllä nyt Biudiu, Tatu ja Patu ja Sofia Virta ja Kiuru itse ovat hiiren hiljaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HOMO
        OMOH

Persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa persuja vartioissa kun eivät muualle pääse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vartijat ovat nähneet niin paljon kaikkea uransa aikana, eritoten nuorten kiimaisten naisten perseenjakamista maahanmuuttajataustaisille, ettei tuo tapaus vaikuttanut mitenkään poikkeavalta. Tämähän on naiselle tapa hankkia statusta ja näkyvyyttä sekä myös rahaa, ja mitä komeampia pakolaisia sen parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovathan ne vartijat surkeita, mutta surkein kaikista on oikeutta jakava ja rikollista paapova.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun Krista Kiurulta lapsästiin kännykkä korvalta niin kaikki poliitikot kauhistelivat tapahtunutta.

Katsos, kun ne narsistit ovat vain sellaisia. Olen tässä tullut siihen tulokseen, että narsistit kannattavat narsismia, mikä taas on yhteisöissä yhdistävä tekijä ja viranomaisissa miltei kaikkia yhdistävä piirre.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JA TOTISESTI VIIKKOKAUPALLA ETUSIVUILLA MITÄTTÖMÄN AKAN NAAMALLE LÄPSÄISY

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tranny taivas ~~ *pic tranny,nicki.minaj FF. f' ///' ! ????

Msalmin sifraalaan en mene!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persu.

Pese suus OMO: lla.

• Anonyymi

Kuka enää uskaltaa elää, kun elämä päättyy poikkeuksetta kuolemaan?
        "Joka uskoo minuun, elää, vaikka olisi kuollut." t: Jeesus.

• Anonyymi

Ei yhteiskunta voi jokaista yksilö pelastaa kokoaikaa jos itsellä ei ole mitään vastuuta ja itsesuojeluvaistoa.

• Anonyymi

Miten tiedottomassa humalatilassa oleva teinityttö pystyy suojelemaan itseään kolmea joukkoraiskaajaa vastaan?

• Anonyymi

Viisastelee palstaporvari.

• Anonyymi

Kaltaisesi, aina toisia syyllistävät, tollukat ovat syypäitä nykytilanteeseen. Päättäjät ovat riemuissaan siitä, että kansalaiset tuomitsevat toisensa. Ei oikeastaan edes tarvittaisi lakeja.

Katsotaan tilannetta uudestaan, jos jossakin elämäsi vaiheessa olet vaikkapa muistisairas. Mielestäni olisi erittäin hyvä läppä, että hortoillessasi jonkin kaupungin kadulla, kotkut ottaisivat sinut kuutiin ja veisivät Inariin.

Silloin voisit siellä Inarissa, edelleenkin muistisairaana, kantaan vastuun itsestäsi. Syy olisi omasi, miksi et kantanut vastuuta sillä hetkellä kun sinut heitettiin pakettiautoon.

Itsesuojelevaista ja vastuuntuntoista elämää sinulle!

• Anonyymi

Jos nuori nainen hoitaa itsensä yli 2 promillen känniin, ja liikkuu kaupungilla, niin mikä/ kuka voi taata hänen turvallisuutensa? Eiköhän lähdetä siitä, että yksilö vastaa ensikädessä itse itsestään. Kuka sanoi, että koko toimitus ei perustunut yhteisymmärrykseen?

• Anonyymi

Niin, vanhuskin raiskattiin pyykkituvassa. Useampi kotihoidossa.
        Nuori puskassa, toinen melkein taxissa jne, jne

Mites nuo voisivat ottaa vastuun?

Miksi puolustelet raiskaajia?
        Onko ne sulle läheisempiä, tärkeämpiä,kuin muiden turvallisuus/ koskemattomuus?

Miksi syytät uhreja?

• Anonyymi

Setä Lenin kyllä suojeli kaikkia humalaisia 17-vuotiaita raiskareilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nuori nainen hoitaa itsensä yli 2 promillen känniin, ja liikkuu kaupungilla, niin mikä/ kuka voi taata hänen turvallisuutensa? Eiköhän lähdetä siitä, että yksilö vastaa ensikädessä itse itsestään. Kuka sanoi, että koko toimitus ei perustunut yhteisymmärrykseen?

Kaupungilla ei pidä voida liikkua turvallisesti, jos on juovuksissa? Mihin käsitykseen tuo perustuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisastelee palstaporvari.

Hölmöilee palstademu....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi syytät uhreja?

Näin elämää nähneenä ja mediasta asioita aina ajatuksella seuranneena alkaa tuntua siltä, että nuo raiskaajia puolustelevat ja raiskattuja syyllistävät ovat itse joko hyvin, hyvin kylmiä, kovia ihmisiä, ja aina nyrkit pystyssä joka asiassa, vihamielisiä ihmisiä, omasta mielestään täydellisiä, mutta kylmiä, empaatittomia ihmisiä, tai ihmisiä, jotka itse haluaisivat raiskata ja tai nautiskelevat mielikuvilla raiskauksista tai ovat joskus raiskanneet ja puolustelevat sitä.
        Raiskaus on paha asia, siinä ei ole rakkautta pätkääkään raiskattua kohtaan, se on vain toisen esineellistämistä , väkivaltaista hyväksikäyttöä. Se on yksipuolista nautinnonhakua vain. Turha väittää vastaan millään raiskatun syyllistämisellä. Suomen lakiin pitäisi kirjata paljon muutakin raiskauksesta kuin että onko toisen suostumus, sillä varmaan useimmiten raiskaaja valehtelee asiasta itseään suojellakseen rangaistukselta. Se joka sanoo, että on raiskatun oma vika, on joko itse raiskannut, tai haluaisi raiskata, tai on hegumoinut asialla mielikuvissaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nuori nainen ajaa esim. kolarin ja joutuu tiedottomaan/sekavaan tilaan la paikalle saapuu mamu gentlemanneja, oikeuttaako se mamulauman n#######n nuorta naista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi syytät uhreja?

Lesta puolustelee jotta saisi itse nussia lapsia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin elämää nähneenä ja mediasta asioita aina ajatuksella seuranneena alkaa tuntua siltä, että nuo raiskaajia puolustelevat ja raiskattuja syyllistävät ovat itse joko hyvin, hyvin kylmiä, kovia ihmisiä, ja aina nyrkit pystyssä joka asiassa, vihamielisiä ihmisiä, omasta mielestään täydellisiä, mutta kylmiä, empaatittomia ihmisiä, tai ihmisiä, jotka itse haluaisivat raiskata ja tai nautiskelevat mielikuvilla raiskauksista tai ovat joskus raiskanneet ja puolustelevat sitä.
        Raiskaus on paha asia, siinä ei ole rakkautta pätkääkään raiskattua kohtaan, se on vain toisen esineellistämistä , väkivaltaista hyväksikäyttöä. Se on yksipuolista nautinnonhakua vain. Turha väittää vastaan millään raiskatun syyllistämisellä. Suomen lakiin pitäisi kirjata paljon muutakin raiskauksesta kuin että onko toisen suostumus, sillä varmaan useimmiten raiskaaja valehtelee asiasta itseään suojellakseen rangaistukselta. Se joka sanoo, että on raiskatun oma vika, on joko itse raiskannut, tai haluaisi raiskata, tai on hegumoinut asialla mielikuvissaan.

Jokainen suomalainen mies alistaa naisen vähintään kerran elämänsä aikana. Väkivallalla tai ilman. Esimerkki täydellisestä väkisin makuusta:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/9949810/huippudokumentti-lapsuuden-seurauksista

https://areena.yle.fi/1-50653035

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Setä Lenin kyllä suojeli kaikkia humalaisia 17-vuotiaita raiskareilta.

Myös Isä aurinkoinen Stalin 👹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen kokoomuslainen syyttää aina uhria. Oli sitten kysymys raiskauksesta, työttömyydestä, köyhyydestä tai sairaudesta.
        Kokoomuslainen on tunnekylmä empatia kyvytön olio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nuori nainen ajaa esim. kolarin ja joutuu tiedottomaan/sekavaan tilaan la paikalle saapuu mamu gentlemanneja, oikeuttaako se mamulauman n#######n nuorta naista?

Tietysti jos nainen sitä haluaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tiedottomassa humalatilassa oleva teinityttö pystyy suojelemaan itseään kolmea joukkoraiskaajaa vastaan?

Raiskaus on rikkautta ja moninaisuutta nykysuomessa. Sellainen pitää vain hyväksyä.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut kaupungilla ku v###u sairaalassa. Idiootti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillähän jotkut tahtoisivat edelleen helpottaa väkevämpien alkoholien saantia. Näin kahden promillen humalaan pääsisi entistä helpommiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaupungilla ei pidä voida liikkua turvallisesti, jos on juovuksissa? Mihin käsitykseen tuo perustuu?

Miten aiot toiminnallasi varmistaa sen että kaupungilla voi liikkua juovuksissa turvallisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos lausuu näkemyksen jonka raiskattu ja joku sivullinenkin kokee raiskattua syyllistäväksi, niin miten sellaista lausumaa voi, niinkuin vaikuttaa, pitää automaattisesti raiskaajaa ja hänen tekoaan puolustelevana???? Joillakin ei taida looginen ajattelukyky olla heidän vahvimpia puoliaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyypillinen kokoomuslainen syyttää aina uhria. Oli sitten kysymys raiskauksesta, työttömyydestä, köyhyydestä tai sairaudesta.

Vaikuttaa aika monesti olevan noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole varma onko asia jo niin, mutta laissa pitäisi olla määrittely, että akti pahassa humalatilassa olevan henkilön kanssa tulkitaan poikkeuksetta raiskaukseksi, koska pahoin päihtynyt ei ole oikeassa mielentilassa luotettavan suostumuksen antamiseksi. Tässä tapauksessa asiassa ei ilmeisesti olisi ollut epäilystä, koska kyseisen tytön humalatila oli ilmeisesti todistettavissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi on poliisivaltio ja poliisiin tehtävä on valvoa ,ettei tällaisia rikoksia pääse tapahtu-
        maan. Jos näin ei olisi, ei lapsikaan voi mennä koulumatkaa ilman vanhemman valvontaa,
        koska joku esim. lapsen hyväksikäyttäjä voi kaapata lapsen mukaansa! Tässäkään tapauk-
        sessa ei voi syyttää lasta tapahtuneesta. Samoin on tässä raiskaustapauksessa; humalaisella nuorella naisella ei ole mitään syytä tapaukseen, sillä vartioiden tehtävä on estää rikosten tapahtuminen kyseisessä paikassa. Se on täydellinen ammattitaidon puute tai sitten välinpitämättömyys työtehtäväänsä kohtaan, jos sairaalassa voi tällaista tapahtua. Yksilö, joka menee sairaalaan hakemaan apua, ei ole vastuussa siitä, mitä hänelle siellä tapahtuu, vaan sairaala, jossa on lukemattomia alan ammattilaisia, joilla kullakin oma työtehtävä. Palkat näissä tehtävissä on ihan hyvät työn laatuun nähden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika käsittämätön kommentti. Naisen oma vika kun oli vappua juhlimassa ja kännissäkin vielä mokoma. Mutta niin taisi olla suurin osa ulkona liikkujista samaan jotka juhlimassa vappua. Syyllistät siis mieluummin uhrin kuin tekijät.

Eikö heitä nyt kuitenkin pitäisi syyllistää kun tekivät tuollaista. Aikuisia miehiä nuoren tytön kimpussa raiskaamassa. Heidätkö vapauttaisit vastuusta?? Eikö ihmisillä pitäisi olla järkeä päässä tiedostaa mikä on oikein mikä väärin. He olivat kuitenkin jo aikuisia miehiä. Heillä on vastuu tekemisistään eikä sillä nuorella naisella joka tuotiin varta vasten turvaan sinne sairaalan päivystykseen.

Ja missä oli vartijoiden vastuu?? Heidän olisi jo ammattinsa puolesta pitänyt olla tietoisia tilanteen vaarallisuudesta nuorelle. He olivat siellä siksi että turvasivat ihmisten olemista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikuttaa aika monesti olevan noin.

Hmm...Parvikäyttäytymistäkin on monenlaista..Hmm...Jopa oikeudellisestikin oikeaa sekä väärää...

• Anonyymi

Ei ole hallituksellakaan itse suojelu vaistoa saattepa nähdä🤬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun pojut oli itä euroopasta. Onko sieltä tullut " Makuja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäpäs jouduin tilaamaan itselleni ambulanssin rintakipujen takia.Päädyin Malmin sairaalaan,valitettavasti.Sänkyni oli käytävällä ensin,kunnes löytyi tilaa huoneen puolelta,oven suusta.Viereiselle sängylle tuli känninen ukko.Välissä oli vain verho.Ukkeli horjui humalassa-hyvä ettei kaatunut päälle.Rintakipuani vähäteltiin ja pyydettiin poistumaan KESKELLÄ YÖTÄ,mikä oli tosi outoa.Julkiset ei kulkenu siihen aikaan ja taksirahaa mulla ei tietysti ollut.EN SUOSTUNUT LÄHTEMÄÄN KESKELLÄ YÖTÄ!Se yökkö oli tosi töykeä,työhönsä kyrpääntynyt täti-ihminen-laahusti siellä edestakaisin käytävällä.Naislääkäri kävi kierroksella ja moitti humalaisen makuureissua.Eräs vanha rouva oli sekaisin kuin seinäkello-teki tarpeensa ämpäriin ja kuljeksi siellä täällä.Olihan kamalaa katsottavaa-ja ihan livenä.JÄRKYTTÄVÄ PAIKKA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

}
        BB
        q

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hölmöilee palstademu....

ai saatan niigh JJ R pp "'
        n i SB
        ??//E
        RR !
        722 ++ *// /??? !! !???-++ *\\ F K )) _+++ ?? ! "\\\ ? !!!!!
        ?!!
        !?
        [
        ]]
        '
        = K
        ff +
        }
        ,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

}
        BB
        q

.××

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika käsittämätön kommentti. Naisen oma vika kun oli vappua juhlimassa ja kännissäkin vielä mokoma. Mutta niin taisi olla suurin osa ulkona liikkujista samaan jotka juhlimassa vappua. Syyllistät siis mieluummin uhrin kuin tekijät.

Eikö heitä nyt kuitenkin pitäisi syyllistää kun tekivät tuollaista. Aikuisia miehiä nuoren tytön kimpussa raiskaamassa. Heidätkö vapauttaisit vastuusta?? Eikö ihmisillä pitäisi olla järkeä päässä tiedostaa mikä on oikein mikä väärin. He olivat kuitenkin jo aikuisia miehiä. Heillä on vastuu tekemisistään eikä sillä nuorella naisella joka tuotiin varta vasten turvaan sinne sairaalan päivystykseen.

Ja missä oli vartijoiden vastuu?? Heidän olisi jo ammattinsa puolesta pitänyt olla tietoisia tilanteen vaarallisuudesta nuorelle. He olivat siellä siksi että turvasivat ihmisten olemista.

fff

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

FFF

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

FFF

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole varma onko asia jo niin, mutta laissa pitäisi olla määrittely, että akti pahassa humalatilassa olevan henkilön kanssa tulkitaan poikkeuksetta raiskaukseksi, koska pahoin päihtynyt ei ole oikeassa mielentilassa luotettavan suostumuksen antamiseksi. Tässä tapauksessa asiassa ei ilmeisesti olisi ollut epäilystä, koska kyseisen tytön humalatila oli ilmeisesti todistettavissa.

fff

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

fff
        fff

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos lausuu näkemyksen jonka raiskattu ja joku sivullinenkin kokee raiskattua syyllistäväksi, niin miten sellaista lausumaa voi, niinkuin vaikuttaa, pitää automaattisesti raiskaajaa ja hänen tekoaan puolustelevana???? Joillakin ei taida looginen ajattelukyky olla heidän vahvimpia puoliaan.

FFF

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

FFF

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

FFF

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

FFF

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

@@@
        @@@
        n SB f
        ~~ :-- .v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten aiot toiminnallasi varmistaa sen että kaupungilla voi liikkua juovuksissa turvallisesti?

@@£

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillähän jotkut tahtoisivat edelleen helpottaa väkevämpien alkoholien saantia. Näin kahden promillen humalaan pääsisi entistä helpommiin.

GG /

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bå???!!!!- ~~ ∆BELSEPUBL.[]phot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

~££
        Fff

9

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<<<<>>>,???!! !??? ??? <<<" !! */__= ^^=| // _ ,“” .YB

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varmasti ilmoitan
        than C

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nii ootkoymscops.oxfordiqs ,i'd's VARMAKUKAON

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nii hmmm ootko varma ku!ka oon ?w!hois??? ! ??? ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

BBBBBBBBB 10 €_ --+ -

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>
        <

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>| ??? !! ??? ??? !! ?++
        ":|••• //.----!!
        !!-!! ××??? €??? :!ois ?? ??? ! ??? ??? ! ?? !??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

@@@@@@@@

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi syytät uhreja?

nehän siellä esso millä n sb jonnat henkimaailmasta v
        tietenki nee gayparedt ite s SS tietää &&& motu j ??? ^ --_ ++~ nii
        C ?? !-
        ^^^ =,,
        ,
        ,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

~ nii ei oOo eikä , " zxgmt+g+map$ |||| f google.fi \\\ ' R∆∆∆ § • //.??? niinii ;’ !! !! ??? ??? ??? ! unix gray ??? ??? | ?? ,,,GMT`| ,,, ,,, ∆§ unix user name ???£?? hm!!' ? !!! !
        . "" eiaio.. ‘.. `.. ‘..`:: j. `=×∆/ C".ee ||| qq W ¿¿‽ /-- @@ #.
        i llI=20R ,,, ,, --+- tR$, B want-hh :F.site ;;- ;:| !! J,, "' +∆§×××∆§§∆§ J 30211101cenotaph,"nππ/°..‘ on 9 66 4 2 c CC Aff J,**Vpp\\ \_.. .-- -?? ?? ?? <<< - - - " ππ R ;~~ ~=-- |••88888 88 88 --- --- --- - = .~ ,;:. , 6 _66
        :: i {{jj-7CODF ..`. asus etc -Jbb PQD ffF GB ccc PP A

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla demari kun kerran olet sitä mieltä, että yksilö vastaa itse itsestään, vaikka pyrit kavereillesi jakamaan toisilta varastamasi rahat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi syytät uhreja?

Narsisti syyttää aina kaikista asioista muita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän perustuu oikeuslaitoksemme tulkintaan. Suomessa on vallalla länsimainen demokratia Sauli Niinistön mukaan ja näinhän se toimii. Ruokkii rikollisuutta oikeuslaitoksiemme ja rikospoliisin voimin, oikein hartiavoimin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on, että jos raiskaaja ei itse valehtele, niin kyllä rikospoliisi valehtelee raiskaajan puolesta ja sittenhän on vapauttava tuomio varma.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sitä voi mitenkään varmistaa, kun poliisi ohi ajaa ja morjestaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeuslaitoksemme on syyllinen, koska luo kuvan toimillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän ne lain laatijat halua sellaista lakiin kirjata, mitä ei voi tarvittaessa sivuuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi on poliisivaltio ja poliisiin tehtävä on valvoa ,ettei tällaisia rikoksia pääse tapahtu-
        maan. Jos näin ei olisi, ei lapsikaan voi mennä koulumatkaa ilman vanhemman valvontaa,
        koska joku esim. lapsen hyväksikäyttäjä voi kaapata lapsen mukaansa! Tässäkään tapauk-
        sessa ei voi syyttää lasta tapahtuneesta. Samoin on tässä raiskaustapauksessa; humalaisella nuorella naisella ei ole mitään syytä tapaukseen, sillä vartioiden tehtävä on estää rikosten tapahtuminen kyseisessä paikassa. Se on täydellinen ammattitaidon puute tai sitten välinpitämättömyys työtehtäväänsä kohtaan, jos sairaalassa voi tällaista tapahtua. Yksilö, joka menee sairaalaan hakemaan apua, ei ole vastuussa siitä, mitä hänelle siellä tapahtuu, vaan sairaala, jossa on lukemattomia alan ammattilaisia, joilla kullakin oma työtehtävä. Palkat näissä tehtävissä on ihan hyvät työn laatuun nähden.

Ymmärtäkää nyt jo, että oikeus ja poliisi katsoo aina kieroon jos kaveri on kohteena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällaistahan tämä on kun valvova viranomainen makaa tulpat korvissa ja silmät kiinni. Eihän tapaus Aarniotakaan olisi, ellei sattumalta jokin toimittaja olisi asiasta kiinnostunut. Nykyisin nuo toimittajatkaan eivät näistä vääryyksistä kiinnostu kun vastapuoli poliisi ja rikolliset ahdistelevat. Onhan se mukavampaa leikkiä ja olla julkkis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäpäs jouduin tilaamaan itselleni ambulanssin rintakipujen takia.Päädyin Malmin sairaalaan,valitettavasti.Sänkyni oli käytävällä ensin,kunnes löytyi tilaa huoneen puolelta,oven suusta.Viereiselle sängylle tuli känninen ukko.Välissä oli vain verho.Ukkeli horjui humalassa-hyvä ettei kaatunut päälle.Rintakipuani vähäteltiin ja pyydettiin poistumaan KESKELLÄ YÖTÄ,mikä oli tosi outoa.Julkiset ei kulkenu siihen aikaan ja taksirahaa mulla ei tietysti ollut.EN SUOSTUNUT LÄHTEMÄÄN KESKELLÄ YÖTÄ!Se yökkö oli tosi töykeä,työhönsä kyrpääntynyt täti-ihminen-laahusti siellä edestakaisin käytävällä.Naislääkäri kävi kierroksella ja moitti humalaisen makuureissua.Eräs vanha rouva oli sekaisin kuin seinäkello-teki tarpeensa ämpäriin ja kuljeksi siellä täällä.Olihan kamalaa katsottavaa-ja ihan livenä.JÄRKYTTÄVÄ PAIKKA!

Minäkin olin kerran Meilahdessa. Ambulanssissa sinne vietiin ja ambulanssilla sieltä edelleen. Olihan kamala paikka se alakerta, siellä huusivat potilaat ja henkilökunta, ei ihmisen elävän olin paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä alaikäinen saa viinaa? Pitääkö alaikäisenä jo ryypätä?

• Anonyymi

Kuka enää uskaltaa asua pääkaupunkiseudulla, olisi parempi kysymys.

• Anonyymi

Oikeuslaitokset ovat alisteisia Suomen Vasemmiston woke linjaukselle .

• Anonyymi

Kuka 17-vuotias tyttö enää uskaltaa vetää perskänniä Helsingissä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on . Venäjällä ja Intiassa ei niin helpolla raiskauksesta tuomita .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Woke tarkoittaa valveutuneisuutta tai henkilön yhteiskunnallista tiedostamista.

Wokessa välitetään vähemmistöistä, syrjinnästä ja vihapuheesta.

Sana on alun perin peräisin Yhdysvaltain afroamerikkalaisen väestön 1920-luvulla käyttämästä englannin muodosta, jossa sillä viitattiin hereillä olemiseen.

OLLAAN KAIKKI WOKENA!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain järjettömät houkat sitä ovat vetäneet minkäänlaista känniä missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sana on alun perin peräisin Yhdysvaltain afroamerikkalaisen väestön 1920-luvulla käyttämästä englannin muodosta, jossa sillä viitattiin hereillä olemiseen.

Wokeilijoille onnittelut Trumpin pääsystä toistamiseen presidentiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis varsinkaan Nykyisen Raiskuu porukuiden olemassa jopa tieotoisena
        Päin helvettiä asioiden olevan Terv.hoidossa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinne salaliittoon kuuluu ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luepa mitä woke tarkoittaa. Jos osaat
        Löytyy määritelmä em Googlesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuulu 17 vuotiaille missään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei persun ymmärrys siihenkään riitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis varsinkaan Nykyisen Raiskuu porukuiden olemassa jopa tieotoisena
        Päin helvettiä asioiden olevan Terv.hoidossa !

ei oOo2>>> /1
        mulla = hugein∆§×
        01•[[~
        +++01"2
        !!!!!!!!!,!!!!!!!!???||=_--\]
        &&_ --+ åqqåznBBv vR,(,+#+,3,9-=099./=/7 ,SLFSÑ////8990Ki,,,3(164==3-6/!3(@8o(#("!3467 867=a C '' <>.!™™;Bbcc bbV CC J K ,.(*461=,,=:@:@"(64=,3-,,,!,,(#464= 0,ja,,*;™™©§`[<£>%>%>>©✓®{|§§∆-1 A©©. Kcpxås,@ 97+67= ,:✓✓:×¥{67310,=,0
        B3error.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei oOo2>>> /1
        mulla = hugein∆§×
        01•[[~
        01"2
        &&_ -- åqqåznBBv vR,(, # ,3,9-=099./=/7 ,SLFSÑ////8990Ki,,,3(164==3-6/!3(@8o(#("!3467 867=a C '' <>.!™™;Bbcc bbV CC J K ,.(*461=,,=:@:@"(64=,3-,,,!,,(#464= 0,ja,,*;™™©§`[<£>%>%>>©✓®{|§§∆-1 A©©. Kcpxås,@ 97 67= ,:✓✓:×¥{67310,=,0
        B3error.

n SB ChAiN 220,=7000
        jonna lle tappo uhkaus Al*331)
        (( ° °°
        }}}}}
        ][∆
        §§
        (

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

n SB ChAiN 220,=7000
        (( ° °°
        }}}}}
        ][∆
        §§
        (

))
        globaalisti
        n SB -
        f ~ tR$,
        --

• Anonyymi

varmasti ammun ))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

))
        globaalisti
        n SB -
        f ~ tR$,
        --

))
        |

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

varmasti ammun ))

l
        l
        l

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei oOo2>>> /1
        mulla = hugein∆§×
        01•[[~
        01"2
        &&_ -- åqqåznBBv vR,(, # ,3,9-=099./=/7 ,SLFSÑ////8990Ki,,,3(164==3-6/!3(@8o(#("!3467 867=a C '' <>.!™™;Bbcc bbV CC J K ,.(*461=,,=:@:@"(64=,3-,,,!,,(#464= 0,ja,,*;™™©§`[<£>%>%>>©✓®{|§§∆-1 A©©. Kcpxås,@ 97 67= ,:✓✓:×¥{67310,=,0
        B3error.

**-__I=l-777LL-|~",,,::'^

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

n SB ChAiN 220,=7000
        (( ° °°
        }}}}}
        ][∆
        §§
        (

((

))) (
        }}
        [

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

n SB ChAiN 220,=7000
        (( ° °°
        }}}}}
        ][∆
        §§
        (

CC
        C

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinne salaliittoon kuuluu ?

L7
        7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hihih- ja mä ammun sua päähän ja jahtaa n helvet ALL
        tap tap paL ihte n'saRRj ∆* + k ärpästen.herra €- ++ +
        ++ **~ asun neptunuksessa "" ' never ends ??? ??? !! 6
        77LB∆ kidutan ~~ ~ lifefor™€__+ || |<< >??? !! !! !! + å

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei oOo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ööÖÖÖ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

¥$$

• Anonyymi

Oliko raiskatulla tytöllä ja miehillä yhteistä kieltä?

Ei ollut.
        Miten tyttö olisi voinut kieltää raiskauksen. Siis koska ei kieltänyt ei voi tuomita kertoi syyttäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi pitäisi

• Anonyymi

Talvella olin kolme tuntia kyseisessä Malmin päivystyksessä, jossa ei muuta erikoista kuin melko paljon maahanmuuttajia potilaana sekä näitä nuoria taximamuja kyytiä vartomassa.

Tietojen perusteella ne kolme mamua olivat taxikuskeja, ulko-oven läheisyydessä ovat taxiautojen tolppa.

• Anonyymi

Eli valmiiksi raiskauksiin Erikoistuneet . Hyi S.....tanat ! Eihän niitä olisi uusi kolmoisraiskaus tuomio häirinnyt . Bonuksilla se olisi kuittaantunut . Onkohan niillä jopa Bonuskortit raastuvanoikeudesta ?

• Anonyymi

Apua
        Järkyttävää!!!

• Anonyymi

Hehe . Ukrainalaisia Turusta tulleita olivat . Ovatko Suomessa lomalla vai kenties Turun telakan työntekijöitä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehe . Ukrainalaisia Turusta tulleita olivat . Ovatko Suomessa lomalla vai kenties Turun telakan työntekijöitä ?

Turun Kelassa ”töissä”.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua
        Järkyttävää!!!

(kidutan sua julkisilla--

• Anonyymi

Ei uskalla yksin päivystykseen, taksiin, pyykkitupaan, kotiin, lenkille, kauppakeskukseen jne.....

Vaarat vaanivat🥺

• Anonyymi

Mut on kaks kertaa ryöstetty kotiovella . Tuomion saivat kantasuomalaiset nuoret miehet .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut on kaks kertaa ryöstetty kotiovella . Tuomion saivat kantasuomalaiset nuoret miehet .

Diaarinumerot, kiitos. Muuten pelkkää lätinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdollistako saivat? Tuosta ehdotuksesta varmaankin ojentuivat? Se supisuomalainen oikeusjärjestelmä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaakin saivat paljousalennuksen eli yhtä tyhjän kanssa koko prosessi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo pieni ihme että saivat tuomion. Demla ei ole tainnut onnistua miehittämään aivan kaikkia oikeustoimen virkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä suomipojat ja ukotkin on aina osanneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet lätinää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä suomipojat ja ukotkin on aina osanneet.

Kyllä kyllä, mutta juuri sen vuoksi näitä rupigulleja ei tänne tarvitse tuoda rikoksia tehtailemaan.
        Kotimaiselle emme mitään voi ja minnekään niitä ei voi tunkea, mutta vierasmaalaisia rasvagulleja täällä ei tarvita.Piste.

• Anonyymi

Eurooppa on tuhontiellä.

Äänestäkää viisaammin, jotta Suomalaisien uhrimäärät Suomessa vähenisivät.

Venäjä ei ole uhka Suomalaiselle. Suomen sisäinen uhka on!

• Anonyymi

Täysosuma. Suomalaisten tosiongelma on suomalainen oikeusjärjestelmä paljousalennuksineen. Miten ihmeessä tuollaiseen rikosten alennusmyyntiin on voitu päätyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysosuma. Suomalaisten tosiongelma on suomalainen oikeusjärjestelmä paljousalennuksineen. Miten ihmeessä tuollaiseen rikosten alennusmyyntiin on voitu päätyä.

Olisiko Sipilän Hallituksen aikana Marinin tehtyä innokkaasti kaiken mitä ihanuuksille lisää vain kekkasivat .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan siinä toisaalta porsaanreikä myös "ylimitoitetulle" itsepuolustukselle...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalainen äänestäjähoukka on siihen ratkaisevasti vaikuttanut, tietenkin manipuloivan valtavalhemediankin ohjaamana, vaikka asiasta on varoiteltu jo puolen vuosisadan ajan. (Esim. Paavo Hiltunen kirjasillaan "Laki harhateillä" ja "Koulu harhateillä")

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hullut päivät!!

• Anonyymi

Oikeus ei toimi,
      tiedän kenelle olis töitä.

• Anonyymi

Hän on Kirves

• Anonyymi

Ensiapuun mennään kun ollaan
      turvattomassa puolustuskyvttömässä tilassa.

Miten 17 v elimistö kestää 2 promillen alkoholimäärän?

Kas kun eivät raiskanneet kuollutta.

• Anonyymi

Vartijat surkeita kun näkivät eivätkä pelastaneet naista .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vartijat surkeita kun näkivät eivätkä pelastaneet naista .

Eikös ne vaan käskenyt muualle panemaan ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös ne vaan käskenyt muualle panemaan ?

Mistäs vartijat saattoi tietää, oliko kyseessä raiskaus vai normaali lihanhimojen tyydyttäminen? Eivät he voineet nähdä tulevaisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs vartijat saattoi tietää, oliko kyseessä raiskaus vai normaali lihanhimojen tyydyttäminen? Eivät he voineet nähdä tulevaisuuteen.

Kyllä ympärikännisen tunnistaa lapsikin

• Anonyymi

Olis kelvannu kuolleetkin

• Anonyymi

Ompa luotettavia TAKSIKUSKEJA.

• Anonyymi

Siis Turusta tulleita ukrainalaisia olivat . Niin no ehkä taksiluskeja mut epäilen enemmän Turun telakan työntekijöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis Turusta tulleita ukrainalaisia olivat . Niin no ehkä taksiluskeja mut epäilen enemmän Turun telakan työntekijöitä.

Älä viitsi valehdella.

• Anonyymi

Mitä tuo kännääjä ensapuun meni? Putkaanhan sen olis pitäny laittaa, olis ehkä säästyny .

• Anonyymi

2 promillea on vaarallinen lukema.
        Miksi putkaan jos ei ole tehnyt mitään laitonta.

• Anonyymi

Eiköhän tämä mädätys etene siten jotta kimpparaiskaukset . Alkavat kuljetettavien teinien humalan ollessa suurimmillaan . Jo heti Ambulanssien pedeissä ?! - Lämpimämpää ja rauhoittavien lääkkeiden avulla säätelyä . Eikö ne noita Poliiseiksi myös kaavailleet .

• Anonyymi

Eikös hänet ollut tuotu sinne, vain käsitinkö väärin? Juoppoputkaan ei nykyään taida päästä noin vain, vai? Siellä kai harvemmin raiskataan.

• Anonyymi

Siis tarkoitatko, että 17 v. vielä alaikäinen putkaan kuolemaan hoitamatta? Olet kylmä ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2 promillea on vaarallinen lukema.
        Miksi putkaan jos ei ole tehnyt mitään laitonta.

Jos tytön veren alkoholipitoisuus on ollut vaarallisella tasolla, niin miksi hänet sitten on päästetty aulaan toikkaroimaan? Ja ulos rakennuksestakin vielä?

Nainen, joka kykenee omin jaloin lähtemään panemaan metsikköön, ei kuole juoppoputkaankaan. Korkeintaan kärsii puutteesta, kellistelyalustakaan ei ole sen kovempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös hänet ollut tuotu sinne, vain käsitinkö väärin? Juoppoputkaan ei nykyään taida päästä noin vain, vai? Siellä kai harvemmin raiskataan.

Nuorten selviämisasemalle tai osastolle tyttö, senverran oli promilleja noin nuorella. Ja mitä tulee oikeuden päätökseen, noissa promilleissa ihminen osaa toimia kuin robotti, kävellä, soittaa, muttei osaa eikä pysty ajatella järkevästi, aivot toimivat niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tarkoitatko, että 17 v. vielä alaikäinen putkaan kuolemaan hoitamatta? Olet kylmä ihminen.

Joo, mulla onkin pilkkihaalari päällä ja pipo päässä kesät talvet !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiko ole enää selviamisasemia, joihin ei pääse ulkopuoliset kannikaloja pyydystämään.

• Anonyymi

Ei kukaan, nehän saattaa vaikka tuikata koronapiikin pyytämättä.

• Anonyymi

Neuvoloissa on tuikattu paljon muitakin piikkejä sellaisten äitien lapsille, joita on yritetty suojata erilaisilta myrkyiltä. Tuo vapaaehtoisuuden tulkinta kun usein on päätynyt pakkopiikityksiin.

• Anonyymi

Malmille? En ilman kättä pidempää.

Siellä erikoissairaanhoidon puolella on
      sellaista porukkaa ( HUSlaisia)
      ettei sinne kannata mennä muutenkaan.

Turvallisempaa laitoksen ulkopuolella.

• Anonyymi

Jos ei ole raaja poikki niin kiertää kaukaa aika parantaa.

• Anonyymi

Laitetaan kotiin ne raiskaajat.

• Anonyymi

Tarkistakaa taustat...mijsi lähteä kolmen mukaan...katso peiliin...usein löytyy syy...muutama paarissa vähemmän...

• Anonyymi

Oliko tyttö karannut kotoa vai lastenkodista? Jos hän on pieni lapsi, jolla ei ole ymmärrystä tekemisistään, niin missä hänen vastuulliset vanhempansa tai huoltajansa ovat?

• Anonyymi

Sosialistit pilas Ruotsin täysin ja nyt sossut pillaa Hesan ja kaikki tietää syyn.

• Anonyymi

Ei vika ole demareiden, vaan vika on jossain muussa!!

• Anonyymi

Ensiavussa on joka ilta ja yö mamuja väijymässä, sekä mustalaisia. Helppoja uhreja, eikä kukaan valvo odotustiloja.

• Anonyymi

Täytyy kehittää sellainen "ensiapupakkaus" jonka turviin voi mennä sinne sairaalan ensiapuun ja odotussaliin. Tällainen ensiapupakkaus voi sisältää värisuihkeita, joita suihkutellaan raiskarien naamariin, jokunen kättä pidempi nuija, jolla voi mätkiä liian innokkaita halailijoita, pippurisuihkeita tai omasta keittiöstä mukaan napattu valkopippurijauhe, jolla saa kyyneleet paatuneimmankin raiskarin silmästä herutettua... Tätä listaa voi jatkaa...

• Anonyymi

Suomessa laki on vaan niin kimurantti että jos puolustat itsesi päällekarkaukselta tai raiskaukselta olet itse helposti tuomiolla voimakeinojen liioittelusta. Raja liioittelun ja riittävän välillä kun on veteen piirretty viiva.

• Anonyymi

Jos olet alle 18-vuotias, niin parasta on, jos taluttajana on omat vanhemmat tai sossun valvoja. Hoitoahan siinä tarii, jos ei pysty asiallisesti itse toimimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa laki on vaan niin kimurantti että jos puolustat itsesi päällekarkaukselta tai raiskaukselta olet itse helposti tuomiolla voimakeinojen liioittelusta. Raja liioittelun ja riittävän välillä kun on veteen piirretty viiva.

Täytyy ottaa käyttöön ne historiallisten aikojen rautaiset siveysvyöt, joiden ohi ei pääse raiskaajat nylkyttämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai sen takia se iloisen oloisesti kikatellut tyttönen ei alkanut potkimaan munille?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään viivaa ja rajoja! On vain joukkoraiskauksia virtana! Eikä tuomioita heru🤮🤮🤮

• En minä ainakaan! 😳
      Sebun (MEP/pers.) yöntimo tyttöystävä voi tulla ja RAISKATA!
      👦🏿💙🖤☠️⚰️🪦😱🎃

• Anonyymi

Yöntimo🤮

• Anonyymi

Ei kai ensiapu mikään selviämisasema ole? En ole vielä koskaan mennyt ensiapuun humalassa enkä humalan takia, eikä kukaan ole edes yrittänyt raiskata minua ensiavussa.

Mutta minä olenkin ruma mies enkä 17-vuotias tyttö.

• Anonyymi

Olipa typerä kirjoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa typerä kirjoitus.

Ei ollut, suuri(n) osa lukijoista sen sijaan varmasti ovat typeriä, humalassa ensiapuun toikkaroivia idiootteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa typerä kirjoitus.

Mikä oli typerää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut, suuri(n) osa lukijoista sen sijaan varmasti ovat typeriä, humalassa ensiapuun toikkaroivia idiootteja.

Harvempi normijärkinen sinne sairaalan päivystykseenkään on toikkaroimassa humalassa.
        Ensiapuhan on ensiapua varten, joten se on pystyttävä pitämään turvallisena olipa potilas missä kunnossa tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvempi normijärkinen sinne sairaalan päivystykseenkään on toikkaroimassa humalassa.
        Ensiapuhan on ensiapua varten, joten se on pystyttävä pitämään turvallisena olipa potilas missä kunnossa tahansa.

Potilas ei vaikuta olleen niin huonossa kunnossa, että olisi ollut enää potilas. Muuten olisi ollut köytettynä sänkyynsä eikä kikattelemassa aulassa.

Poliisin tehtävä on korjata humalaiset pois julkisilta paikoilta, joihin kai nyt kuuluvat tuollaiset julkiset tilatkin. Humalaisten putkaan viskomista perustellaan usein heidän itsensä suojaamisella, tuossa se nyt ei sitten tullut kenenkään mieleen? Ei edes tapahtumia sivusta seuranneiden vartijoiden?

• Anonyymi

No nuori tyttö vietiin sinne juuri siksi kun veressä oli hälyttävä määrä alkoholia eli lukemat 2.2 promillea mikä 17 vuotiaalle paljon ja voi olla hengenvaarallinen.

Vietiin sairaalan päivystykseen turvaan että jos olo menee huonommaksi on lääkärit paikalla auttamassa. No miten kävi. Järkyttävää lukea miten on käräjäoikeus tulkinnut ja mitä tekivät vartijat joilla oli tytön turvallisuudesta se vastuu siellä.

Antoivat noiden ukrainalaisten ukkojen viedä ulos raiskattavaksi. Täysin umpihumalassa olevan tytön kolmen aikuisen miehen kanssa. Ei hyvää päivää. Ja vaikka kuinka olis nauranut ja kikatellut humalassa niin silti olis pitänyt tajuta tulla väliin ja sanoa ett nyt tää tyttö ei lähde minnekään ulos. Hän on täällä tarkkailtavana humalatilan vuoksi. Menkääpäs miehet eri puolelle odottelemasn omaa lääkärivuoroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä oli typerää?

Se että et tajunnut sitä että yli 2 oromillen humalatila oli todettu nuorelle tytölle liian vaaralliseksi ja viety tarkkailuun sinne päivystykseen. Olet vissiin vähän tyhmä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turussa asuvilla ukrainalaisäijillä ei ollut muuta hätätilaa tulla Husin päivystykseen Malmille Turusta asti kuin karvaisten pallien tyhjennystsrve..

• Anonyymi

Ensiavussa on paljon humalassa toikkaroimalla itsensä teloneita. Ihan hyvä paikka kärkkyä uhreja moniin tarkoituksiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nuori tyttö vietiin sinne juuri siksi kun veressä oli hälyttävä määrä alkoholia eli lukemat 2.2 promillea mikä 17 vuotiaalle paljon ja voi olla hengenvaarallinen.

Vietiin sairaalan päivystykseen turvaan että jos olo menee huonommaksi on lääkärit paikalla auttamassa. No miten kävi. Järkyttävää lukea miten on käräjäoikeus tulkinnut ja mitä tekivät vartijat joilla oli tytön turvallisuudesta se vastuu siellä.

Antoivat noiden ukrainalaisten ukkojen viedä ulos raiskattavaksi. Täysin umpihumalassa olevan tytön kolmen aikuisen miehen kanssa. Ei hyvää päivää. Ja vaikka kuinka olis nauranut ja kikatellut humalassa niin silti olis pitänyt tajuta tulla väliin ja sanoa ett nyt tää tyttö ei lähde minnekään ulos. Hän on täällä tarkkailtavana humalatilan vuoksi. Menkääpäs miehet eri puolelle odottelemasn omaa lääkärivuoroa.

Pelosta se nauroi lapsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensiavussa on paljon humalassa toikkaroimalla itsensä teloneita. Ihan hyvä paikka kärkkyä uhreja moniin tarkoituksiin.

Next Lavel🙌

• Anonyymi

Ilotalot lailliseksi, raiskaukset vähenee.

• Anonyymi

Toi oli niin väkivaltainen väkisinotto,
        ….

miten se teko olisi ollut parempaa jossain muualla?

• Anonyymi

Kokoomusmielisen Sipilän perskeko-hallituksen kokoomuslaisen A. Bernerin tuhoamaan Suomen taksiin en mene enää koskaan yksin, jos ei ole tuttu kuski.

Toivotaan, ettei nykyinen oikeistohallitus saa ambulanssejakin tuhottua vaarallisiksi.

• Anonyymi

😂😂😂😂🤮🤮🤮🤮 ambulanssit… toivotaan et ei ala raiskata ambulanssissa 🙌

• Anonyymi

No, nykyisin ei ole vartijoihinkaan luottamista niin kuin ei pollareihinkaan.
      Kaikissa ammateissa valitettavasti jotkut pässinpää-örvelöt saavat pilattua normaalien ammattilaisten maineen ja ihmiset oikeutetusti pelkäämään.
      Sekö lie persumaisilla örvelöillä tarkoituskin -- ihmisten pelko ja yhteiskunnan turvattomuus....

• Anonyymi

Niinhä se juuri onkin.
        Populistipersu tekee 'politiikkaa' juurikin yleistyksillä, valheilla ja yhteiskuntamme sekasortoisuudella.
        Äärilaidan huuhaa-persut yrittävät saada kansalaiset vihaamaan toisiaan ja persut 'pelastajiksi'.

Purrakin yrittää kaikin keinoin takoa pölvästien päähän, että hän.tekeekin erinomaista ja aivan välttämätöntä politiikkaa kaikista parhaimmin toimeentulevien etujen edistäjänä ja heikompiosaisten kaltoinkohtelijana.

Ilmankos Suomella meneekin niin helvetin hyvin ja päivä päivältä konkurssit ja työttömyys kasvavat ennen näkemättömällä vauhdilla.
        Se on sitä persumaista populismiä ja purralaisten kokoomusmielistä politiikkaa.

• Anonyymi

Pitäisköhän sun mennä psykiatrille tuon persumeemisi takia

• Anonyymi

Sairaaloihin luotettavat vakiovartijat, jotka pystyvät riittävästi vartioimaan ja estämään sekä sairaalan henkilökuntaan että potilaisiin kohdistuvan asiattomuudet ja rikokset esim. ensiavussa ja ennen kaikkea yöaikaan.

• Anonyymi

eräs syytetyistä perustelee uhrin täysikäoletustaan sillä että "hänen kotimaassaan ei voinut tavata lapsia yöllä ulkona humalassa".

• Anonyymi

Niin, vain sivistysmaissa lapset ovat ulkona humalassa keskellä yötä. Ilman sitä meillä ei olisi ihmisoikeuksia eikä mitään länsimaisia keksintöjä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, vain sivistysmaissa lapset ovat ulkona humalassa keskellä yötä. Ilman sitä meillä ei olisi ihmisoikeuksia eikä mitään länsimaisia keksintöjä?

Varmaan 'sivistyksen' takia halutaan alkoholin saatavuutta edelleen helpottaa.

• Anonyymi

Juuri näin! Rangaistus langetettiin ryhmällä tytölle raiskaus, siihe päälle tupla rangaistus valtiolta!

• Anonyymi

Nooh, Ens vaaleissa sitte äänestetään se SDP sinne hallitukseen muitten vihavassukoitten kans ja tämmösestä tulee uusi normaali ;D

• Anonyymi

Persujen ollessa hallituksessa niitä maahanmuuttajia on tavannut tulvia maahan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persujen ollessa hallituksessa niitä maahanmuuttajia on tavannut tulvia maahan.

Antti laittaa rajat kiinni!!

• Anonyymi

2015 ja 2023 tuli valtavat määrät turvapaikanhakijoita. Kokopersut hallituksessa.

Mutta oikeiston narratiivi aina haukkuu muita omista virheistään.

• Anonyymi

Ehkä kokoomuskin ahneuspolitiikallaan toivoo sitäkin että noin tulisi käymään.

• Anonyymi

Oikeistohallitusten toimesta on törkeästi saksittu suomalaisten luottamusta yhteiskuntamme palveluihin, viranomaisiin, taksiin, poliisiin, hoitohenkilökuntaan, julkisiin palveluihin, poliitikkoihin ...

Mutta samalla on hävinnyt luottamus myös yksityisiin jättivoilla toimiviin suuryritysten palveluihin.

• Anonyymi

Minna Sarelahdelle suuri Kiitos ! Hyvä ihminen olet . Tämä todella tytön puolesta järkyttää tuhansia ihmisiä Suomessa . Että tyttö kärsii ja kaiken kukkuraksi tekijöitä törkeästi suojeltiin .

• Anonyymi

Ameriikan malliin meno on keskeytettävä ennen kuin on liian myöhäistä.

• Anonyymi

Suomalaisten luottamus Orpon hallitukseen vieläkin heikompaa kuin amerikkalaisten luottamus presidentti Trumpiin.

• Anonyymi

Trumpinkin suodio lähtenyt jo 100 päivän jälkeen aikamoiseen alamäkeen.

Normaalijärkiset ihmiset ajattelevat koko yhteiskuntaamme ja kaikkien kansalaistemme hyvinvointia, mutta äärilaidan kokoomuslaisille ja purralaisille tärkeintä on ainoastaan varakkaimpien hyvinvointi ja työntekijäpuolen aseman heikentäminen eli trumpilaisilla jäljillä mennään, huh huh..

• Anonyymi

Todellakin hyviä ihmisiä on näköjään

• Anonyymi

Siis Aloittaja on hyvä ihminen . Arvostan Kovasti .

• Anonyymi

Aloitus hyvä keskusteluun, mitä meidän Suomessa tehtävä ja nopeasti.
      Ja kenellä vastuu ryhtyä toimimaan nopeast, ettei sairaaloidemme päivytyksessä tarvitse kenenkään pelätä joutua rikoksen uhriksi?

• Anonyymi

Jokaikisen saatava pelotta ensiapua sairaalan päivytyksessä.
      Oikeita ja ä luotettavia ammattinsa osaavia turvahenkilöitä päivystykseen riittävästi.

• Anonyymi

Eikö se 17-vuotias sitten saanut ensiapua ihan pelotta? Ihan itse jäi toilailemaan sinne saatuaan sen ensiavun.

Jos olisi ollut mies, poliisi olisi vienyt putkaan. Poliisi syrjii naisia putkaan viemisessä ja niin sitten tapahtuu raiskauksia.

• Anonyymi

Jos sinä maksat, niin miks ei.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se 17-vuotias sitten saanut ensiapua ihan pelotta? Ihan itse jäi toilailemaan sinne saatuaan sen ensiavun.

Jos olisi ollut mies, poliisi olisi vienyt putkaan. Poliisi syrjii naisia putkaan viemisessä ja niin sitten tapahtuu raiskauksia.

Hän oli tarkkailtavana liiallisen humalatilan takia. Terveydellinen uhka olemassa koska promillemäärä sen verran korkea. Eikä humalatila häviä muutamassa minuutissa pois!!

• Anonyymi

Mutta kun EI RIITÄ VERORAHAA SAIRAALOIDEN TURVALLISUUTEEN!

Verorahaa tarvitaan rikkaimpien verojen alennuksiin!

• Anonyymi

Kurkilahtikin tuli Suomeen verojaan pakoon.

• Anonyymi

Jos yhteiskunta ei suoriudu, niin tyhjiöitä täytetään vaihtoehdoilla.

Tulee tarvetta odineille, punakaarteille, jne.

Suomalaiset on säälittäviä lampaita, mutta paine vaihtoehdoille kasvaa.
      Ei auta sensuurit ja kivapuheet loputtomasti.

• Anonyymi

Suurin osa kääntelee toista poskea, koska eivät kykene muuhun.
        On myös ihmisiä, joille lainkuuliaisuus ja rauhanomaisuus on tietoisesti valittu tie.

Olisi oikein kiva juttu, jos demokraattisesti ohjattu hallinto kykenisi huolehtimaan väkivallan monopolista, oikeudenmukaisuudesta ja rangaistusten pelottevaikutuksesta.
        Myös oikeudenkäytön valvonnan tulisi toimia, etteivät eksyneet ihmiset pääse vääriin tehtäviin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suurin osa kääntelee toista poskea, koska eivät kykene muuhun.
        On myös ihmisiä, joille lainkuuliaisuus ja rauhanomaisuus on tietoisesti valittu tie.

Olisi oikein kiva juttu, jos demokraattisesti ohjattu hallinto kykenisi huolehtimaan väkivallan monopolista, oikeudenmukaisuudesta ja rangaistusten pelottevaikutuksesta.
        Myös oikeudenkäytön valvonnan tulisi toimia, etteivät eksyneet ihmiset pääse vääriin tehtäviin.

Näin on. Humalainen 17-vuotias kuuluu putkaan eikä toikkaroimaan ensiavun aulaan. Miksei hoitohenkilöstö soittanut kyttiä kun totesivat, että tyttö ei kuulu ensiapuun vaan putkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Humalainen 17-vuotias kuuluu putkaan eikä toikkaroimaan ensiavun aulaan. Miksei hoitohenkilöstö soittanut kyttiä kun totesivat, että tyttö ei kuulu ensiapuun vaan putkaan?

Tajuton 17-vuotias EI KUULU PUTKAAN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tyttö tajuton ollut, vaan ihan itse omin jaloin käveli miesten seuraan ja heidän mukanaan metsään.

Sen verran päihtynyt oli, että putkaan olisi kuulunut eikä sairaalan aulaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

asiapuhetta

eno-ni Juha Keminmaalta on sanonut että jokai-nen rikoksen teh-nyt matu Suomessa täyt-yy toimittaa aamukas-teen aikaan Haka-niemen tori-lle ja tä-räyttää nii-den päähän luo-ti.
        Täm-ä toimii varoituk-sena muille matui-lle. uskotteko että kun ky-mmenen maahan-muuttajaa on teloi-tettu tällä tava-lla muut eiv-ät uska-lla tehdä enää rikok-sia ja poliisin-kin työ helpottuu

- Silja -

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakkaan sinne ois kuollu mahdollisesti. Ei ne poliisissa tiedä milloin on liikaa veressä alkoholia. Ha mitä pitää tehdä jos alkoholimyrkytys tulee. Ei voi olla noin tyhmiä ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakkaan sinne ois kuollu mahdollisesti. Ei ne poliisissa tiedä milloin on liikaa veressä alkoholia. Ha mitä pitää tehdä jos alkoholimyrkytys tulee. Ei voi olla noin tyhmiä ihmisiä.

Poliisissa tiedä. Lueppas koko juttu uudestaan ajatuksen kanssa.

Tytölle on kaupungin keskustassa ollessa soitettu ambulanssi korkean humalatilan ja sekavuuden takia. Kaverit oli soittaneet ja ambulanssissa otetun näytteen mukaan tytöllä oli yli 2 promillea veressä alkoholia mikä on 17 v. erittäin korkea ja vaarallinen määrä. Humalatila vaikuttaa nimenomaan aivoihin ja sitä kautta tilannetaju on sekava eikä osaa arvioida vaaroja riittävän selvästi.

Linkki
        https://www.alko.fi/vastuullisesti/alkoholi-ja-terveys/humalatila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska nykyihmiset rakastaa nostaa vain palkkaa, ri se vitun työ mitään merkitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se tyttö tajuton ollut, vaan ihan itse omin jaloin käveli miesten seuraan ja heidän mukanaan metsään.

Sen verran päihtynyt oli, että putkaan olisi kuulunut eikä sairaalan aulaan.

Yli 2% promillee puhalsi siis 2,5 % promillea et auton sulle se ois ” kävellyt” tai jäätyny pakkaseen kuoliaaksi, niin kulmä ulkona on!

• Anonyymi

Tyttö meni miesten kanssa naimaan vapaaehtoisesti. Kun pää selvisi. Rupesi kaduttamaan. Siksi tekaistu syytös. Poikaystäväkö pakotti, että saisi korvauksia eli rahaa

• Anonyymi

oikaisupuhetta

ai-meni vapaa-ehtoisesti? no ä-lä puhu pask-aa. Malmin teollisuus-vartija todis-ti oikeudessa että kys-e oli raiskauk-sesta

- Silja -

• Anonyymi

No pää ei ollu selvinny vielä kriittisen vahvasta humalatilasta. Eikä kukaan halua mennä ventovieraiden miesten (vielä 3 kpl) kanssa harrastamaan seksiä ulos talvella haloo!!!. Että kyllä on ihan hölynpölyä. Mutta kun tunnin verran on houkuteltu (eihän ne ukot osanneet yhtään edes suomea vaan vähän jotain englantia) miten tyttö on ymmörtänyt vahvassa humalatilassa sen tilanteen noilla kielitaidoilla mitä miehillä oli ja kun vahvasti humalassa on lopulta lähtenyt mutta onko tiennyt mitä tulee tapahtumaan. Ei taatusti.

• Anonyymi

Ovat voineet kyydin varjolla saada ulos. Tyttö muistaa istuneensa auton etupenkillä kotvan.

• Anonyymi

Suomessa on monta miestä linnassa syyttömänä. Kuten se eräs jääkiekkoilija. Mitä sekin varattu nainen teki jääkiekko miehen kämpillä. Varmaan poikaystävällä meni tieto. Hätäpäissään keksi syytökset.

• Anonyymi

Tästä tapauksesta saa syyttää yksin omaa Malmin sairaalaa. Kun ala-ikäinen tulee ensiapuun melkein 3% humalassa yksin, hänen vanhempiinsa ja poliisiin tulee ottaa yhteyttä heti.
      Ellei ala-ikäiselle ole paikkaa sairaalassa vatsanhuuhtelun jälkeen tulee poliisin viedä hänet kotiinsa, ellei vanhemmat ole voineet hakea hänet. Ellei vanhempiin ole saatu yhteyttä täytyy ala-ikäinen ottaa huostaan vaikka poliisiasemalle selviämään.

• Anonyymi

Ensimmäinen kirjoitus koko ketjussa, jossa on jotain järkeä.

On ihan mukava huomata, että Suomessa on vielä joku toinenkin minun itseni lisäksi, jolla on aivot päässä ja ne vielä toimivatkin.

Poliisin hommiin tosiaan kuuluu huolehtia ihmisistä, jotka ovat niin päihtyneitä, etteivät pysty itse itsestään huolehtimaan. Alaikäisen kohdalla hänet voidaan huolehtia myös kotiin, jos sellainen on olemassa ja alaikäisen asuttavassa kunnossa. Jos ei, niin sitten putkaan tai selviämisasemalle.

Poliisi tarvitsee ilmoituksen toimiakseen. Sairaanhoitohenkilöstön luulisi tajuavan antaa sellaisen, heillä ovat olleet käytössään tytön henkilötiedot ja ovat nähneet hänen holtittoman tilansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensimmäinen kirjoitus koko ketjussa, jossa on jotain järkeä.

On ihan mukava huomata, että Suomessa on vielä joku toinenkin minun itseni lisäksi, jolla on aivot päässä ja ne vielä toimivatkin.

Poliisin hommiin tosiaan kuuluu huolehtia ihmisistä, jotka ovat niin päihtyneitä, etteivät pysty itse itsestään huolehtimaan. Alaikäisen kohdalla hänet voidaan huolehtia myös kotiin, jos sellainen on olemassa ja alaikäisen asuttavassa kunnossa. Jos ei, niin sitten putkaan tai selviämisasemalle.

Poliisi tarvitsee ilmoituksen toimiakseen. Sairaanhoitohenkilöstön luulisi tajuavan antaa sellaisen, heillä ovat olleet käytössään tytön henkilötiedot ja ovat nähneet hänen holtittoman tilansa.

Kyllä voi vain ihmetellä miten tyttö on jätetty oman onnensa nojaan vaarallisen korkeassa humalatilassa. Ja sairaalassa jossa työskentelee ihmisiä joilla olisi pitänyt olla vastuu liian humalassa olevasta tytöstä. Ja erityisesti kun nämä miehet alkoivat pyöriä siinä ympärillä.

• Anonyymi

Pelko on vallankäytön väline. Ruohonjuuritasolta aina politiikkaan asti.

• Anonyymi

Päihdeongelmaiset ihmiset päivystyksissä ovat ensisijaisesti merkki yhteiskuntamme tilasta!

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011211924.html

Lisää ja vahvempaa juomista ruokakauppojen hyllyt notkolleen!!!
      Kun RAHAN HIMO JA JÄTTIVOITOT RATKAISEVAT joka asiassa, niin YHTEISKUNTA JA KANSALAISET KÄRSIVÄT!

• Anonyymi

Minä en ole koskaan kokenut pakkoa ostaa ja juoda kaiken, mitä ruokakaupan hyllyillä on, en edes viinoja.

Eivät ongelmaihmiset silläkään parane, että hyysätään koko yhteiskuntaa. On syytä kohdentaa sekin toiminta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole koskaan kokenut pakkoa ostaa ja juoda kaiken, mitä ruokakaupan hyllyillä on, en edes viinoja.

Eivät ongelmaihmiset silläkään parane, että hyysätään koko yhteiskuntaa. On syytä kohdentaa sekin toiminta.

Sinulta nyt ei ole mitään kysyttykkään.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri niin, ennen kaikkea vahvempien alkoholijuomien myynti kohdennettava johonkin: ALKOON!

Alaikäiset harvemmin edes yrittävät ostaa Alkosta ja humalaisetkin kiertävät Alkon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta nyt ei ole mitään kysyttykkään.....

Kannattaisi kysyä nimenomaan minulta, minä kun en ole mikään sekopää idiootti, vaan vastauksissa on laatua. Voisit sinäkin ja muut liimanhaistelijat oppia jotain.

• Anonyymi

Ei ensiavussa ole henkilökuntaa hyysäämään känniläistä ihan henkilökohtaisesti. Meillä on myös itsemääräämisoikeus ja sairaalassa ei känniläistä saa pitää jos hän haluaa lähteä siletä pois. Itse olen ollut paikalla kun yksi känniläinen tuotiin ensiapuun kun hän oli löytynyt ilman housuja hortoilemassa kaduilla lähes tiedottomassa tilassa.
      Aikansa tämä setä riehui, kiukutteli ja häiritsi kaikkea ja vaati päästä pois ja henkilökunnalla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin päästää setä ulos sen jälkeen kun hän oli allekirjoittanut lapun, että on itse halunnut lähteä pois ja setä vaati vielä saada pitää punaiset ambulanssi henkilökunnan housut jotka hänelle oli puettu kiinniottamisen aikana.

• Anonyymi

Lääkärin tai muun terveydenhuollon ammattilaisen tulee tehdä tilannekohtainen arvio alaikäisen kypsyydestä päättää asioistaan.
        Asiasta on tehtävä merkintä potilasasiakirjoihin.

Asian pitäisi olla päivystäville terveydenhuollon ammattilaisille päivänselvä:
        Sama alaikäinen, joka selvin päin on kykenevä päättämään hoidostaan, ei ole sitä kahden promillen humalassa.

Vahvassa humalassa olevaa alaikäistä, 17-vuotiastakaan, ei saa päästää lähtemään päivystyksestä ennen kuin on saatu yhteys hänen huoltajiinsa ja/tai päivystäviinPäihtyneet alaikäiset eivät

Ymmärtääkseni kys. 17-vuotias tyttö oli tuotu Malmin päivystykseen VAHVAN HUMALATILAN TAKIA!

Mutta jos sairaalan päivytyksessä on vain yksi lääkäri työssään, eikä edes vartijaakaan, niin kukapa sitä alaikäistä olisikaan ohjaamassa ja hänen tilaansa arvioimassa.

• Anonyymi

Setä tai alaikäinen, jos on siinä kunnossa, että ei selvästikään kykene itse huolehtimaan itsestään, mutta ei halua jäädä sairaalaankaan, niin kuuluu silloin poliisin huostaan. Poliisi vie sitten minne vie. Jos riittävän lähellä on selviämisasema, niin sinne, tai vie sitten kotiinsa. Tai jos muuta vaihtoehtoa ei ole, niin putkaan.

Sen voisi opettaa jo peruskoulussa pikkuisille pilteille, että humalassa ei hortoilla ilman, että viranomainen kerää talteen.

• Anonyymi

Yhteiskuntamme luottamus julkiseen terveydenhuoltoon on todellakin koetuksella ... Orpon-Purran äärimmäisyyksiin menevä haĺlitus on ajanut sairaalatkin niin tiukoille, ettei potilaat tunne olevansa niissä turvallisessa hoidossa.

• Anonyymi

Alkometriin voi puhaltaa kovat lukemat, jos on ottanut huikkaa hetki ennen, vaikka ei kaatokännissä olisikaan. Nainen oli ollut hyvinkin tietoisessa tilassa odotushuoneessa, hakenut kahvia automaatista ja lueskellut kännykkästä jotakin.

Nainen oli selvästi vihervasemmiston edustaja, ns. suvaitsevainen ja mennyt itse kolmen ulkomaalaisen kanssa siksi harrastamaan seksiä pusikkoon. Jatkanut, vaikka vartija oli käynyt paikalla.

Naista vastaan pitäisi nostaa syyte perättömästä ilmiannoista ja laittaa vankilaan.

• Anonyymi

Sinähän olet vain törkyturpainen örvelö, jolle tärkeintä on ainoastaan tuodä älykääpiö-ideologiaasi joka asiaan.
        Kenellepä hyötyä?!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinähän olet vain törkyturpainen örvelö, jolle tärkeintä on ainoastaan tuodä älykääpiö-ideologiaasi joka asiaan.
        Kenellepä hyötyä?!!!!!

Etkö kestä tosiasioita?

• Anonyymi

Tämä on YKSITTÄISTAPAUS

Ulkomailla tiedetään millaisia Suomen naiset ovat!
      Suomen naiset ovat aina kovasti vähän Suomalaista miestä tummempien perään!

• Anonyymi

Minkähän takia suomalaiset naiset usein pitävätkään ulkomaisia miehiä viehättävämpinä kuin suomalaisia?

Kirjoitustaitosi paljastaa jo yhden avuttomuuksistasi.

• Anonyymi

Summa summarum - alaikäiset eivät kuulu jätettäväksi yksin yöpäivystykseen odottamaan vuoroaan.

Vahvassa humalassa olevaa alaikäistä, 17-vuotiastakaan, ei saa päästää lähtemään päivystyksestä ennen kuin on saatu yhteys hänen huoltajiinsa ja/tai päivystyksen henkilökuntaan.

Poliisin / sairaanhoitohenkilökunnan työtä on ottaa yhteyttä vahvassa humalassa olevan alaikäisen vanhempiin.

• Anonyymi

Siis sairaalan päivytyksessä tarvitaan lisää henkilökuntaa, ettei kenenkään tarvitse pelätä ja kaikki saavat tarvitsemansa ensiavun asiallisesti ja ajoissa.

• Anonyymi

Valitettavasti kaiken aikaa tapahtuu virheitä ja siis myös hoitovirheitä, mutta onneksi Suomi on oikeusvaltio, ainakin vielä, ja virheet ja rikokset käsitellään tarvittaessa useassa oikeus-asteessa.

Mutta onhan se enemmän kuin häpeällistä, että suomalaisten julkinen terveydenhoito on ajettu monessa paikkaa lähes toimimattomaksi.
      Sisäinen turvallisuus Suomessa tuntuu olevan muutenkin huolestuttavassa liukumäessä.

• Anonyymi

asiapuhetta

on-ko Suomi mieles-täsi oikeus-valtio? miksi sitten malmi-lla raiska-ttu tei-ni ei saanu-t oikeutta. Saa vielä syyt-tteen väärä-stä ilmi-annosta ja joutuu Helsingi-n vankilan lisko-osastolle.

- Silja -

• Anonyymi

Hyvä kirjoitus, jossa pyritään avaamaan sitä, mitä humalatila vaikuttaa. Monia muitakin käytöstä selittäviä asioita on tuon ikäisen osalta ja tietyn kokemusmaailman omaavien osalta, luonnollisesti tytöt etsivät seuraa, poikaystävä matskua ja voivat innostua ajatuksesta, että nyt tärppäsi ja jos kysymys seksin haluamisesta on yhden miehen taholta esitetty, voihan olettaa että nyt pääsee sinne lakanoihin (ei metsikköön), monesti tytöt myös näkevät miehet auktoriteetteinä, haluten miellyttää varovaisella käytöksellä ja erityisesti silloin jos ovat joutuneet jonkinlaiseen survival tilanteeseen, kovassa humalassa ja siihen tilanteeseen joutumisen, kuten kirjoittaja
      esittää, voi yrittää blokata pois mielestä.

Se vartijan tulkinta tilanteesta voi olla aivan väärä, kertoo tulkinnan nolona olemisesta (kaikkien osalta), toisaalta voi olla miesten osalta säikähtämistä, varuillaan oloa että mitä seuraa. Tytön osalta survival moodista, mihin voivat olla tottuneita(kin) Vartija joka ei tilanteessa uskaltanut todeta mitään, astua ns mies varpaille, ja sitten esitetään ettei ollut vaarallisen oloista, mikäs vartijaa sitten pelotti? Kolme miestä?

Halukkaasti pyritään unohtamaan, että tietynlaiset ihmiset omaavat kahtiajakoisuuden, asenteellisuudet sallivat toisten kaltoin kohtelun, esim nyt kuvatun tilanteen alla, myöhäinen yö, humalainen tyttö, vartijalta kuin silmänisku miehille, jatkakaa vaan, ei väliä, jolloin heidän vastuullisuuden tunto häviää, eivätkä ole ymmärtävinään tekevänsä mitään väärin.

Kun poliisi koputtaa olkapäille, muuttuvat "herttaisiksi pojiksi" lain kuuliaisesti kertovat, että näin tehtiin ja asiat tähän ajautuivat, mutta vastuuta eivät ota, koska tyttö siinä tilassa että itse vastuussa, ihan klassinen selitys ja asenteellisuus.

Kahtiajakautuneita ja on hyvä huomata, kuten kirjoittaja huomauttaa, että tämä kuohuttaa ja asiasta on syytä nostaa esille sellaisia asioita ettei ainenkaan tuon kahtiajakautuneen käytöksen, asenteellisuuden anneta värittää, muokata oikeuslaitoksen päätöksiä.

Tätä on hyvä tuoda esille ja tehdä laajemmin selväksi, että voivat joutua tuota asiaa itsessään korjaamaan vaikka kantapään kautta, jos ei muuten ymmärrä.

• Anonyymi

Ennen vanhaan, perihiköillä kuten Amerikan 50-luvulla ja niillä tienoilla, kun naiset alkoivat näkyä alkoholin vaikutuksen alaisina tanssipaikoilla, ja jos yksi onnistui houkuttelemaan paikkaan missä voi puoliväkisin hyväksikäyttää (koska humalatilassa olevan naisen voi ottaa puoliväkisin kun normaalit aistit, toiminta ei käynnisty) pidettiin normaalina miesten ajatuksissa että siihen voi liittyä peräjälkeen ja sitä pidettiin ajatuksissa ns normaalina käytöksenä koska nainen saattoi itsensä siihen tilaan, että voivat kohdella objektoituna raatona, ilman vastuuntuntoa.

Ei uskoisi, että käydään keskustelua vielä tuon
        asenteellisuuden kautta.

Ja sen hyväksyminen hiljaisesti ja kiertoteitse, kuten oikeuslaitos on päätöksessä tehnyt on hyvä pyrkiä lopettamaan.

Se, että tulisiko hovioikeudessa mitä tuomiota kelle tai kellekään (näyttöä on tosin siitä, ettei kaikki miehet voi vakuuttavasti sanoa että suostumuksellisuutta olisi ollut) Se oikeuden perustelu, että on koska on voinut olettaa että on suostumellisuutta, koska liittyi jonon jatkeeksi, on tuota Amerikan 50-luvun perustelu meininkiä eikä kuulu nykypäivään.

Koko asian tutkinta on näköjään lähtökohtaisesti mennyt alusta lähtien pieleen, kun on oletettu, että joku kaappauksen omaisesti olisi äkillisesti raahannut metsään ts hakivat näyttöä puskaraiskaus tyyppisestä asiasta.

Kun tilanne on ollut enempi tuon lehden mielipiteen kaltainen saalistustilanne, missä pohjustetaan tilanne ensin.

Mihin sekoittuu tavanomaisemmat tarpeet saada seuraa, tulla huolehdituksi, tässä tapauksessa tulla lopulta kusetetuksi, tyttö vaikuttaa osaltaan siltä, että miellyttää survival moodissa kun toivoo jotain muuta lopputulosta loppuun asti, ei usko että voi joutua noin häikälemättömän kohtelun osaksi. Missä lopulta humalatila sekoittaa muistikuvia ja muistikuvat voivat painottua välähdyksiin siitä epäuskoisesta tilanteesta ja vahvistuneina.

Lopulta dumppaavat metsikköön yksin. Mikä
        kertoo kovasta asenteellisuudesta ja
        välinpitämättömyydestä toista kohtaan. Silti
        uskotellaan että olisi ollut jouhevaa yhteiseloa.

Olisi suotavaa ettei oikeus tulisi sitten mikä päätös tahansa, ala tahallaan värittämään ja tuomaan kiertoteitse sellaisia tulkintoja mitä vahvistavat kahtiajakoisia asenteellisuuksia, kun ajattelee tätäkin kontekstia, missä ja mistä lähtökohdista tilanteet alkoivat vyörymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen vanhaan, perihiköillä kuten Amerikan 50-luvulla ja niillä tienoilla, kun naiset alkoivat näkyä alkoholin vaikutuksen alaisina tanssipaikoilla, ja jos yksi onnistui houkuttelemaan paikkaan missä voi puoliväkisin hyväksikäyttää (koska humalatilassa olevan naisen voi ottaa puoliväkisin kun normaalit aistit, toiminta ei käynnisty) pidettiin normaalina miesten ajatuksissa että siihen voi liittyä peräjälkeen ja sitä pidettiin ajatuksissa ns normaalina käytöksenä koska nainen saattoi itsensä siihen tilaan, että voivat kohdella objektoituna raatona, ilman vastuuntuntoa.

Ei uskoisi, että käydään keskustelua vielä tuon
        asenteellisuuden kautta.

Ja sen hyväksyminen hiljaisesti ja kiertoteitse, kuten oikeuslaitos on päätöksessä tehnyt on hyvä pyrkiä lopettamaan.

Se, että tulisiko hovioikeudessa mitä tuomiota kelle tai kellekään (näyttöä on tosin siitä, ettei kaikki miehet voi vakuuttavasti sanoa että suostumuksellisuutta olisi ollut) Se oikeuden perustelu, että on koska on voinut olettaa että on suostumellisuutta, koska liittyi jonon jatkeeksi, on tuota Amerikan 50-luvun perustelu meininkiä eikä kuulu nykypäivään.

Koko asian tutkinta on näköjään lähtökohtaisesti mennyt alusta lähtien pieleen, kun on oletettu, että joku kaappauksen omaisesti olisi äkillisesti raahannut metsään ts hakivat näyttöä puskaraiskaus tyyppisestä asiasta.

Kun tilanne on ollut enempi tuon lehden mielipiteen kaltainen saalistustilanne, missä pohjustetaan tilanne ensin.

Mihin sekoittuu tavanomaisemmat tarpeet saada seuraa, tulla huolehdituksi, tässä tapauksessa tulla lopulta kusetetuksi, tyttö vaikuttaa osaltaan siltä, että miellyttää survival moodissa kun toivoo jotain muuta lopputulosta loppuun asti, ei usko että voi joutua noin häikälemättömän kohtelun osaksi. Missä lopulta humalatila sekoittaa muistikuvia ja muistikuvat voivat painottua välähdyksiin siitä epäuskoisesta tilanteesta ja vahvistuneina.

Lopulta dumppaavat metsikköön yksin. Mikä
        kertoo kovasta asenteellisuudesta ja
        välinpitämättömyydestä toista kohtaan. Silti
        uskotellaan että olisi ollut jouhevaa yhteiseloa.

Olisi suotavaa ettei oikeus tulisi sitten mikä päätös tahansa, ala tahallaan värittämään ja tuomaan kiertoteitse sellaisia tulkintoja mitä vahvistavat kahtiajakoisia asenteellisuuksia, kun ajattelee tätäkin kontekstia, missä ja mistä lähtökohdista tilanteet alkoivat vyörymään.

Miettisitte sitä myös itsenne kautta, jos joku onnistuisi saada teihin jonkinasteisen luottamuksen, sitten käyttäytyisi yhtäkkiä häikäilemättömästi, osa menisi taatusti hämmennyksestä, epäuskosta lukkoon, toivoisi mielessään jospa tämä tästä korjaantuu ja häikäilemättömyys oikeentuu. Sen takia miellyttämisen tuntuinen käytös, mikä johtuu siitä että tilanne ja konteksti on kuitenkin jotain muuta kuin entuudestaan tuttujen kavereiden turvallisessa tilassa sovitut kokeilevat yhteishetket.

Vaikka tuota pyritään tuomaan esille, aktiivisesti unohtaen konteksti, missä ja miten tilanteet alkoivat vyörymään.

• Anonyymi

Nimittäin tuo vartijan tulkinta siitä kun keskeyttivät tilanteen hänen tullessa lähettyviin, ja "nolostumisesta" ei viittaa lähimainkaan sellaiseen kun ajattelee, miten hetken päästä miehet alkoivat toisessa paikassa rehvakkaammin, häikäilemättömämmin toimia, omien sanojensakin mukaan, irvokkaine videokuvauksineen. Käytökset eivät vastaa toisiaan, jolloin ensimmäinen ei vaikuta oikealta. Vartija ei ole osannut tulkita miehiä, jotka pelkäävät jäädä kiinni, mutta hetken päästä käyttäytyivät kuin heidän ei olisi tarve peitellä toimiaan, häikäilemättömyyttään.

Tämän jutun ympärillä esitetään paljon tulkintoja,
        ja aivan uskomattomiakin ja vielä siten kuin ne olisivat totuus kun ne oikeuden väritetystä päätöksestä tuodaan esille.

Koska asiaa on perustelu
        oikeiden päätöksessä siten, että pyritään
        unohtamaan konteksti ja jostain käsittämättömästä syystä päätös sisältää ns anteeksikatsomista ja parhaaksi selittämistä miesten osalta monessa kohdassa, joten pöyristymisen ja kohahduksen voi
        ymmärtää.

Tuota tasoa ei pidäkään hyväksyä, pitää tehdä työnsä paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimittäin tuo vartijan tulkinta siitä kun keskeyttivät tilanteen hänen tullessa lähettyviin, ja "nolostumisesta" ei viittaa lähimainkaan sellaiseen kun ajattelee, miten hetken päästä miehet alkoivat toisessa paikassa rehvakkaammin, häikäilemättömämmin toimia, omien sanojensakin mukaan, irvokkaine videokuvauksineen. Käytökset eivät vastaa toisiaan, jolloin ensimmäinen ei vaikuta oikealta. Vartija ei ole osannut tulkita miehiä, jotka pelkäävät jäädä kiinni, mutta hetken päästä käyttäytyivät kuin heidän ei olisi tarve peitellä toimiaan, häikäilemättömyyttään.

Tämän jutun ympärillä esitetään paljon tulkintoja,
        ja aivan uskomattomiakin ja vielä siten kuin ne olisivat totuus kun ne oikeuden väritetystä päätöksestä tuodaan esille.

Koska asiaa on perustelu
        oikeiden päätöksessä siten, että pyritään
        unohtamaan konteksti ja jostain käsittämättömästä syystä päätös sisältää ns anteeksikatsomista ja parhaaksi selittämistä miesten osalta monessa kohdassa, joten pöyristymisen ja kohahduksen voi
        ymmärtää.

Tuota tasoa ei pidäkään hyväksyä, pitää tehdä työnsä paremmin.

Vielä voisi lisätä, että jutun käsittely sisältää mitä omituisempia piirteitä ja haluttu luoda kuvaa, sellaista käsitteistön luomista, millä pyritään luomaan tyttöä kohtaan syyllistävä vaikutelma, sellaisista normaaleista tuttavallisuuteen liittyvillä asiaseikoilla, hilpeä toiminta, tupakkitiloissa miesten kanssa olemisella, mikä liittyy tuohon 50-luvun tunnelmaan, että siinä itse annetaan merkkejä olevansa halukas.

Mikä tietysti sekin on normaalia tiettyyn pisteeseen asti, eihän kukaan muuten mitään seuraa saisi, mutta on aika pitkälle johdateltu, että se tarkoittaisi suostumusta lähteä "ryhmäseksiin" ko.humalatilassa.

Että kun on noin hilpeän kyvykäs kahvin oston lisäksi, että varmisti sitten olisi pitänyt pystyä peruuttamaan "suostumuksensa" jota ei tuossa käsitteessä ollut olemassakaan.

Luovat vaikutelmaa ettei tilanne olisi ollut sellainen, että hänen olisi ollut syytä pelätä juurikaan mitään, jolloin olisi voinut oikeuden / jutun käsittelijöiden mielestä kävellä tiehensä?

Kolme miestä, valta-asema, vahva humalatila, taustalla miellyttämishalu, jos tietää mihin miehet ovat kyvykkäitä jos suotuisaa miellyttämistä ei ole , eikä ole siinä kunnossa, tilanteessa, missä voisi tuosta irtaantua voimakkaasti.

On hassua, että ainana näissä seksuaalisen hyväksikäytön tilanteissa, tytöillekin sanotaan, että mitä pelättävää teillä oli tilanteessa? vaikka tilanne olisi sellainen, mikä laukaisee kahtiajakoisissa ihmisissä sellaisen asenteellisuuden, että heillä on oikeus toimia mitenpäin tahansa tyttöjä kohti.

Tuo väite sisältää sen asenteellisuuden, että eihän teillä ole muuta pelättävää kuin seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi joutumisen ja sehän on taas monen mutkan kautta tytön omaa syyllisyyttä, ainankin tietyissä lainalaisuuksissa. Mutta samaan aikaan, jos kysytään, menisitkö sanomaan yöllä kolmelle miehelle, jotka heiluttelevat muniaa kadulla, että menisittekö siitä kotiin nukkumaan, niin yksikään ei sellaista tekisi, koska pelkäisivät että tulisivat päälle.

Kuten näyttää vartijakin pelänneen, että jos sanoo miehille jotain, he voivat käydä ärtymään hänelle, joten pisti mieluummin päänsä pensaaseen, koska hänen asenteensa oli, että pilven polton tarkastaminen on tärkeämpää kuin se, miltä näyttää se että kolme miestä on tytön ympärillä, sehän on vain asenteellisuutta ja mihin on totuttu, Suomessa on aika paljon totuttu siihen, että tyttöjen ympärillä voi pyöriä, että se juurikaan kiinnittää huomiota, osaltaan tietysti siksi, että onhan tytöilläkin myös normaali tarve saada seuraa, mutta mikä toivottavasti aina johtaisi terveeseen tapaan ottaa se vastaan ja käsitellä sitä.

Tässä tapauksessa sitä ei ainankaan ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vielä voisi lisätä, että jutun käsittely sisältää mitä omituisempia piirteitä ja haluttu luoda kuvaa, sellaista käsitteistön luomista, millä pyritään luomaan tyttöä kohtaan syyllistävä vaikutelma, sellaisista normaaleista tuttavallisuuteen liittyvillä asiaseikoilla, hilpeä toiminta, tupakkitiloissa miesten kanssa olemisella, mikä liittyy tuohon 50-luvun tunnelmaan, että siinä itse annetaan merkkejä olevansa halukas.

Mikä tietysti sekin on normaalia tiettyyn pisteeseen asti, eihän kukaan muuten mitään seuraa saisi, mutta on aika pitkälle johdateltu, että se tarkoittaisi suostumusta lähteä "ryhmäseksiin" ko.humalatilassa.

Että kun on noin hilpeän kyvykäs kahvin oston lisäksi, että varmisti sitten olisi pitänyt pystyä peruuttamaan "suostumuksensa" jota ei tuossa käsitteessä ollut olemassakaan.

Luovat vaikutelmaa ettei tilanne olisi ollut sellainen, että hänen olisi ollut syytä pelätä juurikaan mitään, jolloin olisi voinut oikeuden / jutun käsittelijöiden mielestä kävellä tiehensä?

Kolme miestä, valta-asema, vahva humalatila, taustalla miellyttämishalu, jos tietää mihin miehet ovat kyvykkäitä jos suotuisaa miellyttämistä ei ole , eikä ole siinä kunnossa, tilanteessa, missä voisi tuosta irtaantua voimakkaasti.

On hassua, että ainana näissä seksuaalisen hyväksikäytön tilanteissa, tytöillekin sanotaan, että mitä pelättävää teillä oli tilanteessa? vaikka tilanne olisi sellainen, mikä laukaisee kahtiajakoisissa ihmisissä sellaisen asenteellisuuden, että heillä on oikeus toimia mitenpäin tahansa tyttöjä kohti.

Tuo väite sisältää sen asenteellisuuden, että eihän teillä ole muuta pelättävää kuin seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi joutumisen ja sehän on taas monen mutkan kautta tytön omaa syyllisyyttä, ainankin tietyissä lainalaisuuksissa. Mutta samaan aikaan, jos kysytään, menisitkö sanomaan yöllä kolmelle miehelle, jotka heiluttelevat muniaa kadulla, että menisittekö siitä kotiin nukkumaan, niin yksikään ei sellaista tekisi, koska pelkäisivät että tulisivat päälle.

Kuten näyttää vartijakin pelänneen, että jos sanoo miehille jotain, he voivat käydä ärtymään hänelle, joten pisti mieluummin päänsä pensaaseen, koska hänen asenteensa oli, että pilven polton tarkastaminen on tärkeämpää kuin se, miltä näyttää se että kolme miestä on tytön ympärillä, sehän on vain asenteellisuutta ja mihin on totuttu, Suomessa on aika paljon totuttu siihen, että tyttöjen ympärillä voi pyöriä, että se juurikaan kiinnittää huomiota, osaltaan tietysti siksi, että onhan tytöilläkin myös normaali tarve saada seuraa, mutta mikä toivottavasti aina johtaisi terveeseen tapaan ottaa se vastaan ja käsitellä sitä.

Tässä tapauksessa sitä ei ainankaan ole.

Ajatelkaa myös sitä, että tuodaan voimakkaasti esille, että heillä on tuollaista kuvamateriaalia, siinä jutellaan toisten kanssa, ei mitään uhkaavaa ja kaappausta menossa? ja sillä todistellaan sitä, että sellaista kaappauksen omaista äkillistä vetämistä metsikköön puskaraiskauksen merkeissä ei ollut ja toisaalta sitä, että todentaa sen, että kun läksit miesten kanssa metsikön kautta etenemään, olit halukas ryhmäseksiin, eikä mitään vastentahtoaan tapahtunut?

Tuollaista ei voi oikeasti ymmärtää, hyvin aktiivisesti sivuutetaan paikka, konteksti, todelliset toimet, mitkä myönnetty sekä tytön että miesten toimesta. Tuollaisilla kuvamateriaaleilla uskotellaan, ettei siinä metsikössä voinut tapahtua mitään muuta kuin "suostumuksellista" ryhmäpaneskelua, ja tuollainen johdattelu on jotain aivan vierasta, koska sehän sotii jo itsessään sitä vasten, mitä on myönnetty tehdyn?

Ja kun siihen lisää tuon mielipiteen kirjoittajan ajatuksen siitä, missä lähtötilanteessa ollaan, minkä vaikutuksen alla, niin menee perustelet entistä vieraammaksi siitä mihin tosiasialliset käytöstavat, ja toiminta viittaa.

Mitkä onkin sitten sivuutettu aika mallikkaasti, kun on haluttu ajaa sisään johdateltu ajatuskuvio.

Tuon asteista käsittelytapaa ei tulekaan hyväksyä miltään osin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatelkaa myös sitä, että tuodaan voimakkaasti esille, että heillä on tuollaista kuvamateriaalia, siinä jutellaan toisten kanssa, ei mitään uhkaavaa ja kaappausta menossa? ja sillä todistellaan sitä, että sellaista kaappauksen omaista äkillistä vetämistä metsikköön puskaraiskauksen merkeissä ei ollut ja toisaalta sitä, että todentaa sen, että kun läksit miesten kanssa metsikön kautta etenemään, olit halukas ryhmäseksiin, eikä mitään vastentahtoaan tapahtunut?

Tuollaista ei voi oikeasti ymmärtää, hyvin aktiivisesti sivuutetaan paikka, konteksti, todelliset toimet, mitkä myönnetty sekä tytön että miesten toimesta. Tuollaisilla kuvamateriaaleilla uskotellaan, ettei siinä metsikössä voinut tapahtua mitään muuta kuin "suostumuksellista" ryhmäpaneskelua, ja tuollainen johdattelu on jotain aivan vierasta, koska sehän sotii jo itsessään sitä vasten, mitä on myönnetty tehdyn?

Ja kun siihen lisää tuon mielipiteen kirjoittajan ajatuksen siitä, missä lähtötilanteessa ollaan, minkä vaikutuksen alla, niin menee perustelet entistä vieraammaksi siitä mihin tosiasialliset käytöstavat, ja toiminta viittaa.

Mitkä onkin sitten sivuutettu aika mallikkaasti, kun on haluttu ajaa sisään johdateltu ajatuskuvio.

Tuon asteista käsittelytapaa ei tulekaan hyväksyä miltään osin.

Se, mikä noissa oikeuden perusteluissa myös häiritsee, asenteellisuuden lisäksi, missä on taas vanhanaikaisesti käsitelty miehiä ajopuina (jotka ovat "tiedottomina" ajautuneet toimiin, tilanteisiin), joiden toimia ei saa käsitellä väärintekemisen näkökulmasta, osoitti toiminta mitä tahansa vaan tyttö on ollut selvästi syytettynä, niin myös se, että perustelujen painotukset ovat alkaneet elää omaa elämäänsä, ja media, keskusteluissa painotetaan tulkintoja, joista osa vain miesten kertomaa, mistä ei muuta todisteita, tai oikeuden lauseita siitä, miten on voinut olettaa, että.. ja niitä ilmaa sisältäviä ..On voinut olettaa, että.. on paljon.

Nykyaikana, ei tuollaista pidä hyväksyä, että poistetaan miesten vastuuta, ilmaa sisältävillä lauseilla, olettaa, että..

Ei pidä olettaa, miesten pitää tietää, erityisesti tälläisissa lainalaisuuksissa, eli kontekstissa, missä tapahtumasarja on käynnistynyt, ja mitä sen sisällä on tapahtunut.

Ja se tietäminen pitää näkyä.

Koska, oikeuden perustelut ja siitä johdatellut ajatuskuviot luovat täysin käsittämätöntä vaikutelmaa, mistä on muut poimivat ajatuskuvion, että olisi ollut lähimaillakaan kyse tasavertaisten ihmisten välisestä keskustelevasta lähestymiskulmasta seksuaaliseen kanssakäymiseen, missä olisi sellaisilla tulokulmilla huomioitu molemminpuoliset tarpeet.

Ei vaikuta edes sellaiselta känniseksiltä, kun kertovat miten ja minkä tulokulman ovat valinneet lähestyessään toista hlöä.

Sen takia tuntuu käsittämätöntä, että sellainen vaikutelma luodaan.

Vaikuttaa nimittäin siltä, että tytöltä on ns lyöty ainankin toisessa vaiheessa ilmat pihalle, sillä brutaalimmalla lähestymiskulmalla, missä ovat vain alkaneet käsittelemään häntä, myönnetyn pakottavien ja kajoavien toimien kautta.

Missä vaikuttaa olevan mukana sitä kykyä pystyä vaikuttamaan toiseen, sellaisella pehmentämällä tavalla, kun kertoivat mm. että tyttö vastusteli kuvaamista, ja oli vain todenneet, it is okey, jolla on pyritty rauhoittamaan tyttö hyväksymään toiminta.

Koko homma voi olla vaikutuskykyisen miehen johdattelemaa, missä tytöltä otetaan ensihetkessä ilmat pihalle kaltoin kohtelulla, mikä saa epätoivon valtaan, kuinka häntä voi kohdella ko tavalla, silti ja kun on humalassa, ja toivomassa parempaa lopputulosta, vaikuttamaan kykenevän kanssa, niin lopputuloksen voi ymmärtää.

Tuntuu uskomattomalta, että kaiken myönnetyn tapasarjan tapahtumia voi käsitellä ja luoda siitä painotuksia, muiden tulkintojen kautta, mitä on tehty, sillä asenteellisuudella, ja selkeällä halulla johdatella mielikuvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, mikä noissa oikeuden perusteluissa myös häiritsee, asenteellisuuden lisäksi, missä on taas vanhanaikaisesti käsitelty miehiä ajopuina (jotka ovat "tiedottomina" ajautuneet toimiin, tilanteisiin), joiden toimia ei saa käsitellä väärintekemisen näkökulmasta, osoitti toiminta mitä tahansa vaan tyttö on ollut selvästi syytettynä, niin myös se, että perustelujen painotukset ovat alkaneet elää omaa elämäänsä, ja media, keskusteluissa painotetaan tulkintoja, joista osa vain miesten kertomaa, mistä ei muuta todisteita, tai oikeuden lauseita siitä, miten on voinut olettaa, että.. ja niitä ilmaa sisältäviä ..On voinut olettaa, että.. on paljon.

Nykyaikana, ei tuollaista pidä hyväksyä, että poistetaan miesten vastuuta, ilmaa sisältävillä lauseilla, olettaa, että..

Ei pidä olettaa, miesten pitää tietää, erityisesti tälläisissa lainalaisuuksissa, eli kontekstissa, missä tapahtumasarja on käynnistynyt, ja mitä sen sisällä on tapahtunut.

Ja se tietäminen pitää näkyä.

Koska, oikeuden perustelut ja siitä johdatellut ajatuskuviot luovat täysin käsittämätöntä vaikutelmaa, mistä on muut poimivat ajatuskuvion, että olisi ollut lähimaillakaan kyse tasavertaisten ihmisten välisestä keskustelevasta lähestymiskulmasta seksuaaliseen kanssakäymiseen, missä olisi sellaisilla tulokulmilla huomioitu molemminpuoliset tarpeet.

Ei vaikuta edes sellaiselta känniseksiltä, kun kertovat miten ja minkä tulokulman ovat valinneet lähestyessään toista hlöä.

Sen takia tuntuu käsittämätöntä, että sellainen vaikutelma luodaan.

Vaikuttaa nimittäin siltä, että tytöltä on ns lyöty ainankin toisessa vaiheessa ilmat pihalle, sillä brutaalimmalla lähestymiskulmalla, missä ovat vain alkaneet käsittelemään häntä, myönnetyn pakottavien ja kajoavien toimien kautta.

Missä vaikuttaa olevan mukana sitä kykyä pystyä vaikuttamaan toiseen, sellaisella pehmentämällä tavalla, kun kertoivat mm. että tyttö vastusteli kuvaamista, ja oli vain todenneet, it is okey, jolla on pyritty rauhoittamaan tyttö hyväksymään toiminta.

Koko homma voi olla vaikutuskykyisen miehen johdattelemaa, missä tytöltä otetaan ensihetkessä ilmat pihalle kaltoin kohtelulla, mikä saa epätoivon valtaan, kuinka häntä voi kohdella ko tavalla, silti ja kun on humalassa, ja toivomassa parempaa lopputulosta, vaikuttamaan kykenevän kanssa, niin lopputuloksen voi ymmärtää.

Tuntuu uskomattomalta, että kaiken myönnetyn tapasarjan tapahtumia voi käsitellä ja luoda siitä painotuksia, muiden tulkintojen kautta, mitä on tehty, sillä asenteellisuudella, ja selkeällä halulla johdatella mielikuvaa.

Sen takia myös, että kun tuo toinen tapahtumasarja vaikuttaa selkeältä ns ilmat pihalle ottamiselta, myönnettyine pakottavine kajoamisineen, valitulla brutaalimmalla tulokulmalla.

Niin, sen takia tuntuu käsittämättömältä, että tuota kohtaa ei ole osattu käsitellä muuna kuin sen sisällä, kuuluisiko tuo sellaisen "suostumuksellisuuden" piiriin, minkä oikeus hakee kuvatallenteista?

Että, jos on juttelua aikaisemmin miesten kanssa, poissulkisi se automaattisesti edes ajatuksen siitä, että jos toiminta kääntyisi myöhemmässä vaiheessa pakottavaksi kajoamiseksi, hyväksikäytöksi, niin sitä vain käsitellään siltä pohjalta että voiko miehet olettaa, että "suostumus" olisi voimassa?

Ei hitto, tuollaista ei voi ymmärtää, että kuinka pitkälle mielikuvissaan ja asenteellisuuksissaan voivat mennä, missä pyrkivät käsittelemään miesten toimet parhain päin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen takia myös, että kun tuo toinen tapahtumasarja vaikuttaa selkeältä ns ilmat pihalle ottamiselta, myönnettyine pakottavine kajoamisineen, valitulla brutaalimmalla tulokulmalla.

Niin, sen takia tuntuu käsittämättömältä, että tuota kohtaa ei ole osattu käsitellä muuna kuin sen sisällä, kuuluisiko tuo sellaisen "suostumuksellisuuden" piiriin, minkä oikeus hakee kuvatallenteista?

Että, jos on juttelua aikaisemmin miesten kanssa, poissulkisi se automaattisesti edes ajatuksen siitä, että jos toiminta kääntyisi myöhemmässä vaiheessa pakottavaksi kajoamiseksi, hyväksikäytöksi, niin sitä vain käsitellään siltä pohjalta että voiko miehet olettaa, että "suostumus" olisi voimassa?

Ei hitto, tuollaista ei voi ymmärtää, että kuinka pitkälle mielikuvissaan ja asenteellisuuksissaan voivat mennä, missä pyrkivät käsittelemään miesten toimet parhain päin.

Tuollainen häiritsee voimakkaasti, kun ovat yrittäneet painotuksillaan luoda vaikutelmaa, että tilanne olisi sellainen missä tasavertaiset keskustelevat ja lähestyvät sellaisista kulmista toisiaan, ettei jää epäselvyyksiä.

Niin oikeus ja kuvamateriaali "asiantuntijat" uskottelevat, että jos vedettäisiin myöhemmässä vaiheessa ns ilmat pihalle yllättävällä käytöksellä, että se tilanne lähtökohtaisesti olisi sellainen, että tasavertaisesti keskustelisivat ajautuiko tämä sivuraiteille ja toinen voisi peruuttaa suostumuksensa? Kävellä pois?

Kun tuo lähtökohta ja tilanne ei ole alkuun sen kaltainen, että äkkillisessä brutaalimmassa, pakottavassa tilanteessa olisi ns keskusteleva sävy, johon voisi vaikuttaa. Luovat miehistä oikeasti sellaista mielikuvaa, että he siellä vain "suostumuksellisuuden" varassa, vaikka ovat myöntäneet kaikenlaista. Ja tietyn asenteellisuuden omaavat pystyvät sopivissa tilanteissa mihin vain, kun vastuu laitetaan
        muille.

Tuo on hyvin häiritsevää tämän tapauksen tulkinnassa ja siinä millä painotuksilla asia halutaan esittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollainen häiritsee voimakkaasti, kun ovat yrittäneet painotuksillaan luoda vaikutelmaa, että tilanne olisi sellainen missä tasavertaiset keskustelevat ja lähestyvät sellaisista kulmista toisiaan, ettei jää epäselvyyksiä.

Niin oikeus ja kuvamateriaali "asiantuntijat" uskottelevat, että jos vedettäisiin myöhemmässä vaiheessa ns ilmat pihalle yllättävällä käytöksellä, että se tilanne lähtökohtaisesti olisi sellainen, että tasavertaisesti keskustelisivat ajautuiko tämä sivuraiteille ja toinen voisi peruuttaa suostumuksensa? Kävellä pois?

Kun tuo lähtökohta ja tilanne ei ole alkuun sen kaltainen, että äkkillisessä brutaalimmassa, pakottavassa tilanteessa olisi ns keskusteleva sävy, johon voisi vaikuttaa. Luovat miehistä oikeasti sellaista mielikuvaa, että he siellä vain "suostumuksellisuuden" varassa, vaikka ovat myöntäneet kaikenlaista. Ja tietyn asenteellisuuden omaavat pystyvät sopivissa tilanteissa mihin vain, kun vastuu laitetaan
        muille.

Tuo on hyvin häiritsevää tämän tapauksen tulkinnassa ja siinä millä painotuksilla asia halutaan esittää.

Eniten ihmetyttää miksi ainakaan media jutuista selviä mitä miehet ylipäänsä hengailivat sairaalan aulassa. Oliko heillä oikeaa asiaa sairaalaan? Olivatko olleet itse ensiavussa saamassa apua johonkin omiin ongelmiinsa vai mikä oli motiivi ylipäänsä roikkua aamuyön tunteina sairaalassa?

Ainakaan vierailuaikoja ei aamuyön tunteina ole.

Hesarin kommenttiosiossa edelleen jankutetaan syyttömyysolettamaa ja vedotaan videomateriaaliin kuinka tyttö oli ollut tupakalla ja naureskellut miesten kanssa. Aika moni seksuaaliväkivallan uhri on ensin rupatellut hyvässä hengessä seksirikollisen kanssa. Ilmeisesti edelleen jotkut eivät vielä tiedä että useimmat raiskaukset tapahtuvat luottamussuhteen luomisen jälkeen. Useimmat tutun ja turvalliseksi mielletyn henkilön toimesta.

• Anonyymi

Joo, näitähän varmasti tapahtuu jatkuvasti.....🤣🤣🤣

• Anonyymi

Lapsille jo päiväkodista asti toitotetaan miten monikulttuurisuus on suuri rikkaus karvaranneäijät haluavat vaan vääräuskoisille naisille ja tytöille pelkkää hyvää mihin niiden raiskauksetkin kuuluvat, kun oman kulttuurinsa naiset kulkevat säkeissä jo yhdeksän vuotiaasta, sopivan vaimoiän jo saavuttaessaan kuten Muistamme suuren oppi-isänsä vaimosta.

• Anonyymi

No toivottavasti jokaisessa suomalaisessa päiväkodissa opetetaan lapsiamme ymmärtämään kaikki ihmiset tasa-arvoisesti yhtä hyvinä tai yhtä huonoina ihon väriin tai äidinkieleen katsomatta!

Raiskaajia paljastuu niin suomalaisista kuin ulkomaalaisista.

Suomi on monikulttuurinen ja ennen kaikkea kotoutumiseen pitäisi panostaa eikä leikata pois varoja sen toteutuksesta.

Yleistämisen ja mustamaalauksen poistaminen sekä faktojen esittäminen auttaisi asiassa kuin asiassa.

Sairaaloiden päivystykset on pystyttävä järjestämään kaikille potilaille turvallisiksi ,,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No toivottavasti jokaisessa suomalaisessa päiväkodissa opetetaan lapsiamme ymmärtämään kaikki ihmiset tasa-arvoisesti yhtä hyvinä tai yhtä huonoina ihon väriin tai äidinkieleen katsomatta!

Raiskaajia paljastuu niin suomalaisista kuin ulkomaalaisista.

Suomi on monikulttuurinen ja ennen kaikkea kotoutumiseen pitäisi panostaa eikä leikata pois varoja sen toteutuksesta.

Yleistämisen ja mustamaalauksen poistaminen sekä faktojen esittäminen auttaisi asiassa kuin asiassa.

Sairaaloiden päivystykset on pystyttävä järjestämään kaikille potilaille turvallisiksi ,,,

Monikulttuurisuuden ihannointi Suomessa onnsaavuttanut sairaaloisen vaarallisuuden rajan jo Sokea Reettakin sen näkee paitsi jos välttämättä halyaa tihruta pinkkisten rillien läpi.
        Suomessa on kantasuomalaisia rikollisia joten tänne ei enää tarvita yhtään ylimääräistä monikulttuurista karvarannetta rikoksilla mälläämään taxeissa, sairaaloiden poliklinikoilla, kouluissa, kauppakeskuksissa jne jne Veroeurojamme poltettu hävyttömät määrät matujen persiilleen menneisiin kotouttamisohjelmiin.
        Ulos maastamme ja heti vaikka kumiveneellä tai millä tänne kymmenien tuhansien kilometrien takaa saapuneet.

• Anonyymi

Niinhän se on, että
      sairaalan yö-päivytyksessä tarvitaan sen verran henkilökuntaa, ettei kenenkään tarvitse pelätä ja kaikki saavat tarvitsemansa ensiavun asiallisesti ja ajoissa.

• Anonyymi

ASIAN YDIN tämän kamalan tapauksen jälkeen, niin kuin lastenpsykiatri Minna Sarelahti esitti;

Täytyykö jatkossa pelätä, että sairaalaan jouduttua joku käyttää hyväksi alentunutta ymmärrystä ja toimintakykyä: johdattaa kulman taakse ja houkuttelee tai painostaa allekirjoittamaan papereita, luovuttamaan rahaa tai harrastamaan seksiä?

Tälle nuorelle naiselle haluaisin sanoa, että meitä on lukuisia, jotka kuulimme hänen äänensä ja olemme hänen puolellaan.
      Häpeä ei ole hänen vaan niiden miesten. Haavoittuvassa asemassa sairaalan ensiavussa nuori nainen olisi ansainnut suojelua, ei saalistajia.
      Ja olisi hän jälkikäteen ansainnut myös oikeutta.

Tarttis tehdä nopeasti jotain, että meille kaikille elintärkeä julkinen terveydenhoito saadaan toimimaan inhimillisesti ja jokaiselle turvallisesti.

• Anonyymi

Saalistajat ansaitsevat tuomionsa, ehkä karkoituksenkin, mutta myös tyttöä hoitaneiden olisi pitänyt tunnistaa haavoittuvuus ja viranomaisten suojella siltä. Sitä vartenhan viranomaiset ovat olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saalistajat ansaitsevat tuomionsa, ehkä karkoituksenkin, mutta myös tyttöä hoitaneiden olisi pitänyt tunnistaa haavoittuvuus ja viranomaisten suojella siltä. Sitä vartenhan viranomaiset ovat olemassa.

Virkarikos! Vastuuseen kaikki! Tytöltä julkinen anteeksipyyntö!

Oikeus sylkäisi hylkiväl päätöksel kansaa naamaan🙌 kusopäät

• Anonyymi

Minä uskallan..

• Anonyymi

Tähänkö on tultu.Tuo PYYKKITUPA-RAISKAUS,oli kyllä kamala.Olin nuorena ja nättinä töissä eräässä firmassa.Minä ja toimitusjohtaja mentiin TENKKAAN(=kuppila kalliossa),sinne ilmestyi vielä eräs työkaveri.Nämä mokomat KETKUTjuottivat minut kunnon humalaan.Saattoivat minut asuntooni.....Kustaankadun piha oli pimeä illalla..mutta nää KONNAT oli päättäny pitää "hauskaa"ensin.Vuorotellen tykittivät ja se toinen puristeli reisiä,niin että mustelmat sain kuitenkin muistoksi.ON SANOTTAVA,ETTEN OLISI IKINÄ USKONUT HEISTÄ SELLAISTA.

• On se kumma, kun joidenkin miesten pitää puolustella raiskaajia mm. uhrin humalatilalla tai kevyellä vaatetuksella. Raiskaus on törkeä teko ja AINA väärin! Kumma kun tällaista pitää vielä vuonna 2025 painottaa. Täytyy kyllä sanoa, että välillä hävettää isosti olla mies.

• Anonyymi

Todella hyvä kirjoitus. Ja tytölle voimia, sinussa ei ole mitään vikaa. Koeta unohtaa kärsimys ja jatkaa elämääsi.

• Anonyymi

2025-05-07 22:10:21 🩷👍!

Suomen koko kansalle erittäin tärkeän julkisen terveydenhoidon kurjistamista ja alasajoa emme saa hyväksyä ja emmekä unohtaa.

Koko kansa tarvitsee yhdenvertaisen ja turvallisen julkisen sairaanhoidon niin päivällä kuin yölläkin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2025-05-07 22:10:21 🩷👍!

Suomen koko kansalle erittäin tärkeän julkisen terveydenhoidon kurjistamista ja alasajoa emme saa hyväksyä ja emmekä unohtaa.

Koko kansa tarvitsee yhdenvertaisen ja turvallisen julkisen sairaanhoidon niin päivällä kuin yölläkin!

Ja turvalliset takit!!!!
        Ulos raiskaaja taxi firmat!

• Anonyymi

*Tarttis tehdä nopeasti jotain, että meille kaikille elintärkeä julkinen terveydenhoito saadaan toimimaan inhimillisesti ja jokaiselle turvallisesti.*

Kukas meillä Suomessa onkaan vastuussa, että meille kaikille elintärkeään julkiseen terveydenhoitoon riittää tarpeeksi verorahoja pystyä toteuttamaan julkinen terveydenhoito turvallisesti?

Arkadiamäellä pitää saada vaihdettua hallitus, jonka arvomaailmaan mahtuu, että jokaisen potilaan inhimillinen ja turvallinen sairaanhoito kuuluu meidän jokaisen perusoikeuksimme Suomessa.

• Anonyymi

Niiin, kuinkas monella jättivoitoilla pyörivällä yksityisellä terveysjätillä onkaan yö-päivystys?
      Jonne ne rikkaat voisivat pyyhältää, kun on hengenlähtö lähellä.

• Anonyymi

Hyvä kysymys??????
        Oliskohan se kuitenkin yksityisten yöpäivytys se 112 ja pillit soiden julkiseen sairaalahoitoon.

Sitten ei auta se paksu lompsakaan!

• Anonyymi

>>>
      ??

• Anonyymi

voi --HH @
      aihhit.s ×LL
      hitss-hHH ••
      ." .. : "" . ' ==,,9,,,'' uNM &&+ • ••• •
      : ~~ vas
      ,n BS <<***???!!!---+++111•••√√√πππ∆∆∆~~~¥¥¥£££ls
      paskaa S.. !'--+!!<<<>>DD b M ns B‘
      ,, '!--6

** *
      &&|
      GGG

• Anonyymi

Se ettei tuo päättynyt tytön hengen lähtöön saattoi olla hänen omaa ansiotaan. Missään ei ole sanottua ettei miehikko olisi pahrmpaankin kyennyt kohdatessaan vastarintaa.

• Anonyymi

No oikeus totesi miehet syyttömiksi, eli tytön tietoinen valinta.
        Näin on oikeus totuuden todennut.
        Poijjaat vähän leikitteli lapsukaisen kanssa pissavehkeillä ja tytön omaa syytä.
        Tuomari on näin päättänyt. Piste.

Toivottavasti oli suvaitsevainen maailmankatsomukseltaan ja vanhemmatkin näitä vihervasemisto-keskusta-kokoomus äänestäjiä.

• Anonyymi

Saasta siat🤮🤮🤮🤮🤮🙌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poijjaat vähän leikitteli lapsukaisen kanssa pissavehkeillä ja tytön omaa syytä.

Toivottavasti oli suvaitsevainen maailmankatsomukseltaan ja vanhemmatkin näitä vihervasemisto-keskusta-kokoomus äänestäjiä.

Hah!!😂😂tietoinen valinta uli 2promimle räkäkännissä mistä tietoisuudesta voi edes keskustella. Hetkinen sinä… tän todistaa ihan lääkärit, tiede ..
        nii aivokuolleita olioita liikkeellä… missä ne henkivät ihmiset on.
        Pelkkäää saastaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kirjoitus ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä kirjoitus ..

Eli sensuuri asettelee oikeden päätöksen kehut . Jos kirjoittaa Hyvä kirjoitus . Kun haukkuu oikeuslaitosta . Sensuurihan kannattaa Suomen mädätystä .

• Anonyymi

Kyllä hoitoon pitää uskaltaa mennä...vartijoiden toimista en tiedä,kaikkeen ei voi/pidäkään tarttua (ammattitaito)... Pukeutumiseen pitää kiinnittää enemmän huomiota,Alkon nauttimisen määriin myös. EN kannata tänne vastaanotettujen usein kieli- ym taitojen puuttuvien miesten sijoittelua myöskään.

• Anonyymi

Pelkään pahoin että vartijat olivat samaa sakkia. Ilmoittivat mies porukalle että täällä on saalis.

• Anonyymi

Suomi ei ole enää turvallinen turvapaikanhakijoiden virta….
        Näide hakijoiden taustoja ei tarkisteta. Sieltä vain solkenaan kaikki seksuaalirikolliset ja muut ryöstäjät meidän kaduille, sairaaloihin, elokuvateatterihin, ostoskeskuksiin metsästämään pikkutyttöjä ja lapsia…
        Miksi ei?
        Täällä saaa eikä vastuuseen joudu👏👏👏👏👏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkään pahoin että vartijat olivat samaa sakkia. Ilmoittivat mies porukalle että täällä on saalis.

Tää on rikollista strategiaa. Näin joissakin klubeissa toimitaan. Baaritiskillä baarimikon pistää viestiä kohteista, joita sitte haetaan joukolla raiskattavaksi, tai ihan ryöstetään, kidnapataan…
        Todellisuus on raakaa. Kupla on puhkasta suomesta! Saastaa 🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi ei ole enää turvallinen turvapaikanhakijoiden virta….
        Näide hakijoiden taustoja ei tarkisteta. Sieltä vain solkenaan kaikki seksuaalirikolliset ja muut ryöstäjät meidän kaduille, sairaaloihin, elokuvateatterihin, ostoskeskuksiin metsästämään pikkutyttöjä ja lapsia…
        Miksi ei?
        Täällä saaa eikä vastuuseen joudu👏👏👏👏👏

Vapauteen päästetyt tuomiotta jääneet viestittää ja signaalia ympär planeettaaa et raiskasi veljet suomeen. Heti. Sankoinjoukoin. Täällä saa ilmaseksi saalistaa. 🤩🤩🤩Upeeta!
        Laki seksuaalirikollistenpuolel!
        Laki jolle on ok et raiskaajat saalistaa sairaaloist!

Vittu mikä paska hki käräjäoikeus paska sika tuomari pelle! Häpeäisitte!
        Kuinka ja millä logiikalla sairaalassa saalistaminen ansaitsis vapauden?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vapauteen päästetyt tuomiotta jääneet viestittää ja signaalia ympär planeettaaa et raiskasi veljet suomeen. Heti. Sankoinjoukoin. Täällä saa ilmaseksi saalistaa. 🤩🤩🤩Upeeta!
        Laki seksuaalirikollistenpuolel!
        Laki jolle on ok et raiskaajat saalistaa sairaaloist!

Vittu mikä paska hki käräjäoikeus paska sika tuomari pelle! Häpeäisitte!

Sattuu aivoon tämä aivokuollut lakisysteemi:(((( kaikki toivo meni! Kaikki usko meni🥺🤯🤬

• Anonyymi

24 sulki mallityttöjä koskevan viestiketjun? Miksi?
      Surullista:(

• Anonyymi

Taxin ja sairaalat ovat vaarallisia!!

• Anonyymi

Sudet....

"– Se voi tulla ihan muutaman metrin päähän kokeilemaan, miten ihminen reagoi. Kun se tulee iholle ja siitä lähemmäs, niin maistetaan jo."..

• Anonyymi

Sairaalan tuodut ja siellä käytävillä rullapedeissä makaavat on puolustuskyvyttömiä.

• Anonyymi

No mihin sitten meinaat mennä kun joudut vaikka onnettomuuteen??

• Anonyymi

Tietty raiskattavaksi Hussin sairaalaan!

• Anonyymi

🤮🤮🤮🤮

• Anonyymi

High risk behavior!👈

• Anonyymi

Ei kuulu vapauteen vaan vankeuteen! Eikö kriminaali psykologiaa oikeuslaitos lue yhtään? Tai edes seuraa miten hommat on kehittynyt seksuaalirikolli?

Tää high risk behavior on nytte laskettu vapauteen jatkamaan Hesa -Turku akselilla sitten siat porsastelevia .

• Anonyymi

Taitaa tämä rikollis rinki vetää yhtä köyttä , kaikki tuomarit vartijat, hoitohenkilökunta ja pääpiruraidkaajat!
      Vaikka Suomen laki tulkitsi lasta niinkuin piru rasmattua. Oli odotettavissa . Lapsi oli pääpiru, hänen vika! Myrkytetty lapsen!
      Vastuuseen koko remppa porukat!
      Jotai tolkkua nytte hei!

• Anonyymi

kaikki ilotytöt suuntaavat ensiapuun

• Anonyymi

Toinen ketju asiasta kommentointi Suljettu ! Erikoista . Tuo joukko Hels
        Käräjäsalissa Päätöksen . Tehneet tulisi Poliisin pidättää virastaan . Laittaa tutkintavankeuteen .

• Ei Suomessa tapahtu käännettä parempaan vaan pahempaan.
      Veren täytyy virrata sankasti ennenkuin silmät aukeaa.Tämä on minun arvio.

• Anonyymi

Ei tätä Suomen dei koulutetut tahdo lopettaa . Ne on noitina poltettava .

• Anonyymi

Tottakai mamut tässä tilanteessa kokeilleet aulassa, mites lähtis tyttö avautumaan, hengaillaan siinä kivasti parhain laitetaan puhumaan hankkimaan luottamusta, tyttö onnesta innoissan, saattanut katella kavereitten kanssa pornoa yhdessä, helppo saalis, tullut sitten katumapäälle hoidon jälkeen, paikat tulleet kipeiksi, liekö humalatilakin loppunut, herännyt karuun totuuteen, alapää siemeniä täynnä, valitettavan surullista

• Anonyymi

Täytyy ehkä korvata tuo Woke Oikeuslaitokset = ovat siten alisteisia Vasemmiston = Mädätykselle ! Kelpaako tämä nyt Woketuksen tilalle ?

• Anonyymi

Raiskaajat pois kaduilta, sairaaloista!

• Anonyymi

Raha ratkaisee.
      Se on nähty monta kertaa.
      Vaimoni (ei ollut kunnan tai koulun palkoilla) järjesti aikoinaan epämieluisat 7 ja 8 luokan oppilaat pois meidän lasten luokilta. Siihen riitti puhumisen taito.

• Anonyymi

Emmä usko et näil 3 raiskaaja joukolla mitään rahaa ollut. Ne ryösti tytön rahat ja joukkoraiskaajat sitten siihen lisäksi.

• Anonyymi

Sairasta!

Oliko suomalaisia?

• Anonyymi

Ei ollu suomalaisia miehiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollu suomalaisia miehiä.

Suomalaiset raiskaajat ei saalista Hussin sairaaloista!

Maailma on muuttunut…. Pahemmaksi ainakin Suomessa. Helsingissä!

• Anonyymi

Pakolaisia, maahanmuuttajat

• Anonyymi

luuserit ja saatana on voittanut..urpo siunaa kaiken...ant...ORPO

• Anonyymi

Hirveetä! Eikä kukaan välitä!

• Anonyymi

Täysin uskomaton keissi ettei mitään tuomiota!
      Kyseessä kuitenkin a) tyttö ryöstettiin
      b) joukkoraiskattiin useempaankertaan

C) äijät valmiina vaanimasss Hussin Sairaalan päivystyksen odotustilassa.

Sairasta!!🤮Pelottavaa!

• Anonyymi

Eikä mitään tuomiota edes siihen että ryöstivät lapsen, varasti sen omaisuutta!

• Anonyymi

🤬🤬🤬

• Anonyymi

Kusipää tuomari! Läpimätä hki käräjäoikeus🤬

• Anonyymi

Eikö nykyisin ryöstöstä tuomita?

Raiskauksista nyt ei näköjään mitään. Mutta nyt siis saa ryöstäjien ilman tuomioita?? Häh?!

• Anonyymi

Ei mitään järkeä enään missään. Uskottavuus meni nytte kokonaan… oikeuslaitos. Sehän on Laitonlaitos!
        Pahempaa kuin mikään

• Anonyymi

Kyllähän ne nii halukkaasti jakaa tuomiota varkauksista!
        Mutta mikset ryöstöstä joka kohdistuu lapseen?
        Ja viel jos keissiin liittyy selvä joukkoraiskaus.

Siis millä logiikalla jättävät tuomiotta? Kysyn nyt vaan? Iha oikeesti… turpaan sietäisivät saada koko porukka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän ne nii halukkaasti jakaa tuomiota varkauksista!
        Mutta mikset ryöstöstä joka kohdistuu lapseen?
        Ja viel jos keissiin liittyy selvä joukkoraiskaus.

Siis millä logiikalla jättävät tuomiotta? Kysyn nyt vaan? Iha oikeesti… turpaan sietäisivät saada koko porukka!

Kyllä kokonsuomenmaa on niin yhtämieltä tästä et toi porukka raiskasi ja tuomio kuuluu niille langettaa. Flinkautinen! Taikka kivitys.
        Ei ne ansaitse vapautta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kokonsuomenmaa on niin yhtämieltä tästä et toi porukka raiskasi ja tuomio kuuluu niille langettaa. Flinkautinen! Taikka kivitys.
        Ei ne ansaitse vapautta!

❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

• Anonyymi

Vois tehdä kansanäänestyksen tästä keissistä ja jyrätä sillä toi paskapää tuomari!

• Anonyymi

👏👏👏 kannatan!👈

• Anonyymi

Liputan!!!👈

• Anonyymi

Jes:-D

• Anonyymi

Missä on kansanäänestykset?????

• Anonyymi

Raiskarit vapauteen päästänyt oikeuskaveri julkisuuteen pyytämään anteeksi! Anteeksi tytöltä! Anteeksi koko suomenkansalta! Aiheuttivat kaikille psyykkistä terroria 🤮🤮🤮🤮

• Anonyymi

Samoin kuin se roistojoukkokin! Samaa sakkia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoin kuin se roistojoukkokin! Samaa sakkia

Laki kuntoon… pleeez! Eikö vois päivittää pikkasen edes?? Eikö??!!!

• Anonyymi

Tämä käräjäoikeudet päättäjä porukka on esimerkkinä edustamassa surkeinta osaamista häysin välinpitämätöntä ja selkärangatonta päätöksentekoa. Ne tahraa koko oikeuslaitoksen pysyvästi.

• Anonyymi

Kaikkienaikojen hirvein HUONOIN päätös ja tuomari. Vajos pohjalle!

• Anonyymi

Moraalitonta!

• Anonyymi

On kyllä outoo että jossain terveysasemalla on ylipäätään sallittua seksin harrastaminen puskissa ja ties missä yleisissä tiloissa.

• Anonyymi

• Anonyymi

Lakisysteemi vajonnut pohjalle, ei niikö osata enään ajatella viisaasti. Mitä ne sien yliopiston oikee opiskelee? Kuinka tulla raiskaaja pedoksi? Kuinka suojella raiskaaja petoja? Kuinka antaa jokaiselle joukkoraiskaajale vapaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lakisysteemi vajonnut pohjalle, ei niikö osata enään ajatella viisaasti. Mitä ne sien yliopiston oikee opiskelee? Kuinka tulla raiskaaja pedoksi? Kuinka suojella raiskaaja petoja? Kuinka antaa jokaiselle joukkoraiskaajale vapaus?

Tytölle käänsi suomen laki selkänsä, raiskaaja siat saivat tuntea tehneensä oikein! Hyvillä mielin vapauteen jatkamaan ryöstö -raiskauksia!!

• Anonyymi

Liian suuret palkat ehkä hämärtää kykyä tuntea ja tehdä oikein! Ei ne oikeet päätökset, vaan se tuleva palkka!!

• Anonyymi

Juuri näin, pitäs tiputtaa niiden palkat minimiin ni pestyihin suuntautuisivat oikeudentuntoisia. Samoin on eduskunnan osalla, sais niidenkin kaikkien liksat tiputtaa minimi palkkaiseksi. Hallitukseen ei olis niin suurta tunkua rahan takia. Vaan ihmisiä jotka oikeesti haluaa parantaa suomen oloja ja auttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin, pitäs tiputtaa niiden palkat minimiin ni pestyihin suuntautuisivat oikeudentuntoisia. Samoin on eduskunnan osalla, sais niidenkin kaikkien liksat tiputtaa minimi palkkaiseksi. Hallitukseen ei olis niin suurta tunkua rahan takia. Vaan ihmisiä jotka oikeesti haluaa parantaa suomen oloja ja auttaa.

Oikeus raivatulle tytölle!❤️‍🩹

• Anonyymi

This is ittees shock!!

• Anonyymi

Ei pakolaisille raiskasi miehille ole mikään pyhää. Ne menee suoraan sinne missä puolustuskyvyttömiltä on sairaalat, vammaisten lasten laitokset, koulut…

• Anonyymi

Laitettava tutkintapyyntö vireille niitä Oikeuskareita kohtaan..!!!!!!! Potkikaa ulos viroista tuommoset mielisairaat tyhmät ja vaaralliset päättäjät.

• Anonyymi

Päätös oli yksi aikamme radikaaleimmista, Hirviömäistä!

• Anonyymi

Saastaiset siat! Likaiset kädet! Nyt jäi kiinni! Nin huolimaton vapautus rsiskateille!

• Anonyymi

Tämä jää historiaan ikuisiksi ajoiksi! Vastuuton julma laiton päätös!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä jää historiaan ikuisiksi ajoiksi! Vastuuton julma laiton päätös!

🥂🤮🍾

• Anonyymi

Lapsen puolella todellakin !!

• Anonyymi

Surullista että Suomen kansalaisien lasten , puolella ei ole ketään. Päättäjät vihaavat kansalaisiaan.

• Anonyymi

Ei ole elämää tämä🕊️🕊️🕊️🕊️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole elämää tämä🕊️🕊️🕊️🕊️

Tytön puolella!❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

• Anonyymi

Traaginen tapaus. Traumaattinen ❤️‍🩹

• Anonyymi

Moraaliton🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️lakisysteemi👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🤬

• Anonyymi

🤥🤥🤥🤥🤥🤥🤥

• Anonyymi

NO MORALS! At all🤐 house of card s falla down…💩💩💩💩💩💩

• Anonyymi

Höms,, kukas seuraavax napataan…?😱😢🥺🫣

• Anonyymi

🫣🫣🫣🫣🫣

• Anonyymi

Kuka suojelee sairaaloita jatkossa? Saati muita paikkoja joissa puolustuskyvyttömiä ?

• Anonyymi

Missä tää porukka nyt on? Miksi ne saa olla vapaana? Ite tuomitsen jyrkästi tämmösen! Vaarallista ja vastuutonta lähettäää vapauteen kulkemaan toistojoukko.

• Anonyymi

Kuvat julkiseksi ni voi vaikka pelastua

• Anonyymi

Pelotellaan hesaa et hähäää siitäs saitte! Saatte elää saastan kanssa.

• Anonyymi

Me tarvitaan oikeita viisaita päättäjiä meidän puolelle. Ei enempää tämmöisiä hulluja jotka sortaa lasta:(((

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me tarvitaan oikeita viisaita päättäjiä meidän puolelle. Ei enempää tämmöisiä hulluja jotka sortaa lasta:(((

Rima sais nousta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🕊️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rima sais nousta!

Ihmis-saastaa.🤮valitettavasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmis-saastaa.🤮valitettavasti

Poliisit toimii paremmin, mut laki ei…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹🕊️🕊️🕊️🕊️

• Anonyymi

Vaarallisimmat jättää tuomiotta. Ei nää mitää väärää missään. Ei silmiä, ei mitään älyä. Kyvytön. Noin räikeä moka…. Anteeksiantamatonta toimintaa! Kaikki toivo pois…

• Anonyymi

Pahuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pahuutta.

🤡🤡🤡🤡

• Anonyymi

Ala-arvoista 🤢

• Anonyymi

Ja sitte ihmetellään miksi nuoriso tekee itsareits..!?? Haloo! Ei oikeutta, ei toivoa, kun kukas ei välitä meistä. Miksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitte ihmetellään miksi nuoriso tekee itsareits..!?? Haloo! Ei oikeutta, ei toivoa, kun kukas ei välitä meistä. Miksi?

Syyysteemi syyttää nuoria, oma vika.

• Anonyymi

……Saa kostaa heikommille……. Vallan hurmiossa💩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syyysteemi syyttää nuoria, oma vika.

Ja Ikävä kyllä SENSUURI SULKEE tämänkin ketjun Arasta aiheesta . Koska kansa ei hyväksy tytön törkeää raiskausta !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja Ikävä kyllä SENSUURI SULKEE tämänkin ketjun Arasta aiheesta . Koska kansa ei hyväksy tytön törkeää raiskausta !

Huolestuttavaa :( kun kukaan ei välitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹🕊️🕊️🕊️Toivon puolella. Totuus julki! Vääräteko oli. Malmitytön puolella! Lapsille turvaa ja oikeutta🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️

• Anonyymi

..z ei näin. Lapsi hakee apua hussilta raiskataan sinne alueelle!!! Absoluuttista saasta porukkaa! Roskasakkia!

• Anonyymi

Ei ne ansaitse vapautta. Tämä lapsi ja perhe tarvii oikeutta puolelleen. Roistot kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ne ansaitse vapautta. Tämä lapsi ja perhe tarvii oikeutta puolelleen. Roistot kiinni.

Uusi käsittely , hoviin pika pikaa👍

• Anonyymi

Ei ole tuon perheen helppoa kestää tämmöinen vääryys. Ei raidkaukset lopu jollei niitä tuomita kunnolla e! Elinkautiseen. Kuolemaan . Mikä perintö tällä seksuaalirikoslailla on tulevalle? Sekä että tulevat sukupolvet tullaan raiskaa sairaaloihin ilman oikeutta? Riittääkö 200vuotta eteenpäin näillä asetuksilla?

• Anonyymi

On odotettu jo monta sukupolvea että suome seksuaalirikoslskin päivittyisi läpikotaisin. Sen täytyy muuttua! Tuomiot pitää olla kovat. Raiskaaja muukalaiset pois kaduilta ja sairaaloista.
        Oikeus lapsille, tuleville sukupolville. Muutos on tultava👈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On odotettu jo monta sukupolvea että suome seksuaalirikoslskin päivittyisi läpikotaisin. Sen täytyy muuttua! Tuomiot pitää olla kovat. Raiskaaja muukalaiset pois kaduilta ja sairaaloista.
        Oikeus lapsille, tuleville sukupolville. Muutos on tultava👈

Sitten sama selvinpäin.....🤣🤣🤣

• Anonyymi

Ei kukaan suostu raiskattavaksi. Tilanne on uhka joka sumentaa, itsesuojeluvaisto hiljentää mielen. Ei se ole suostumus! Se on traumaattista kun mieli halvaantuu. Se on raiskaus. ” ri riittävästi” vastustellut.. paska puhetta paatuneelta rikollisesta mieleltä. Pelko hiljentää totaalisesti, jottei tapettais. Se on raiskaus. Julmaa lukea syitä miksi ei tuomittu! Järkyttävää terrorii psyykelle. Kene puolella tää homma on? Miksi se lukee lasta , naista kuin piru raamattua?

• Anonyymi

Kerrankin Oikeus teki Oikean päätöksen!

Suomi naisten maine on kiirinyt maailman ääriin!

Suomi nainen tiedetään olevan innoissaan vähäänkin tummemman kuin Suomalainen mies perään!

Kameran kuvista selviää, että nainen vapaaehtoisesti meni miesten kanssa pusikkoon ja vapaaehtoisesti vaihtoi toiseen pusikkoon, kun Vartija käski

• Anonyymi

Kuvissa oli selvää että yli 3 promillen murskyissä ei aivot toimi. Siinä robottina reagoi, kauheaa raiskatikengi kuljettaa lapsen oos päivystyksestä. Sairasta!
        Lääkärit kyseenalaistaa päätöksen jyrkästi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvissa oli selvää että yli 3 promillen murskyissä ei aivot toimi. Siinä robottina reagoi, kauheaa raiskatikengi kuljettaa lapsen oos päivystyksestä. Sairasta!
        Lääkärit kyseenalaistaa päätöksen jyrkästi.

Tuli 2 Promillen myrkytyksessä aikuiset aivot ei kykene muuhun kuin robottimaiseen reagointiin, saati LAPSEN!
        Järki ja tiedekunta sen on jontodistanut pohjaan asti! Selvä hyväksikäyttö ja raaka raiskaus joka sisälsi vielä RYÖSTÖN!!!

• Anonyymi

Suomi on vajonnut pohjalle🥳🥳🥳🥳🥳🥳

• Anonyymi

Kerrankin OIKEUSLAITOS teki kaikkien aikojen pahimman rikoksen! Kiinni jäi!!!💐💐💐💐
        Läpimätä ja kyseenalainen keisdi, täysin väärä!

• Anonyymi

Suomesta tiedetään että kansalaisissa miehissä kytee naisvihaa !
        Tämänkaltaise vihaavat kansalaismiehet ovat kyvyttömiä rakastamaan. He vain vihaavat ja mitätöivät! Rikkinäiset Suomi miehet!

Surullista etteivät puolusta omiaan muukalaisia raiskaajiakasn …. Mätiä sikoja nämä huutelijat.
        Kokemattomat pelkuri pojat.

• Anonyymi

👉 High risk behavior!

• Anonyymi

Mistä 17 vuotias oli saanut alkoholia?
      Senhän ei pitäisi olla mahdollista!

Missä olivat 17 vuotiaan Isä ja Äiti?

• Anonyymi

Oletko vähän tyhmä....?🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vähän tyhmä....?🤣🤣🤣

Kuollutta logiikkaa🤮🤮

• Anonyymi

Missä oli Oikeus???!
        Missä vartijat???
        Missä oli oikea TUOMIO!

Missä ovat nämä raiskaajat nyt ?????

• Anonyymi

Oikeutta tytölle ja perheelle!!❤️‍🩹❤️‍🩹🕊️🕊️

• Anonyymi
      • Anonyymi

Nykypäivää suomessa on se et pakolaiset mies raiskaajat saalistaa sairaaloissa hyväksikäytettäviä ! Raiskaus ansaitsee kuolemantuomion. Ei petoja yhteiskunta tarvitse! Seksuaalirikollisia kuolemantuomiot!

• Anonyymi

Lapsi raiskattiin!
        Kukaan ei ansaitse väkivaltaa😡
        Suomi väkivallattomaksi 2025!!!!! Seksuaalirikolliset muukalaiset ulos suomesta! Karkotus iäksi.

• Anonyymi

Kuollutta logiikkaa!

• Anonyymi

Juuri tuollaiset MIEHET ansaitsevat kuolemantuomion!

• Anonyymi

Raiskaus on raiskaus! Joukkoraiskaukset on joukkoraiskaus! RAAKA RIKOS!

• Anonyymi

Seksuaaliväkivälta rikolliset pois suomesta!🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksuaaliväkivälta rikolliset pois suomesta!🤮

TUOMIOT!!!

• Anonyymi

Ensiapu klinikalla pitäisi olla kyltti "asiaton oleskelu kielletty". Myös piha-alueen pusikot pitäisi raivata.

• Anonyymi

Hus sairaalat turvattava seksuaaliväkivallalta. Päivystys saatava turvalliseksi paikaksi . Usein joutuu odottamaan 7 tuntia apua, joten kyllä siinä saalistavat raiskaaja muukalaiset hyvin ehtivät hieromaan strategiaa kuka napataan, kuka on heikoin!
        Pelottavaa

• Anonyymi

Hus alue saatava kontrolliin.

• Anonyymi

Kuka tahansa joka sairaalaa tarvitsee. Ei yksi tapaus saa mitään sairaalaa pelottavaksi

• Anonyymi

Yhestä se alkaa kaikki aina.

• Anonyymi

Uskottavuus meni jo…

• Anonyymi

Jos ei yksi tapaus RIITÄ, niin kuinka monta vastaavaa tapausta tarvitaan että alkaa pelottamaan ?

Yksi pitäis RIITTÄÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei yksi tapaus RIITÄ, niin kuinka monta vastaavaa tapausta tarvitaan että alkaa pelottamaan ?

Yksi pitäis RIITTÄÄ!

Ei anneta muiden lasten kärsiä vastaavaa!

• Anonyymi

Pelottavaa on muille naisväelle tiedostaa jälleen kerran että tuomiota ei annettu. Ei vieläkään! Ei vaikka joukolla raiskaa ja ryöstää lasta hus sairaalas!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelottavaa on muille naisväelle tiedostaa jälleen kerran että tuomiota ei annettu. Ei vieläkään! Ei vaikka joukolla raiskaa ja ryöstää lasta hus sairaalas!

Tämähänon riittävän pelottavaa. Aina!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi pitäis RIITTÄÄ!

Kiusaamisen pätee sama sääntö, kerrasta poikki!

• Anonyymi

…High Risk Behavior!!!!🫵

• Anonyymi

Järjestettävä Kaartin sotilaat vartioimaan rynnäkkökiväärein Helsingin saairaloiden pihoja / metsiä .

• Anonyymi

Kannatan❤️‍🩹

• Anonyymi

Vankilaan hetimiten järjestettävä pois Hesasta.

• Anonyymi

Kun laki sortuu välinpitämättömyyteen, alkaa rikolliset hyppiä pöydillä!🥺

• Anonyymi

Päättäjät kaivaa verta nenästään🤮

• Anonyymi

Hyytävää todellisuutta hesasta. Ollaan kaikki roistojen armoilla, oikeus käänsi selän.

• Anonyymi

Raiskaukset räjähtäny naamalle, koska tuomioita ei heru!🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮Paska suomi! Paha maa!

• Anonyymi

Peloittavaa, ne on vapaana !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raiskaukset räjähtäny naamalle, koska tuomioita ei heru!🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮Paska suomi! Paha maa!

Nuoret tarvitsee tukea ja oikeutta osakseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Päättäjät kaivaa verta nenästään🤮

Uskallus kansan seassa liikkumiseen . En tämän jälkeen suositeltavaa !

• Anonyymi

Ollaan Malmitytön puolella kaikki!❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹🕊️🕊️🕊️Hän ei ole yksin. Yhtämieltä olemme! Se oli vääryys.

• Anonyymi

Mokasivat kehnot ja aiheuttivat tuskaa kaikille. Rikkoivat oikeudentuntoa!

• Anonyymi

👉perkeleitä! Vaarallisia psykopatian🫵🫵🫵🫵🫵Missä oikeudentunto? Missä järki?!
        Järjettömyys syöpynyt tuomiotta jättämiseen.
        Halu tuhota ja vahingoittaa yhteiskuntaa. Oikeudenlukutaitoa pitäs olla enemmän, pleeez!

• Anonyymi

Montako vastaavaa keisdiä pitää tapahtua vielä ennenkuin herää se pelko ja pelottaviud ?
        Naiskansalaiset kyllä tajuu tapauksen vakavuuden!

• Anonyymi

Annetaanko raiskaajien muukalaisten raivota kaduilla ja Hus päivystyksessä !?! Ilman tuomiota!?!

Mihin he seuraavaksi ajavat sisään?

• Anonyymi

Tuo Käräjäoikeuden Päätös ! Täysin järkyttävä Todiste Suomen Mädätyksen Idiotismista ! Tällä tulee olemaan rajut vaikutukset tulevaisuudessa ! Tytön on saatava oikeutta ! Tämä oikeus on Perseestä !

• Anonyymi

Purra imuttaa soten kuntoon sIurps mmmmm spermanaama on kaikkivoipa 💦

• Anonyymi

Kyllä. Hus sairaala tapauksen hirveys nostinpintaan rajut vaikutukset! Yksi rajuimmista tapauksista… muuttaa kaiken …
      Raiskauksien next level ylitetty

• Anonyymi

Mitä kovapalkkaisia olioita siellä mädättää systeemiä ? Noin huonoa ! Vastenmielistä päätöksentekoa. Millä logiikalla ei anneta tuomiota tolle paskasakille ?
      Suuri uhka naisväkeä kohtaan.

• Anonyymi

..Uskomatonta!🤯🤯🤯🤯🤯🤯

• Anonyymi

👉paha maa! Helvetti🥺

• Anonyymi

Vakavaa !!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi

Potkut ansaitsevat nuo säälimättömät oliot🤢🤮

• Anonyymi

Suomi on jo tarpeeksi ikävä paikka asua kaikkine hirveyksineen joita jatkuvat syötöllä ilmenee, eikä oikeutta yhteenkään anneta. Ei ole elämisen arvoinen maa.

• Anonyymi

Nuorten kriisit ja isemurrhhat vain nousee huimalla syöksyllään ylös päin, samaten työttömyys ja köyhyys, saati raiskaukset jotka ovat joka päivänen riesa. Ei oikeutta !?
      Pitääkö kaikki raiskata ennenkuin saa oikeesti apua !?!

• Anonyymi

Onko päämääränä Suomi raiskatuksi !?2025 !
        Vai 2030 mennessä ??

• Anonyymi

❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

• Anonyymi

Tytön puolella! Lasten puolella🕊️🕊️🕊️🕊️

• Anonyymi

Tähän on Suomessa päädytty , niin tyhmää kuin jenkeissä et pitää kyltit laittaa seiniin ” ei raiskata päivystyksessä”

”””Ensiapu klinikalla pitäisi olla kyltti "asiaton oleskelu kielletty". Myös piha-alueen pusikot pitäisi raivata.”””””

• Anonyymi

””””Kuka tahansa joka sairaalaa tarvitsee. Ei yksi tapaus saa mitään sairaalaa pelottavaksi”””””

Kiusaaminiseen on nyrkkisääntönä, kerrasta poikki!
      Yksi kiusaamista kerta RIITTÄÄ!
      Se on vakava käytöshäiriö. Väkivaltaa.
      Sama raiskauksissa, kerta on viimene kerta! Vakava käytöshäiriö high risk behavior. Tuomiot kuuluu ansaita. Turvallisuus yhteiskuntaan, sairaaloihin.

• Anonyymi

Yhdestä kerrasta tajuu kaikki että pelottavaa ja vakavaa! Häiriö käyttäytymistä. Vaarallista!

• Anonyymi

Minne meinasit itse mennä?

• Anonyymi

Nooh en kyl tiä? Ei hotsita tulla hyväx käytettyx?

• Anonyymi

Hyvä kysymys? Ajankohtainen! Minne itse menisit ?

• Anonyymi

Ottakaa kaveri mukaan. Kysykää onko talos vartijaa paikal, jos pystytte.
      Ei ole valitettavasti muuta paikkaa kuin päivystys johon mennä.
      Malmitapaus oli raju isku . Tulee muutoksia asiaan . Tarkempi valvonta alueelle ja aulaan . Apua saatava kansalaisen!

• Anonyymi

Tuomio on oltava täs keissistä 🤯😡🫵

• Anonyymi

🤝👍👍

• Anonyymi

Minne pitää mennä???
      Odotussaliin tunneiksi. Puuttukaa jos näette vastaavaa itse! Menkää vartian luo jos näette äijäporukan liimautumadsa jumalaiseen lapseen kiinni aulassa. Soittakaa poliisit.
      Tarkkailkaa jos itse olette selvinpäin. Pelastakaa mikäli pystytte.

• Anonyymi

Ei uskalla joutua sairaalaan, ainakaan tajuttomana ja yksin !🥺🥺🥺

• Anonyymi

🙏siunaus.

• Anonyymi

Henkilöstö pulaa, vartiointi pulaa , ei o rahaa palkata!
      Vaikka työttömyys….

• Anonyymi

Pippurisumutetta mukaan taikka valkopippuria ja muuta iha varuix et jos liia lähelle pyrkii ulkomaan sönkkääjät😈

• Anonyymi

Sairaala on korkattu🍾

• Anonyymi

Onx lintsi jo ??

• Anonyymi

👤 👤 👤

• Anonyymi

Helssinki näiden armoilla…

• Anonyymi

moraalitonta,mautonta, blaah

• Anonyymi

👤👤👤 ilmiselvä joukkoraiskaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👤👤👤 ilmiselvä joukkoraiskaus

Nokkelasti ryöstäjä raiskarit selvinpäin saivat tahtonsa läpi. Näin härskiä meininkiä ei ole miesmuistiin.

• Anonyymi

Voimaton heikko tuomari🐓🐓🐓🐓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voimaton heikko tuomari🐓🐓🐓🐓

Ei sais nostaa liksaa tollasella saavutukselta.. mikä oikeus ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sais nostaa liksaa tollasella saavutukselta.. mikä oikeus ?

Syyte tuomarille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syyte tuomarille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

🤮🤮🤮👤🤮🤮🤮🤮🫵🤮🤮🤮

• Anonyymi

ongelma on syvissä kerroksissa. lika työntyy aina kaiken läpi pintaan. totuutta ei voi piilottaa.

• Anonyymi

Jos vaisto sanoo et jokin mättää.. niin se todella on just niin. Niikui täs keississä. Red glags!!

• Anonyymi

Armoton & raaka päätös hki käräjäkt🙌

• Anonyymi

Metsään meni

• Anonyymi

Rikos ja rangaistus. Rangaistus kuuluu lyödä heille. Rajusti!

• Anonyymi

🎩herrrrrat tekee paskoi 💰💰💰💰💰

• Anonyymi

Virkarikos.

• Anonyymi

👤👤👤

• Anonyymi

Siat !!!!:(((

• Anonyymi

👤👤👤 ur next🫵🫵🫵🫵🫵🫵

• Anonyymi

Lapselle oikeutta❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

• Anonyymi

🕊️<3

• Anonyymi

Kylmäverisesti menevät. Tämän päivän kylmäveriset😔

• Anonyymi

Tuen tyttöä 100%

• Anonyymi

Ei hyväksytä tekoa! Sun puolel❤️‍🩹

• Anonyymi

🤝🤝🤝

• Anonyymi

Hyvä ihmiset kun otatte kantaa ja nostatte asian esiin!👏👏👏

• Anonyymi

😊onni olla tytön puolella🙏❤️‍🩹

• Anonyymi

Nuorille rauha

• Anonyymi

Putsatkaa ne paskiaiset pois kaduilta. Hirviöt.

• Anonyymi

Ai juopot nuoret...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai juopot nuoret...?

Narkomaaanit ne ovat pahimpia, arvaamattomia.
        Ryöstelevät, puukottavat, ampuvat, soittavat suutaan selvänäkin saadakseen lisää aineita.
        Poliisi vain ajelee ohitse, eivät tarkistele niitä kuten ei romaneitakaan.
        pelkäävät ressukat.
        Juoppokin sentään jotakin tajuaa.

Tampereen keskusta ja lähiöt täynnä noita narkkkeja, matuja ja romppuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai juopot nuoret...?

Suomen nuoret on Euroopan ahdistuneempia. Suurella osalla ei ole halua edes elää. En ihmettele, kun näitäkin tapaksia tulee esiin! Kuka tämmöisessä maassa pystyisikään ? Kovin vaikeaa löytää hyvää mistään. Ei tulea eikä nähtävästi oikeuskaan puolusta lapsia. Viesti on selvä, yksin jäät:((( ❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narkomaaanit ne ovat pahimpia, arvaamattomia.
        Ryöstelevät, puukottavat, ampuvat, soittavat suutaan selvänäkin saadakseen lisää aineita.
        Poliisi vain ajelee ohitse, eivät tarkistele niitä kuten ei romaneitakaan.
        pelkäävät ressukat.
        Juoppokin sentään jotakin tajuaa.

Tampereen keskusta ja lähiöt täynnä noita narkkkeja, matuja ja romppuja.

Kadut ovat kuin villilänsi! Ei sääntöjä, ei oikeudenmukaista lakia, ei tuomioita ja rangaistuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kadut ovat kuin villilänsi! Ei sääntöjä, ei oikeudenmukaista lakia, ei tuomioita ja rangaistuksia.

Uhrit jätetään heitteille.

• Anonyymi

🕊️🕊️🕊️

• Anonyymi

Tytön puolella! 100% Tuemme Malmi tyttöä<3

• Anonyymi

❤️‍🩹❤️‍🩹🕊️

• Anonyymi

🌱🌱🌱🍀🍀Lapsien puolella aina! 🌱🌱🍀🍀🍀ei koskaan soirtakien ja väärintekijöiden!!!!

• Anonyymi

Fokus oikeudenmukaisuuteen 🌝🪶

• Anonyymi

Tarkkailu liikenteessä jne hyvä puuttua jos mahdollista ja jeesata. Ei pitäs antaa kohtaloiden rikkoontua. Sivustaseuraajina voi muuttaa tilannetta puuttumalla tapahtumiin. Vaisto ohjaa intuitio osoittaa jos jokin hälyttää uhkaa.

• Anonyymi

Yhteisö on yhteisö jossa sopisi tulla apuun vastaavaassa tapahtumaketjussa. Ollaan yhtä eikä itsekkäitä.

• Anonyymi

Malmityttö ei ole yksin🩷hänen puolta pidämme❤️‍🩹😊

• Anonyymi

Nii suurt vihaa ei olekka kui täs tää vääryys jäädä oikeutta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niin vihaks pistää tämä!

• Anonyymi

Kaikkien aikojen hallituksia yhdistää höylinki, viilaus ja kaikkinaiset metalli ja puutyöt viimeisimpine leikkauksineen. Hieman höyli on täysi hölli kaikessa kaikin puolin. Itselleen on helpoin valehdella.

• Anonyymi

Khyl maailman naiset ymmärtää heti tapahtuman vakavuuden, luissa ja ytimissä asti. Satuttaa syvästi. Yksin tyttö ei kuitenkaan ole, hän on sydämissämme🩷🩷🩷🩷🩷🩷Voimaa sisko!

• Anonyymi

Huumetestit tuomareille.

• Anonyymi

..rikolliset mielet hakeutuu näihin virkoihin juuri tästä syystä….polkemaan alas moraalia?!

• Anonyymi

🥺🥺🥺 tulkitsi tyttöä kuin piru raamattua

• Anonyymi

..mafia laitos ??! Noin huolestuttavat päätökset..!

• Anonyymi

Helvettiin joutaa toi porukka sekä käräjä päättäjät!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helvettiin joutaa toi porukka sekä käräjä päättäjät!!!

Oikeuslaitos teki virheen! Mokas pahasti.

• Anonyymi

Oikeuslaitos imago 💩💩💩
        Uskottavuus meni

• Anonyymi

Oikeuslaitos on todennut, että kaikki on hyvin.
      Joten ei huolta.

• Anonyymi

😂😂😂😂😅🤪🤪🤪🤪

• Anonyymi

Epämääräisen hyvin….

• Anonyymi

Seksuaaliväkivälta rikollisjenginpäästettiin vapauteen, Kaikki on hyvin! 🥵🫨👻💀☠️

• Anonyymi

Hetkinen, raiskaukset ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti parin vuoden aikana. Tekijät lähes aina ulkomaalaiset. Niinkuin jälleen todisti Malmi tapaus. Miyään hyvää ei ole tässä! Huolestuttavan jälyttävä fakta. Ei pidä hyssytellä totuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seksuaaliväkivälta rikollisjenginpäästettiin vapauteen, Kaikki on hyvin! 🥵🫨👻💀☠️

Seksuaalirikolliset ei ole puolustuskyvyttömiä, EI tarvi paapoa silkkihansikkain.

• Anonyymi

Ei pidä suojella väärien päätöksien tekijöitä. Vastuuseen kuuluu laittaa, tutkinta päälle.

• Anonyymi

-Oikeuslaitos on todennut, että kaikki on hyvin.
      Joten ei huolta—

Yhtäkuin Joulupukki on olemassa.

• Anonyymi

Oliko miehet venäläisiä?
      Mitä eroa on ukrolla ja venäläisellä?

Teko on silti teko.

• Anonyymi

Tumia miehistä Ukrainasta ja latviasta! Eli ei eurooppalaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tumia miehistä Ukrainasta ja latviasta! Eli ei eurooppalaisia.

Kyllä he on helvetistä tulleet tänne ! Ei ole ihmisiä. Ei ihmisen jälkeä tuo.

• Anonyymi

Iho tumma .. Latvian maahanmuuttajat, Syyria? , muslimit

• Anonyymi

Vaarallisia seksuaalirikollisia olivat! Maahanmuuttaja pakolaisia! Stoppi jo ri enempää rikollisia tänne. Tuntemattomia hulluja ! Vie verorahat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaarallisia seksuaalirikollisia olivat! Maahanmuuttaja pakolaisia! Stoppi jo ri enempää rikollisia tänne. Tuntemattomia hulluja ! Vie verorahat.

Kaikki kelpaa sisään.

• Anonyymi

Maahanmuuttajia tummia!

• Anonyymi

Suomessa on kohta enemmän mamuja kuin suomen natiiveja. Haluuko valtio pyyhkiä natiivit pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa on kohta enemmän mamuja kuin suomen natiiveja. Haluuko valtio pyyhkiä natiivit pois?

Saksa

• Anonyymi

Teko on teko

• Anonyymi

Ei suomen tarvi kiltisti ottaa sisään kaikkia epämääräisiä pakolaisia. Ilman taustojen tarkistusta.!!?? Sen huomaa jo kun mielevikasset raivoo kaduil nämä muualta tulleet rätti päät

• Anonyymi

Ken uskoo oikeuslaitoksen olevan oikeudenmukainen on idiot.

• Anonyymi

Mä ainakin uskon.

Tuomiolauselma oli hyvin perusteltu ja aivan looginen.

Varmaankin voit jonkin kohdan asettaa kyseenalaiseksi? 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ainakin uskon.

Kaiken!!! Vankilaan, ei vapauteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ainakin uskon.

Ei ole uskon asia.

• Anonyymi

Oikeutta seksuaalirikosten uhreille . Tukea ja turvaa nuorille. Turvallinen tulevaisuus annettava jokaiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä ainakin uskon.

Rappiolla on näet tuo käräjätupa.

• Anonyymi

Miksi ihmeessä EI uskaltaisi muka??

Mitä`AP sekoilet

• Anonyymi

Raastuvanoikeuden jäseniltä virka pois . Ja vankilaan venäjälle .

• Anonyymi

Anonyymi
        2025-05-11 12:46:21

Mutta minkä ihmeen takia???

Näetkö tuomiossa jotain virhellisyyttä??

Varmaan osaat hiukan perustella hassua väittämääsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi

yli 2 promillen myrskyissä ihminen toimii robottina, käytännössä tunnoton tajuton et voi tehdä tärkeitä päätöksiä kuten selvinpäin. Edes lihava aikuine mies ei kestä yli 2promille myrkytystilaaa, saati lapsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi

Hirveä joukkoraiskaus❤️‍🩹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi

Tytön puolella. Tytölle Oikeutta!

• Anonyymi

Virka pois . Elinkautinen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yli 2 promillen myrskyissä ihminen toimii robottina, käytännössä tunnoton tajuton et voi tehdä tärkeitä päätöksiä kuten selvinpäin. Edes lihava aikuine mies ei kestä yli 2promille myrkytystilaaa, saati lapsi.

Fakta päivänselvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moraalitonta🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumetestit oikeuskavereille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

moraalitonta🤮

💩💩💩💩🥵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fakta päivänselvä

Turvallinen tuleva pitää osata rakentaa lakiin.

• Anonyymi

Vähäisin tiedoin ja taidoin varustettu ihminen ei tiedä, kuinka tietämätön hän on. Hänellä ei ole tarvittavaa tietoa tai osaamista ymmärtääkseen rajallisuutensa. Siksi tietämättömät ihmiset esittävät niin itsevarmasti näkemyksiä, joita he luulevat oikeiksi. Tässäkin topicissa amikset ja koulupudokkaat katsovat omaavansa jonkinlaista kompetenssia arvostella Suomen oikeuslaitosta.

Heh!!

”Jos olet todella, todella typerä, et mitenkään pysty tietämään, että olet todella, todella typerä.”

• Anonyymi

Kuolemantuomiot raiskaukselle.

• Anonyymi

Joukkoraiskaukselle tuomio.
        Elinkautinen.

• Anonyymi

Täs topicis oikeudentajuuista näkemystä. Sydän tytön puolella.

• Anonyymi

Kaatteelinen hiiri ei kestä lukea tätä vistiketjua. Huimaa koska hän kokee älyllistä haastetta täällä, hah!!

Tuomiot tuolle joulkolle!

• Anonyymi

Täällä joku hihhuli uskovainen saarnaa raiskaajien puolella. Muutamaa sivistyssana vilahtaa näennäisesti .

Malmitytön puolella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaatteelinen hiiri ei kestä lukea tätä vistiketjua. Huimaa koska hän kokee älyllistä haastetta täällä, hah!!

Raastupa🙌 uskottavuus meni

• Anonyymi

Huti meni tuo päätös! Pahalta haisee…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uusi käsittely hoviin❤️‍🩹

• Anonyymi

Suomes raiskattiin kerran 10 vuotias, eikä tuomiota annettu, KOSKA 10 vuotias ei vastustellut riittävästi.
        Tämä tapahtui 2017.
        Nyt 2025 kahdeksan pitkää vuotta sama touhu jatkuu ei tuomiota. Lasten vika!
        On tää niin sairasta. Kelvoton systeem. Hirviöt päättämässä. Rikollista. Henkistä väkivaltaa tämä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TRAUMA on TRAUMA🫵

• Anonyymi

Seksuaalilainsäädäntöä tiukennettava. 🙌🙌🙌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomes raiskattiin kerran 10 vuotias, eikä tuomiota annettu, KOSKA 10 vuotias ei vastustellut riittävästi.
        Tämä tapahtui 2017.
        Nyt 2025 kahdeksan pitkää vuotta sama touhu jatkuu ei tuomiota. Lasten vika!
        On tää niin sairasta. Kelvoton systeem. Hirviöt päättämässä. Rikollista. Henkistä väkivaltaa tämä.

50 vuotta odotettu raiskauslakia joka suojelisi uhreja. Sellaista ei ole! Nykynen raiskauslaki syrjii uhreja ?! Edelleen… montako kymmentä sataa vuotta vielä menee? ! Vois riittää jo, tarpeeksi pelottavaa on jo.🙌

• Anonyymi

Mitäs tuosta valittamaan. Airtight -panohan on mitä parasta, ja varmasti monen tytön suuri unelma.

• Anonyymi

Kovapalkka on parasta, iha sama vaikka lapset raiskataan!

• Anonyymi

👤👤👤ur next🫵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovapalkka on parasta, iha sama vaikka lapset raiskataan!

Humalaisia ei saa hyväkskäyttää.

Puolustuskyvyttömiä ei saa hyväkskäyttää, humalas olevat, lapset, vammaiset:(

Tuomiot roistojoukomle.

• Anonyymi

Mitään suostumusta ei ollut! Piste.
        Iha perseestä toi porukka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Humalaisia ei saa hyväkskäyttää.

Puolustuskyvyttömiä ei saa hyväkskäyttää, humalas olevat, lapset, vammaiset:(

Tuomiot roistojoukomle.

Kolmikolle elinkautiset🙌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmikolle elinkautiset🙌

Rikos! Muukalaisjoukko raiskaajat rikolliset! Karkotus suomesta . Pois vaaralliset oliot.

• Anonyymi

Tuo ei ole mikään lapsi. Teini-ikäinen, kohta aikuinen. Tuomioon tarvitaan pitävät todisteet. Huusiko apua? Vartijat vieressä.

• Anonyymi

Kuolemantuomiot!

• Anonyymi

Selvä pikkulapsi! Lapsi.

Tuomiot 👤👤👤!!!!

• Anonyymi

Julma ja raju keissi. Täysin uskomaton.

• Anonyymi

Tuo ei ollu mikään Tuomari. Vähäjärkinen olio. Kaikki täs keissistä oli täysin VÄÄRIN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei ollu mikään Tuomari. Vähäjärkinen olio. Kaikki täs keissistä oli täysin VÄÄRIN.

👤👤👤🙌

• Anonyymi

Raiskauksen tuomiota on kovennetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤮teko oli törkeä joukkoraiskaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤮teko oli törkeä joukkoraiskaus.

🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️🕊️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Julma ja raju keissi. Täysin uskomaton.

Ei trauma tulevaisuutta saa tukea! Parempi TULEVAISUUS👋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raiskauksen tuomiota on kovennetta.

Rikoksen lukutaitoa nostettava Euroopan tasolle!

• Anonyymi
      • Anonyymi

kyyneleet lohtuna tässä malmi tytön tapauksessa. .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

törkeä raiskaus🕊️🕊️🕊️🕊️

• Anonyymi

Turvallinen tulevaisuus on taattava!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Traumaattista luettavaa :( syvä lohtu tytölle olemme häne puolella jokatapauksessa.

• Anonyymi

//Vähäisin tiedoin ja taidoin varustettu ihminen ei tiedä, kuinka tietämätön hän on. Hänellä ei ole tarvittavaa tietoa tai osaamista ymmärtääkseen rajallisuutensa. Siksi tietämättömät ihmiset esittävät niin itsevarmasti näkemyksiä, joita he luulevat oikeiksi. Tässäkin topicissa amikset ja koulupudokkaat katsovat omaavansa jonkinlaista kompetenssia arvostella Suomen oikeuslaitosta.

Heh!!

”Jos olet todella, todella typerä, et mitenkään pysty tietämään, että olet todella, todella typerä.”///

LUE KIRJA!

Puolusta lapsia!

• Anonyymi

Malmi tapaus shokkiaalto. Pitäs sairaalat putsata ja pusikot sielt kans ja kyltti seinään
        ” asiaton oleskelu kielletty”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Malmi tapaus shokkiaalto. Pitäs sairaalat putsata ja pusikot sielt kans ja kyltti seinään

Surullista tiedostaa❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakentakaa turvaa! 🙌

• Anonyymi

Hei päättäjät missä oikeudentajun tunto ?👋

• Anonyymi

Ei pitäisi selvitä tuomiotta seksuaalirikolliset !?👋👋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäisi selvitä tuomiotta seksuaalirikolliset !?👋👋

Olisipa Amerikkalaiset tuomiot Suomessa . Eikä tälläistä kommunistista vieraat ensin paapomista . Sanahan Suomesta leviää. Että ei mistään mitään rangaista ....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisipa Amerikkalaiset tuomiot Suomessa . Eikä tälläistä kommunistista vieraat ensin paapomista . Sanahan Suomesta leviää. Että ei mistään mitään rangaista ....

Jep, et saa hakea uhreja suoraa valtio laitoksista, sairaaloiden päivystyksestä🙃

• Anonyymi

Anonyymi
      2025-05-12 08:08:58

Yrität tuossa väittää, että tunnet lain ja ymmärrrät vapauttavaan tuomioon johtaneet perusteet paremmin kuin käräjäoikeus, jolla lisäksi on ollut kaikki materiaali kuten valvontanauhat ja vartioiden suorat lausunnot käytettävissään? 😅

”Jos olet todella, todella typerä, et mitenkään pysty tietämään, että olet todella, todella typerä.”😎

• Anonyymi

Se ei ole vain rikos, se on trauma🙌

• Anonyymi

Lainsäädäntöä tiukennettava .

• Anonyymi

Tytön puolella!✊🏼

• Anonyymi

Lakia tiukennettava. Rima noustava Euroopan tasolle!!!

• Anonyymi

Vartioiden lausunnon mukaan tyttö ja kolmas epäilty olisivat kävelleen loppupeleissa käsikynkkää sairaalan alueella.

>>> Taisi olla sellaista molemminpuoliksta ihastusta ja peräti romanriikkaa ilmassa tapahtuma-aikaan?

• Anonyymi

Lapsille OIKEUTTA! Loppu joukkoraiskauksille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsille OIKEUTTA! Loppu joukkoraiskauksille.

🤝turvallinen tulevaisuus 🤝

• Anonyymi

Rappio päätös

• Anonyymi

Eli kolme juippia hakee umpikännisenä sairaalan päivystykseen tuodun tytön ulos ja käyttää seksuaalisesti hyväkseen sairaalan piha-alueella?
      Ja oikeuslaitoksen mukaan mikään ei mennyt väärin?
      Näköjään Suomen oikeuslaitoskin on jo saatu rappiotilaan.

• Anonyymi

Täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevat Hesan tytöt kyllä tietävät mitä haluavat. Olin itse tuon ikäisenä kesätöissä Hesassa ja työkaveri kertoi tuoreesta seitsemän (7pv) putkesta. Kokonainen viikko meni siten, että jokaiselle illalle löytyi uusi irto*illu ja pidempäänkin olisi mennyt, mutta alkoi motivaatio sammumaan.

Turha puhua 17-vuotiaista Hesan tytöistä minään ”lapsina”. Myös tässä valvonta-nauhat todistivat, että ulos oli lähdetty yhteistuumin. Vaikka paikalle yllättäen saapuneet vartijat olivat keskeyttäneet orgiat, ei suinkaan huudettu apua vaan kaikessa rauhassa oli puettu vaatteet ylle ja vaihdettu paikkaa.

Kaiken huipentumana, vartioiden lausunnon mukaan tyttö ja kolmas epäilty olivat kävelleen loppupeleissä käsikynkkää sairaalan alueella. Taisikin olla sellaista molemmin puoliksta ihastusta ja peräti romantiikkaa ilmassa tapahtuma-aikaan?

Ilmiselvästi täydellisen oikea tuomio! (….joka persu-rasseja *ituttaa oikein huolella)

• Anonyymi

Osuit asian Ytimeen !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täysi-ikäisyyden kynnyksellä olevat Hesan tytöt kyllä tietävät mitä haluavat. Olin itse tuon ikäisenä kesätöissä Hesassa ja työkaveri kertoi tuoreesta seitsemän (7pv) putkesta. Kokonainen viikko meni siten, että jokaiselle illalle löytyi uusi irto*illu ja pidempäänkin olisi mennyt, mutta alkoi motivaatio sammumaan.

Turha puhua 17-vuotiaista Hesan tytöistä minään ”lapsina”. Myös tässä valvonta-nauhat todistivat, että ulos oli lähdetty yhteistuumin. Vaikka paikalle yllättäen saapuneet vartijat olivat keskeyttäneet orgiat, ei suinkaan huudettu apua vaan kaikessa rauhassa oli puettu vaatteet ylle ja vaihdettu paikkaa.

Kaiken huipentumana, vartioiden lausunnon mukaan tyttö ja kolmas epäilty olivat kävelleen loppupeleissä käsikynkkää sairaalan alueella. Taisikin olla sellaista molemmin puoliksta ihastusta ja peräti romantiikkaa ilmassa tapahtuma-aikaan?

Ilmiselvästi täydellisen oikea tuomio! (….joka persu-rasseja *ituttaa oikein huolella)

Vai tuli Tampereen Marxismi kommunisti rosiksen avuttomia sielunveljiään puolustamaan .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuit asian Ytimeen !

Tarkoitin 10.20 viestiä osui ytimeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai tuli Tampereen Marxismi kommunisti rosiksen avuttomia sielunveljiään puolustamaan .

Parempi tulevaisuus nuorille🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli umpikänniin juotettua tyttöä saa huoletta käyttää seksuaalisesti hyväksi vaikka julkisissa tiloissa?
        Millä asialla ne kolme "kulttuurin rikastuttajaa" muuten olivat siellä sairaalan vastaanotossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tue trauma tulevaisuutta! Lapsille ja nuorille oikeutta! Seksuaalirikollisien väkivältää ei saa vähätellä. Kiusaajat mitätöi uhrejaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapselle oikeutta!🫵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuit asian Ytimeen !

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤢💀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osuit asian Ytimeen !

😆🤣🤣Hulluutta on tukea kriminaaleja🫨😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsi se on. Tsiisus ku äijät haluu aina nähdä lapset naisina! Vastenmielistä lapsen seksualisointia🤮🤮🤮🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulkinnastaso ja oikeuden lukutaito on epäilemättä Euroopan huonointa, no respect!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli umpikänniin juotettua tyttöä saa huoletta käyttää seksuaalisesti hyväksi vaikka julkisissa tiloissa?
        Millä asialla ne kolme "kulttuurin rikastuttajaa" muuten olivat siellä sairaalan vastaanotossa?

Kaiketi traumaattisen ja rikkovan tulevaisuuden asial:(

Ne tiesi et yöllä kannattaa nenän päivystys tilaan saalistamaan hyväksikäytettäviä. Siel o helpoin saalis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin 10.20 viestiä osui ytimeen

Mutta viestin perustelut olivat kuitenkin täyttä soopaa ja puuta-heinää. Siispä se on nollan arvoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä, etkö ole lainkaan tutustunut juttua käsitelleisiin lehtikirjoituksiin?

Kuten oikeuden arvioinnin perusteella on kirjattu, tytön humalatila ei ollut sellainen, ettei hän olisi kyennyt omaa tahtoaan esittämään.

Kaiken huipentumana, vartioiden lausunnon mukaan tyttö ja kolmas epäilty olivat kävelleen loppupeleissä käsikynkkää sairaalan alueella. Taisikin olla sellaista molemmin puolista ihastusta ja peräti romantiikkaa ilmassa tapahtuma-aikaan?

Tuon ikäinen tyttö ei enää tarvitse kukkahattutätien påaapomista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapselle oikeutta!🫵

Lapselle oikeutta!🫵

Totta!

Tuon ikäisen tytön kuuluu antaa tehdä itse valintansa, ilman kukkahattutätien paapomista!!

• Anonyymi

Malmi tapaus osui signaalin jokaisen oikeudentajuisen kansalaisen sisimpään! Isku sydämeen👋

• Anonyymi

>>Malmi tapaus osui signaalin jokaisen oikeudentajuisen kansalaisen sisimpään! Isku sydämeen<<

Noup!

Oikeuden harkittu ja perusteltu päätös oli isku vasten tapauksella ratsastaneita persu-rasseja.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Jos tarvitsen ensiapua, niin silloin uskallan mennä, mutta jos ei ole kiireellistä tai vakavaa, niin en uskalla koska sieltä heitetään pihalle turhat ja väärillä perusteilla sisään pyrkivät.

• Anonyymi

Paskiaiset…..

• Anonyymi

👤👤👤saalistivat helpointa saalista päivystyksestä. Odottivat ja joivat kahvia!
      Törkeä raiskaus!

• Anonyymi

ei varmasti ollut ensimmäinen kerta! Tiesivät mennä sairaalan päivystykseen norkoilemaan

• Anonyymi

Olet väärässä, etkö ole lainkaan tutustunut juttua käsitelleisiin lehtikirjoituksiin?

Oikeuden harkittu ja perusteltu päätös oli isku vasten tapauksella ratsastaneita persu-rasseja

Hah Hah Haa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei varmasti ollut ensimmäinen kerta! Tiesivät mennä sairaalan päivystykseen norkoilemaan

Raiskaaja on asiantuntija HYVÄKSIKÄYTÖSSÄ!
        Kyllä ne osaa, ne tietää ketä pystyy hyväkskäyttää, he löytää uhrinsa tarkan vainun avulla…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raiskaaja on asiantuntija HYVÄKSIKÄYTÖSSÄ!
        Kyllä ne osaa, ne tietää ketä pystyy hyväkskäyttää, he löytää uhrinsa tarkan vainun avulla…

Niikui tämä roska sakki! 👤👤👤

• Anonyymi

50 vuotta odotettu raiskauslakia joka suojelisi uhreja. Sellaista ei ole! Nykynen raiskauslaki syrjii uhreja ?! Edelleen… montako kymmentä sataa vuotta vielä menee? ! Vois riittää jo, tarpeeksi pelottavaa on jo.🙌

Rima ylös! Lainsäädäntö ajantasaiseksi 2025! Niiku muuallakin iät ajat ollut.

• Anonyymi

Nollatoleranssi seksuaaliväkivallalle🕊️

Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1722
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      72
      1238
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1065
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      960
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      6
      921
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      870
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe