. . . lunta liittymässä. En ole kuullut pitkään aikaan.
Onkohan kellään . . .
15
370
Vastaukset
- Anonyymi
Kävin äsken pitkällä pyörälenkillä enkä huomannut ainoatakaan koiran kakkapökälettä. Pitääkö olla huolissaan.
- Anonyymi
Olet tullut vanhaksi ja sinulla on näkö huonontunut. Optikolle mars, niin johan alkaa koiranpaskoja taas löytymään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tullut vanhaksi ja sinulla on näkö huonontunut. Optikolle mars, niin johan alkaa koiranpaskoja taas löytymään!
En ole vielä vanha ja näkö kyllä toimii. Onko koiran kakkapökäleen näkeminen niin mahtavaa, että kannattaa käydä optikolla. Paljonko sulla käynti maksoi ja oliko hinnan väärti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole vielä vanha ja näkö kyllä toimii. Onko koiran kakkapökäleen näkeminen niin mahtavaa, että kannattaa käydä optikolla. Paljonko sulla käynti maksoi ja oliko hinnan väärti.
Sinustahan tuossa oli puhe. Kyllä sinulla on näössä vikaa, et vain ymmärrä tai myönnä sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinustahan tuossa oli puhe. Kyllä sinulla on näössä vikaa, et vain ymmärrä tai myönnä sitä.
Kyllä minä kadehdin sua. Kyllä olisi mukava nähdä kakkapökäleitä. Kerroppa miltä se tuntuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä kadehdin sua. Kyllä olisi mukava nähdä kakkapökäleitä. Kerroppa miltä se tuntuu.
No mene sinne optikolle, niin asia korjautuu. Turhaan kadehdit.
- Anonyymi
Tuulivoimalan juurella, ota balsaa mukaan, ja mikro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuulivoimalan juurella, ota balsaa mukaan, ja mikro.
Voiko sinne ottaa koiran mukaan ja mulla olis tiukka mirrikin.
- Anonyymi
Pökäleitä en oo huomannu pyöräillessäni, mutta huonosti hoidetun pihan koulua vastapäätä. Kumma kun siitä ei ole huomautettu.
- Anonyymi
On siitä huomautettu.
- Anonyymi
..Tai tuulimyllyn irronnut lapa
- Anonyymi
Miten hiekoitus puoli?
- Anonyymi
Oletko hiekoitellut römpsiä? Senkuuloisia eukkoja on ollut liikenteessä.
- Anonyymi
Multa saa vielä lunta, 60 e heittokuutio
- Anonyymi
Pitäkää kiirettä, ennenkuin loppuu!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023514
- 623177
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342674- 802453
- 852448
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422124- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501732Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121696