En tiedä mikä mun on tullut, mutta olen vhitellen alkanut tykätä enemmän sellaisista tummemmista naisista. Mikä lie perversio! Etenkin tykkään sellaisista puolikkaista, joilla jompi kumpi vanhemmista on afrikkalainen, vähän kuin Lola on. Jotain tulista ja pikanttia niissä on. Mutta toistaiseksi en ole uskaltanut kenellekään julkisesti kertoa, etten joudu naurunalaiseksi, vaikka mitäpä se kenellekään kuuluu, mistä tykkään!
Olen alkanut tykätä ulkomaalaisen näköisistä
Anonyymi-ap
2
106
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sitä vielä yhden ohitse kävelevän naisen perusteella voi tietää kauanko tuo kestää
- Anonyymi
Aloittajahan saa tykätä ihan millaisista vaan.
Sinun asiasi.
Ihanhan hyvä, että näkee monenlaista kauneutta.
Vilma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615