suuria ja monimutkaisia energiaverkkoja. Rakkauden tullessa on käytävä läpi jokainen kolkka, haara ja pääty. Osa niistä voi olla unohtuneita, joidenkin olemassaolosta ei ollut aiemmin aavistustakaan.
Labyrinttiin voi eksyä ja lisäksi siellä on ahdistusta tuottavia soppeja. Siellä on myös riemua aihettuavia uusia tuttavuuksia sekä niitä, joiden tapaamisesta on kulunut liian kauan.
Lopulta opimme suunnistamaan paikasta toiseen ja emme pelkää päästää rakkauden kohdettamme seikkailemaan vapaasti energiaverkkomme niemissä ja notkoissa. Rakkauden syventyessä verkot ja sielumme sulautuvat yhteiseksi ja yhtenäiseksi kokonaisuudeksi, joka on voimakkaampi ja paljon merkityksellisempi kuin yksinäinen ja eristetty verkosto.
https://www.youtube.com/watch?v=V6rubHyoUzQ
Me olemme kuin (hyvää yötä)
Anonyymi-ap
3
227
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään tietoa mitä nuo lauleskelee mutta kiitos, toi sai mulle hymyä ja hyvän mielen, täytyy kuunnella noit muitakin.
Niin ja kirjoituksesi myöskin 😊 - Anonyymi
Mitä linkin takana on?
- Anonyymi
YouTube-video. Kuten linkki kertoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971545Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 42834
- 82820