Tässäpä selailin lehtiä. Kauhukseni huomaan kerta toisensa jälkeen, miten ns. kesämökeillä raiskataan rannat. Ja jokaisen 'mökin' ympärillä pitää olla se h:n tanssilava. En ymmärrä.
Onneksi minulla ei ole suurta tarvetta leikkiä kotia jossain muualla kuin tässä kodissa.
Miksi annetaan rakennuslupia moiseen.
Laitoksia. Kesänviettolaitoksia. En tykkää.
Minusta kesämökin pitää olla metsän uumenissa ilman raskaita lisäyksiä.
Ja niin, etteivät ne riko luonnollista rantavyöhykettä.
Vilma
Meidän jaksinaismoraalimme on huvittavaa. Hesan keskustasta bussit pois ja tilalle aukioita ja savanneja.
Mökit ovat luontoa pilaavia maisemallisesti.
Mitä teeskentelyä!
Sisustuslehtien kesämökit
Anonyymi-ap
4
93
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä..en tule ikinä laittamaan isoja terasseja ym..roinaa mökin pihalle..ihana kun kaislikkoa ..saa seurata lintuja ym eläimiä
- Anonyymi
10:09
Ymmärrän sinua. Pidä tuosta kiinni.
Vilma
Siis se pitäs olla oikeesti se 50 metriä tai jotain, rannasta, että mitään saa rakentaa. Paitsi, joku laituri tietenkin, mutta sekin voisi olla asukkaiden yhteinen.
- Anonyymi
Niin. Minusta luonto on se ykkönen kesämökkeilyn suhteen.
Esteettinen silmä kärsii luonnottomuuksista.
Vilma
Onko Tukholman saariston mökit tuollaisia? Siitä on jo muutama vuosi, kun viimeksi tuli käytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645