saa enemmän käteen.
Miltä kuulostaisi tämmöinen viesti Kokoomukselta?
Luonnollisesti henkilö, joka ei maksa kirkollisveroja
10
114
Vastaukset
- Anonyymi
En ole maksanut yli kolmeenkymmeneen vuoteen. Enkä ole henk.koht. tarvinnut myöskään ko. laitoksen palveluita.
- Anonyymi
Kirkkoa ei tarvitse edes uskomiseen. Ei kirkosta oikeasti mitään hyötyä sinänsä ole, kun asiaa oikeasti miettii. Kirkollisveron maksaminen kuitenkin voi hyödyntää nuoria, kun sen avulla pyöritetään myös nuorille suunnattua toimintaa.
- Anonyymi
Kirkosta voi jokainen erota halutessaan, ei siihen Orpon eikä vapareiden ohjeistusta tarvita. Aikuisten holhoaminen on melkoisen typerää, vaikka politikot katsovat olevansa ylivertaisia taviksiin nähden.
- Anonyymi
Kyllä kokoomus voisi hyvinkin mainostaa eroa kirkosta , säästät .
- Anonyymi
Luonnollisesti.
Eiköhän kaikki tiedä sen. Siihen ei ole tullut muutosta. - Anonyymi
Mistä tahansa eroaminen, josta joutuu maksamaan jäsenmaksun, säästää.
- Anonyymi
Ei mistä tahansa. Tehdään ero sen maksun kohteen todellisesta hyödystä. Satuihin uskomisesta en maksa.
- Anonyymi
Orpo: ihmisillä on oikeus valita itse.
- Anonyymi
Tai eroaa kokoomuksesta. Jäsenmaksusäästö?
- Anonyymi
ÄLÄ. MAKSA TEL maksuja säästät 25 %. Säästät itselle niin ei KOKOOMUS VIE
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351