Jolla lukee farkkuliivin selässä ja sivuilla rockabilly, elvis ja joku stray...
Oli tänään kosken ässässä.
Joku musamies vai?
Vaikutti ihan jees vaikkei juteltukaan.
Kuka se on
15
948
Vastaukset
- Anonyymi
On se musamieskin. se on vaan harrastus, ei enää aktiivinen, soitellu rakastamaansa musaa järvenpää-kerava seudulla. Nykyään vaan kuuntelee ja keräilee. Kukaan muu kuin lähipiiri ei oo nähny se kokoelmaa mutta se on valtava. ei omia lapsia, joten musiikki siirtyy omaisille. Ja oikeesti kokoelma on huima käsittäen 1940-luvulta nykypäivään, pelkkää rocknrollia ja rockabillya, muutaman kerran kesässä nähnyt hänet ja kysynyt kokoelmasta, sanoo että kasvaa kun harvinaisuuksia löytyy. Elviksen eka levy eka painos ja paljon muuta.
Kaveri on kameleontti, osaa elää tilanteen mukaan, opiskellut englannissa soluttautumista ja tiedustelua. Hänen luottamus pitää ansaita, se sitten kestääkin loppuelämän. Jos näette menkää jutteleen niin opitte paljon. - Anonyymi
Se on ihan pöpi. Juttelee itsensä kanssa
- Anonyymi
Ei juttele itsensä kanssa vaan kirjoittaa. Kolmas kirja ilmestyy elokuun aikana.
Kirjoittaa omalla nimellä mutta eri kuvalla mediassa ja kirjassa, aivan kuten venäläiset soluttautujat tekevät. Suomessahan tehdään yleensä omalla kuvalla ja omalla nimellä joka on tyhmää.
Jos ei pääse vuoren yli on vuori kutsuttava luokseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei juttele itsensä kanssa vaan kirjoittaa. Kolmas kirja ilmestyy elokuun aikana.
Kirjoittaa omalla nimellä mutta eri kuvalla mediassa ja kirjassa, aivan kuten venäläiset soluttautujat tekevät. Suomessahan tehdään yleensä omalla kuvalla ja omalla nimellä joka on tyhmää.
Jos ei pääse vuoren yli on vuori kutsuttava luokseen.Haluaisin lukea kyseisiä kirjoja. Millä nimellä löytyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin lukea kyseisiä kirjoja. Millä nimellä löytyy?
Harhautus
Valtiottomat vakoojat
Tulossa oleva; Alihankkijat - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harhautus
Valtiottomat vakoojat
Tulossa oleva; AlihankkijatEn tiennyt että Ilkka Remes asuu Jämsänkoskella
- Anonyymi
Yleensä lentokone ei putoa kahta kertaa jolloin kyydissä on sama ihminen.
- Anonyymi
Purijalla visertää korvien välissä...
- Anonyymi
Ilkka Remeksen ja Petri Kankaan teoksiako täällä luetellaan omiksi??
- Anonyymi
Reijo Mäkikin tunnetaan Vareksena!
- Anonyymi
On aivan turha kommentoida jos ei itsellä ole mitään käsitystä soluttautumisesta ja kansainvälisestä tiedustelutoiminnasta, suomen tiedustelusta puhumattakaan. Itse tiedän ja miksen jaa tietojani, ketä se haittaa, venäjä ei näistä mitään kostu. Joten kansallista vaaraa ei ole, on vaan kiva kun tietää ja pystyy "lukemaan" heidän seuraavan siirron.
- Anonyymi
😂😆🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😆🤣
Suomen seuraava aseapupaketti on lähdössä 2 viikon sisällä. Näin tiedustelutietoni kertovat.
- Anonyymi
Suositan ihan acutaan lähtöä näin yövuorosta käsin.
- Anonyymi
Puhutte ihan väärästä miehestä,tiedän oikean ketä tarkoitatte.Mukava on ja ajaa jenkillä,puree jenkkiä myös.Hienoja piirteitä ettei mennä kuljeta valtavirran mukana vaan kuljetaan myös vastavirtaan. AC/DC tai IRONMAIDEN tyypit myös mukaan lukien.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706